2020-11-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Totalt meningslöst att ens diskutera detta eftersom vi alla vet att det är över. Trump kommer inte få igenom några lawsuits och det kommer inte bli några förändringar som gör att han ens har en chans att vinna. Jag förstår att ni trumpers vägrar ge upp hoppet men jag tror att ni innerst inne vet att det är kört.

Biden vann!

Instämmer här. Biden blir nästa president! Det skulle krävas något oerhört osannolikt för att förhindra detta.

Det jag är mest färgad av efter detta val är rädslan för hur folk totalt struntar i politik längre, väljare går med på vad som helst med inställningen ”bättre än onda mannen”. Det är läskigt. Finns inte längre några krav, vi ser samma sak i många länder. Istället handlar allt om symbolik så som kön och hudfärg. Folk är så hjärntvättade att de sväljer det mesta i tron om att det är det bästa av det värsta. Något folkvalda utnyttjar maximalt. Kolla bara här i Sverige där Löfven till och med kan köra över sina egna hjärtefrågor ”för det goda så inte SD får inflytande”, och vips så finner sig folk i att nedmontera både det ena och det andra.
Senast redigerad av Roxyn 2020-11-08 kl. 16:45.
2020-11-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det har jag ingen aning om.

Det är en myndighet som övervakar kritisk infrastruktur som tex valsystemet. Trump startade den myndigheten 2018 om jag minns rätt.
2020-11-08, 16:42
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Bettingbolagen har nu betalt ut på vinst på Biden. Det var ju flera miljarder satsat, så de betalar inte ut utan vidare.
2020-11-08, 16:42
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Jag röstar höger och något valfusk har inte begåtts. Du bör även se över din förmåga att analysera andra då du misslyckas fatalt.

Det är för att du är korkad.
Du säger att inget valfusk har begåtts men du har ingen som helst grund för det påståendet.

Med största sannolikhet begås valfusk i någon form i alla val som inte är 100% säkra, frågan är snarare om fusket är tillräckligt stort för att påverka utfallet av valet.
2020-11-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Bettingbolagen har nu betalt ut på vinst på Biden. Det var ju flera miljarder satsat, så de betalar inte ut utan vidare.
Märkligt, eftersom han inte officiellt har vunnit. Endast media som påstår detta. Valet avgörs i domstol kommande veckor, oavsett utgång så kan man inte utse vinnaren än. Men media får order uppifrån, förmodligen finns det en plan med att utmåla Biden som vinnare redan. Kanske för att kunna hävda diverse påståenden om maktövertaganden och odemokratiskt handlande av Trump.

Den som lever får se.
2020-11-08, 16:46
Medlem
Badassmfokas avatar
Steven Crowder sänder live om valfusk, vet inte om han ska ha Rudy Giuliani som gäst då namnet är i titeln: https://www.youtube.com/watch?v=VBysRWDu0Ug
2020-11-08, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Varför ska Biden starta upp den när han är huvudmisstänkt?

Han är inte misstänkt alls då det inte har begåtts något valfusk.
2020-11-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skartak
Det mest talande just nu är att dom enda som driver det är konspirationsnötter och/eller den mest envetet idiotiska skaran av Trumpanhängare.
Du tycker inte att det är skumt att en politiker som Biden får flest röster någonsin, och du tror inte att de som hatar Trump mer än allt annat, är kapabla till att fuska med 89000 röster?

Jag säger inte att det är ett fusk, men det stinker. Jag utesluter det absolut inte. USA är ett land med mycket korruption, och Trump är hatad av många mäktiga människor.
Medlem
apelsindanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87

Bettingbolagen är inte de som utser USA:s president. lol
Dock kommer de få det jävligt hett om öronen om nu Trump plockar hem segern i slutändan.
Al Gore var ju utsedd till vinnare först, men sedan avgjordes det till Bushs fördel i Supreme Court.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Det är en myndighet som övervakar kritisk infrastruktur som tex valsystemet. Trump startade den myndigheten 2018 om jag minns rätt.

Isf vore det jävligt ironiskt om just den myndigheten inte kan hitta några tecken på utbrett valfusk. Det lär vi få veta de kommande veckorna.
2020-11-08, 16:48
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skartak
Det mest talande just nu är att dom enda som driver det är konspirationsnötter och/eller den mest envetet idiotiska skaran av Trumpanhängare.
Ja verkligen, för att inte tala om FBIs blivande chef. Hur kan man vara så urbota korkad att man tror på en sån människa?

(ja, det är sarkasm)
2020-11-08, 16:48
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Han är inte misstänkt alls då det inte har begåtts något valfusk.

De juridiska processerna är inte färdiga ännu. Så det kan du omöjligen veta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in