2020-11-08, 09:11
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbolina
”Bevisligen”? Vilka bevis är det du tänker på?
Det finns gott om videor på valfusket men ändå säger media att det inte förekommit. Massmedia och big tech mörkar detta väldigt effektivt. Varför gör de detta kan man fråga sig? För att de ägs av Juden är mitt svar.
2020-11-08, 09:13
Medlem
Att Biden har fått flera miljoner fler röster än Obama är riktigt misstänkt. Speciellt med tanke på att han inte har några riktiga supportrar. Trump fick också fler än Obama, men bara någon miljon. Men Trump har ju kraftigt många supportrar, så det är inte så konstigt.

Att de dessutom slutade räkna när Trump ledde är också väldigt suspekt. Det hittades hela tiden lådor med endast röster för Biden.

Jag vet att det är ett fusk. Det finns så många mäktiga människor som vill ha bort Trump, och därför är jag inte ett dugg förvånad. En politiker utan minsta lilla entusiasm, som dessutom har förlorat två tidigare val, får inte flest röster någonsin. Det sker bara inte.
2020-11-08, 09:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertinacious
Det finns gott om videor på valfusket men ändå säger media att det inte förekommit. Massmedia och big tech mörkar detta väldigt effektivt. Varför gör de detta kan man fråga sig? För att de ägs av Juden är mitt svar.
Exakt. Dock så hade MSM en annan ton mot Gore i 2000 än vad de nu har mot Trump, när många hävdade att Bush/republikanerna hade fuskat sig till seger i Florida.
2020-11-08, 09:24
Medlem
Jag vet att det är ett fusk. Det finns så många mäktiga människor som vill ha bort Trump, och därför är jag inte ett dugg förvånad. En politiker utan minsta lilla entusiasm, som dessutom har förlorat två tidigare val, får inte flest röster någonsin. Det sker bara inte.[/quote] Jag är är också övertygad att det fuskats, det är liksom inga tvivel om det. Frågan är bara om det kommer slätas över?! Överallt i världen utropar man Biden som segrare
2020-11-08, 09:28
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Att Biden har fått flera miljoner fler röster än Obama är riktigt misstänkt. Speciellt med tanke på att han inte har några riktiga supportrar. Trump fick också fler än Obama, men bara någon miljon. Men Trump har ju kraftigt många supportrar, så det är inte så konstigt.

Att de dessutom slutade räkna när Trump ledde är också väldigt suspekt. Det hittades hela tiden lådor med endast röster för Biden.

Jag vet att det är ett fusk. Det finns så många mäktiga människor som vill ha bort Trump, och därför är jag inte ett dugg förvånad. En politiker utan minsta lilla entusiasm, som dessutom har förlorat två tidigare val, får inte flest röster någonsin. Det sker bara inte.

Åtta år sedan 2012? USA befolkning kanske har ökat? Kombinera det med ett något högre valdeltagande än normalt, då är dessa siffror inte helt orimliga? Det kan ju absolut ske att Joe Biden fick mest röster någonsin om det var så många som hatade Trump. Joe Biden är ju den generiska presidentkandidaten, kanske därför det var så lätt att rösta på honom.

Jag reserverar mig för att acceptera valresultatet tills jag får se eventuella legal challenges.
2020-11-08, 09:29
Medlem
Haha, många nissar i tråden här.

”Konstigt att Biden fick mer röster än Obama, Trump fick också mer men de är inte så konstigt” - vet man då inte att valdeltagandet var högre nu än när Obama valdes och att befolkningen ökat. Pinsamt.

”Fusk förekommer i alla delstater som Biden vann, men de har inte förekommit något fusk där Trump vann” - va med Texas? Florida?
Senast redigerad av abracadabra1619 2020-11-08 kl. 09:31.
2020-11-08, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abracadabra1619
Haha, många nissar i tråden här.

”Konstigt att Biden fick mer röster än Obama, Trump fick också mer men de är inte så konstigt” - vet man då inte att valdeltagandet var högre nu än när Obama valdes.

”Fusk förekommer i alla delstater som Biden vann, men de har inte förekommit något fusk där Trump vann” - va med Texas? Florida?
Fusket är att dems utökat poströstningen. Nästan alla poströster är på Biden. Slump?
2020-11-08, 09:33
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Detta är en bevistråd. Genomgårende i tråden har jag efterlyst bevis. Hittills har jag inte sett nåt som skulle hålla i domstol. Ni kallar röstfuskarna för konspiratörer. Det enda ni själva kan prestera i bevisväg är mödosamt ihopkokade teorier. 8 000 000 i ett inlägg - 9000 i ett annat. Så där håller det på. En hysteri - ja, en desperation kan anas över att ha blivit av med en regelrätt skitstövel till president. Hade han inte ljugit så fort han öppnat käften hade han nog suttit kvar.

Jag kan ge er att Biden har haft god hjälp av världens största coronakris och en del andra tillfälligheter i tiden. Men de kriserna har ju Trump själv ställt till genom ren inkompetens. Hans valförlust är självförvållad och välförtjänt. Som man sår får man skörda.

No offense, men du verkar inte förstå vad "bevis" är för något från ett juridiskt eller vetenskapligt perspektiv.

Vittnen är bevis, data är bevis och videofilmer på valfusk är bevis. Giuliani presenterade igår över 90 republikanska valobservatörer som vittnen. Bara i Philadelipha... Men samma skit har hänt i alla "swing-states". Det är alltså minst hundratals om inte tusentals vittnen vi talar om.

Valobservatörer som kallats dit offentligt som nu intygar om valfusk.

Vittnen anser ur juridiskt perspektiv som bevis. CNN-artiklar, "fact-checking websites" eller SVT-inslag räknas inte juridiskt sätt som bevis. Är faktiskt chockad över hur extremt ointelligenta ni är. Det är riktigt skrämmande att folk inte förstår vad "bevis", "fakta", "källkritik" och "rätssystem" är för något. Måste vara låg utbildning. Detta är skrämmande.
Senast redigerad av WheelofFortune 2020-11-08 kl. 09:59.
2020-11-08, 09:33
Medlem
Sir Dwains avatar
Det kanske har nämnts men man har hittat felaktigheter i Fulton County I Georgia.

Om det beror på avsiktligt fusk eller ej, vem vet.

När man rättade till felet ökade Bidens ledning med 3000 röster.
2020-11-08, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaskneger
Fusket är att dems utökat poströstningen. Nästan alla poströster är på Biden. Slump?

Så klart ingen slump, i de sista avgörande staterna var det poströster som vällde in där typ 80% måste varit Biden poströster. Helt osannolikt.

Oavsett vad man tycker om Trump så förlorade han valet på grund av fusk.
2020-11-08, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaskneger

Republikanska väljare får också poströsta. Är inget fusk. Man har ju rösterna och namn på de som röstat, stämpling, republikaner som övervakar där rösterna räknas och möjlighet att ogiltigförklara röster
Varför vann inte Demokraterna Florida? Iowa? Texas? Där ledde de å så gick Trump förbi.
2020-11-08, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Othfanaticos
Debunked
https://www.eipartnership.net/rapid-response/what-the-election-results-dont-tell-us

Inväntar faktaresistens.

Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Berätta hur det är debunked.

Tydligen klarade du inte det. Väldigt kul att du snackar om faktaresistens när du samtidigt tror att du kan "debunka" något bara genom att slänga fram en länk.

Givetvis är det ett bevis ifall alla kandidater följer benfords lag på stor skala förutom Biden i nyckeldistrikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in