2020-11-08, 01:43
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Tänk dig när Putin gratulerar Biden för segern. Haha.

If Putin is anything like Me, he's gonna be tactful
2020-11-08, 01:44
Medlem
Citat:
Nej det är inte nära 50/50. Biden vann med över 4 miljoner röster. Fattar inte hur du missat det.

4 miljoner röster.

51% - 48% är en jävla skillnad när vi pratar om ett land med över 300 miljoner invånare.
Men sluta nu ditt jävla politiskt korrekta as! Du fattar exakt vad han menade! Eller ska det seriöst behöva sägas att han menade NÄSTAN 50% av väljarna?
2020-11-08, 01:45
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Ja? Haha, vad fan är svårt att fatta? Hyllar man en pedofil som nyss blivit president bara för att media tycker om honom så har man fan förlorat sin fria vilja! Ja, såtillvida man inte tycker om pedofiler...

Läste du artikeln eller? De gillar inte Biden eller hyllar honom de tycker bara att han är ett bättre alternativ än Trump för att försvaga USA snabbare.
2020-11-08, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Förvisso, nu är jag trygg med att Trump är rökt. Skål!

Vi får hoppas att du har rätt då. Ha det fint!
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Nej det är inte nära 50/50. Biden vann med över 4 miljoner röster. Fattar inte hur du missat det.

4 miljoner röster.

51% - 48% är en jävla skillnad när vi pratar om ett land med över 300 miljoner invånare.

Kalifornien är inte färdigräknat. Man kan nog plussa på några miljoner till framöver.
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Som några redan varit inne på så ska det bli mycket intressant att se hur den judiska lobbyn ser på det här. Initialt är de nog ganska vänligt inställda, då Joe är Wall. St. lakej. Men när Kamal börjar närma sig posten så kan jag tänka mig att det blir lite sura miner.

Att inskränka judarnas absoluta makt i USA är en ganska stor game changer.
Jo, Trump har ju stöttat Israel/judar mer än många andra och så är ju svärsonen jude och Ivanka har judisk tro.

Det blir nog inte samma stöd från Biden, men USA har alltid hållit Israel nära hjärtat och det kommer Biden också att göra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Läste du artikeln eller? De gillar inte Biden eller hyllar honom de tycker bara att han är ett bättre alternativ än Trump för att försvaga USA snabbare.
Nej jag läste inte hrla artikeln på så kort tid! Vad fan trodde du? Haha! Och om dom inte gillar Biden vad fan var poängen med att dra in dessa nazister i diskussionen?

Gillar du pedofiler med makt?
2020-11-08, 01:47
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Fast nu var det ju någon som påstod att media jämförde Trump med Hitler och att WW3 var nära när nu när Trump blev vald till president 2016.

Någon som kan länka till några media som skrev om Trump/Hitler och WW3 i samband med valet 2016.

Jag har hört mycket, mycket skit om Trump i media. Kommer ihåg att en journalist/gäst på CNN sa att Trump planerade folkmord på latinos.
Migrantläger vid gränsen (som funnits där långt innan Trump tog över) har man kallat för koncentrationsläger, även i media.
Bland annat av Alexandria Occasio Cortez.
Kommer ni ihåg hennes photoshoot vid dessa koncentrationsläger, herre gud vad man skrattade. Jag kommer sakna sånt här...

https://assets.rebelmouse.io/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpbWFnZSI6I mh0dHBzOi8vYXNzZXRzLnJibC5tcy8yMzE0MDQ2MC9vcmlnaW4 uanBnIiwiZXhwaXJlc19hdCI6MTY0OTYxNzYwN30.A-5reoP9UpYNJvzaYUH6L54o-gYT3FTFy-sLljJPCrk/img.jpg?width=980
2020-11-08, 01:48
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du vet om att The Onion är en satirsida? Dumskalle! Dummare än Trump.

Du måste vara så blåst att du går på allt!

Du! Förresten! Visste du att Trump är egentligen 60 år och kommer från Grönland?

Att du inte kunde tolka in att zergrush fått med sig det, med tanke på att både och fanns med i inlägget direkt efter länken, har du än en gång visat vem det är som är blåst...

Troll.Of.Finland.
2020-11-08, 01:49
Medlem
DjPuttes avatar
Nu har Secret Service skärpt bevakningen på Biden & Harris 12st bilar eskorterar in den nya VP till talet som POTUS 46th Of USA Biden ska hålla!
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Nej jag läste inte hrla artikeln på så kort tid! Vad fan trodde du? Haha! Och om dom inte gillar Biden vad fan var poängen med att dra in dessa nazister i diskussionen?

Gillar du pedofiler med makt?

Eftersom du påstod att det var viljelösa hjon som följer msm slaviskt utan som tycker att det är bra att Biden vinner... så jag frågar dig är NMR då viljelösa hjon som följer msm slaviskt?

Nej jag gillar inte pedofiler överhuvudtaget...
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Palme måste ha ändrat inställning snabbt, för redan 1982 respekterade han Reagan som politiker (även om han kanske inte gillade hans nyliberalism).

Nja, jag tror nog att vi kommer att få se informerande artiklar om vilka Biden och Harris är. Det är väl ändå i sin ordning om media presenterar dessa nya maktmänniskor som vi alla kommer att vara under inflytande av på något sätt.

Hur som helst är jag väldigt nyfiken på hur taburetten kommer att se ut.
Soros som finansminister?
Sanders som socialminister?
Obama som utrikesminister?
Men vem blir försvarsminister? Någon Trumptrött general kanske. Vad hette han som fick sparken?
Det minns inte jag, kommer bara i håg Palmes uttalanden om Reagan strax efter att han vann presidentvalet i 1980. Men vänstersidan och även media har i efterhand dvs erkänt att de tog fel om Reagan, de ser väl ingen andra val eftersom att Reagan onekligen är den viktigaste och den mest vällyckade presidenten som USA har haft under de senaste 50 åren.

He..he.. Media kommer att köra med en massa hyllningsartiklar som både Biden och Kamala varenda dag, och de kommer aldrig att sätta ngn av de i dåligt ljus - oberoende av vad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in