2020-11-08, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Det har gått en sändning på en nyhetskanal hela dagen där dom har sagt att ”Biden kommer att komma upp här o prata på scen inom ungefär en timme”.

Sen har dom scrollat runt området o det har visat sig vara helt folktomt ^^
Ok. Det har varit fullt på Black lives matter Plaza sen kl 18 ungefär, ungefär samtidigt som det blev klart att talet skulle hållas ikväll kl 8.
2020-11-08, 02:05
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Att du inte kunde tolka in att zergrush fått med sig det, med tanke på att både och fanns med i inlägget direkt efter länken, har du än en gång visat vem det är som är blåst...

Troll.Of.Finland.

Nej. Zergursh tolkar alla nyheter om Trump som rena sanning.
2020-11-08, 02:05
Medlem
Ördögs avatar
Genom de exalterade Biden-anhängarnas skrik och vrål hör jag R.O.C.K. in the U.S.A. av John Mellencamp från 1985. Det är ett tag sedan ...

https://www.youtube.com/watch?v=SgtmStUrXMQ
https://en.wikipedia.org/wiki/R.O.C.K._in_the_U.S.A.
2020-11-08, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Man avrundar varken uppåt eller nedåt i ett presidentval. Kanske i ditt hemland men inte i USA. Det är inte bra att hålla på att avrunda resultat i val om makten. Tips från coachen.
Men jag sa ju för fan inte att man gör så i ett presidentval ditt jävla retard! Haha! Du får ju för fan läsa! Vad jag säger är att det gan menade var att det NÄSTAN blev 50/50! Alltså att en stor del av USA fortfarande stödjer Trump! Eller vill du att man ska vara exakt 100% korrekta och aldrig avrunda eller skriva "nästan"? Fine! Han fick 48% av den röstande befolkningen, eller 71 miljoner röster... Det är fortfarande en jävligt stor andel av usas befolkning!

Så! Har du fattat nu eller måste jag utbilda mig till journalist och skriva en artikel i Aftonbladet för att det ska gå in i huvudet på dig?
2020-11-08, 02:06
Medlem
MrsVanity1s avatar
Helt sjukt att döda kan rösta på Joe Biden.
Trumps legal team seaste video på Trumps kanal säger kvinnans namn , födelse samt dödsdatum och datumet när rösten kom in.....helt sinnessjukt !
Om det vore fel skulle dom aldrig gå ut med namn osv.
Fy fan vilket val fusk .....och detta var en av många dom hittat....

Iofs så gör ju detta att han har större chabs att det blir omröstning i vissa stater !
Så positivt på det viset men ändå....det är sådant valfusk .
2020-11-08, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Ok. Det har varit fullt på Black lives matter Plaza sen kl 18 ungefär, ungefär samtidigt som det blev klart att talet skulle hållas ikväll kl 8.

Okej. Ja jag har inte suttit o haft så mycket koll på det där. Jag har suttit o kollat på någon nyhetskanal där man har lovat att han ska komma o hålla ett tal inom någon timma.

Det enda som har varit intressant där är alla syrsorna.

O det är lite så jag misstänker att även är så som hans presidentskap kommer o bli.
2020-11-08, 02:07
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Men jag sa ju för fan inte att man gör så i ett presidentval ditt jävla retard! Haha! Du får ju för fan läsa! Vad jag säger är att det gan menade var att det NÄSTAN blev 50/50! Alltså att en stor del av USA fortfarande stödjer Trump! Eller vill du att man ska vara exakt 100% korrekta och aldrig avrunda eller skriva "nästan"? Fine! Han fick 48% av den röstande befolkningen, eller 71 miljoner röster... Det är fortfarande en jävligt stor andel av usas befolkning!

Så! Har du fattat nu eller måste jag utbilda mig till journalist och skriva en artikel i Aftonbladet för att det ska gå in i huvudet på dig?

Jaja jag förstår vad du menar men det är lika sant som att jag nästan sköt en hare igår.
2020-11-08, 02:08
Medlem
Biden rullar nu in med United States Secret Service, jävligt många poliser. Total meltdown hos Trumpeterna nu. Talet börjar alldeles strax.

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=BInk1AoBHrY
2020-11-08, 02:08
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Helt sjukt att döda kan rösta på Joe Biden.
Trumps legal team seaste video på Trumps kanal säger kvinnans namn , födelse samt dödsdatum och datumet när rösten kom in.....helt sinnessjukt !
Om det vore fel skulle dom aldrig gå ut med namn osv.
Fy fan vilket val fusk .....och detta var en av många dom hittat....

Iofs så gör ju detta att han har större chabs att det blir omröstning i vissa stater !
Så positivt på det viset men ändå....det är sådant valfusk .

Hur vet man att hen röstade på Biden?
Hint: Det kan man inte veta.
2020-11-08, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Jaja jag förstår vad du menar men det är lika sant som att jag nästan sköt en hare igår.
Jaha! Så 48% av den röstande befolkningen är inte en stor andel då enligt dig? Haha jag fattar inte hur din hjärna kunde ersättas med luft...
2020-11-08, 02:09
Medlem
Såg just talet som Trumps advokat höll tidigare idag. Jäklar vad bra han var, mindes allt utan något manus dessutom. Sannerligen mer sansad än presidenten himself men saklig och right on point.

-"And i know you wont accept this because of your hateful biases, but lets see if you can try thinking rational." Säger han till pressen. Rätt åt dem. Fuck subjektiva och hatfulla (mot Trump) maintreammedia.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-08 kl. 02:17.
2020-11-08, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Okej. Ja jag har inte suttit o haft så mycket koll på det där. Jag har suttit o kollat på någon nyhetskanal där man har lovat att han ska komma o hålla ett tal inom någon timma.

Det enda som har varit intressant där är alla syrsorna.

O det är lite så jag misstänker att även är så som hans presidentskap kommer o bli.
Det har varit galet mycket folk på det där torget, så om du hört syrsor har du lyssnat på nåt annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in