2020-11-08, 00:15
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Du följde inte med under de första månaderna efter att Trump vann valet i 2016, gjorde du?
Vi måste ha följt helt olika typer av media.

Vilka media talade om Trump som den nya Hitler och att WW3 var nära.
2020-11-08, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Bra fråga.... vad kan vara orsaken ... hmm... Republikaner fuskar inte?

Helt rätt. Varken republikaner eller demokrater fuskar i någon större omfattning.
2020-11-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Klart han får utreda det, det är inte olagligt, men det kommer inte visa det som han påstår.

Det vet knappast du, lille vän! Räkna med att mycket kommer fram nu när det är sluträknat. Det är ju därför allting börjar på måndag..
2020-11-08, 00:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Det är ännu sjukare som jag förstått det.

I valu(man frågar folk i vallokalerna vad dom röstad) så verkade Gore vinna Florida överlägset och Gores sågs som vinnare(precis som du sa). Men redan på valnatten så tog Bush en stor ledning. Al Gore ringde till och med Bush och erkände sig besegrad.

Men sedan insåg dom hur jämnt det var och Al gore drog tillbaka sitt erkännande som förlorare.

Sedan, gick det till omräkning&HD precis som du sa.
Jag minns inte helt detaljerna, annat än att det var en lång process.

De flesta är dock överrens om att Gore gav upp alldelsen för tidigt. Det var även snack om valfusk då också, särskillt i Florida.
2020-11-08, 00:18
Medlem
ModerRotas avatar
.
Senast redigerad av ModerRota 2020-11-08 kl. 01:02.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Det är bara Republikaner som pratar om valfusk, det är tydligen bara de som kan tänka sig valfusk. Presidentens egen advokat tyckte det var fullt rimligt att föreställa sig, att Biden röstat på sig själv 5.000 gånger. Hur många gånger röstade han själv på Trump?, frågar jag mig då.
De som kan tänka sig att röstfuska, är sådana som har svag tilltro till demokratin, dvs Trumpanhängare i första hand. Jag vill se omräkning i alla stater som Trump påstås ha vunnit!

Vi får se hur moraliska demokrater är Vem minns inte Clinton säga rakt in i TV " jag har inte haft sex med den kvinnan". Vi får se hur mycket demokraterna nu fuskat. 🙂
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Det är väl snarare imponerande att Trump lyckades hålla det så jämt, ingen annan president har fått kämpa så mycket mot media.

Dessutom så är det inte helt över ännu, alla domstolar ska säga sitt först, även om det är ganska osannolikt att Trump lyckas vinna.

Biden har fått fler röster än någon annan president någonsin fått, nästan fem miljoner fler än Trump, och nästan 100 fler elektorsröster. Segern är mycket övertygande. I betydligt högre grad än de flesta val och i synnerhet större än Trumps seger över Hillary som fick fler röster än Trump.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Ingen som förlorat någonting här. Ytterligare en grönsak som inte hittar till tanken om inte Anders Lindberg skrivit en krönika.

Och även om ni lyckas fuska till er segern har vi alltid vapnen på vår sida.

Krake

Jag kan inte minnas när champagne smakade så här gott. Äntligen något gott från detta pissår.
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Helt rätt. Varken republikaner eller demokrater fuskar i någon större omfattning.
Jaha. Men det var ju smart. Då vet man ju garanterat att de Demokratpartistödda fuskrösterna bara var egendomliga tillfälligheter.

Fan va smart.
Medlem
Citat:
Ja du. När Vänstertokarna inser att de ersatt Orangea mannen med den Vite mannen.

Var inte en vit man det de hatade mest?

Menar du att Demokrater är vänster? Snälla du det är lätta moderater så varför inte sätta sig in i Amerikansk politik? Väldigt mycket okunskap måste jag säga.
2020-11-08, 00:19
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Haha vad snackar du om? Mainstream media och big tech har ju kampanjat mot Trump i över fyra år.

Exakt, Trump har gjort ett fantastisk val, han fick 7 miljoner mer röster i detta. Och då har han utsatts för en häxjakt utan dess like av media, kändisar, twitter, facebook, ja allt.

Det är ju samma sak i Sverige där folk hela tiden röstar för en försämring av samhället, för att media säger att si och så ska du tänka...
2020-11-08, 00:20
Medlem
Ev1ld1cks avatar
Citat:
Ja du. När Vänstertokarna inser att de ersatt Orangea mannen med den Vite mannen.

Var inte en vit man det de hatade mest?

Det är inte lätt och vara vänsterbliven.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in