Citat:
Ursprungligen postat av
Skallmeja-Zorro
Sluta nu, du som jag vet att den stora Q hade fel i allt denne sa. Förutsägningen om att Trump skulle vinna och fortsätta att rensa ut exempelvis i den satanistiska pedofilringen som under ledning av Hillary träffades under Comet Ping Pong, är ingenting annat än en sjuk fantasi.
Du är missled och vilsen. Kanske dags för en rejäl avprogrammering sedan är du välkommen in i värmen igen.
Vill du ha hjälp skicka ett PM, jag kan medverka till att hitta ett par duktiga avprogrammerare.
Mitt inlägg om att du är hjärntvättad av MSM försvann, så det blir ju svårt att diskutera temat avprogrammering med inlägg som försvinner. Min poäng är annars att din sort inte har mycket till övers för åsiktsfrihet eller yttrandefrihet, eller demokratiska processer. Ni gör våld på sanning, och ännu värre på lekamen om ni får chansen. Er aggressivitet ger er inte rätt i en demokrati.
I en demokrati är det endast giltiga och legala röster som ska räknas och fr o m måndag kommer anklagelser om valfusk att utredas. Rättsväsendet har sista ordet och det är ingenting ni kan göra åt.