Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Detta är en bevistråd. Genomgårende i tråden har jag efterlyst bevis. Hittills har jag inte sett nåt som skulle hålla i domstol. Ni kallar röstfuskarna för konspiratörer. Det enda ni själva kan prestera i bevisväg är mödosamt ihopkokade teorier. 8 000 000 i ett inlägg - 9000 i ett annat. Så där håller det på. En hysteri - ja, en desperation kan anas över att ha blivit av med en regelrätt skitstövel till president. Hade han inte ljugit så fort han öppnat käften hade han nog suttit kvar.
Jag kan ge er att Biden har haft god hjälp av världens största coronakris och en del andra tillfälligheter i tiden. Men de kriserna har ju Trump själv ställt till genom ren inkompetens. Hans valförlust är självförvållad och välförtjänt. Som man sår får man skörda.
No offense, men du verkar inte förstå vad "bevis" är för något från ett juridiskt eller vetenskapligt perspektiv.
Vittnen är bevis, data är bevis och videofilmer på valfusk är bevis. Giuliani presenterade igår över 90 republikanska valobservatörer som vittnen.
Bara i Philadelipha... Men samma skit har hänt i alla "swing-states". Det är alltså minst hundratals om inte tusentals vittnen vi talar om.
Valobservatörer som kallats dit offentligt som nu intygar om valfusk.
Vittnen anser ur juridiskt perspektiv som bevis.
CNN-artiklar, "fact-checking websites" eller SVT-inslag räknas inte juridiskt sätt som bevis. Är faktiskt chockad över hur extremt ointelligenta ni är. Det är riktigt skrämmande att folk inte förstår vad "bevis", "fakta", "källkritik" och "rätssystem" är för något. Måste vara låg utbildning. Detta är skrämmande.