2020-11-07, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Har inte Biden redan tagit Arizona?

Inte enligt Trump, Ivanka, Junior och Rudy
2020-11-07, 22:03
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Jag var ganska ointresserad av amerikanska valet innan det skedde, men dramaturgin som utspelar sig just i detta nu gör att jag följt rösträkningen med stort intresse.

Jag antar att det handlar om män utan kvinnlig relation eller i dålig relation som blivit helt uppslukad i detta.

Jag har lagt ett antal timmar i detta med men som i ren underhållning. Det måste va psykisk ohälsa att man som en svensk ung man engagerar sig så och utropar fusk till något dom igentligen inte berörs av.
Jag förstår hur exempelvis ISIS lyckas beröra människor.
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Tror ni det är möjligt att Biden kan ta Arizona?
Ja, han leder ju där fortfarande med nån procent. Eller menade du egentligen Trump?
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Biden kommer att få problem att regera med tanke på både senat och kongress. 2024 får vi förhoppningsvis tillbaka Trump, kanske hans son eller Mike Pence.

Snacket om att han skall vara hela USA's president kan Biden trycka upp i brunhålet. Han kommer bli mer och mer hatad av Trumplägret för varje månad som går.

Vad ska Biden göra förutom green deal? Börja släppa in muslimer så att USA blir lika "fantastiskt" som Sverige?
Medlem
Firandet bland tusentals ser inte bra ut mitt i en pandemi??
2020-11-07, 22:04
Medlem
Aakkes avatar
Joe Biden blir känd som presidenten som vann över Trump, men sitter bara 4år sen blir det någon annan.
2020-11-07, 22:04
Medlem
Nato chefen gratulerade nyss Biden.
2020-11-07, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BussKoll
Givet! Fox har ju redan declara:t det sen typ 2 dagar tillbaka!

Kul med Biden! Skönt att psykopaten Trump är borta. Han hade en hel del charmiga drag och idéer, men också många ocharmiga. Hoppas på ett stabilare USA några år.

Jag hoppas mest på 185k smittade imorgon som Biden får ta hand om nästa år...

Vilka var dom mindre fördelaktiga dragen du tänkte mest på? var det grab them by the pussy från 00-talet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Valet är inte avgjort din kretin. Undrar hur det kommer låta från folk som dig när Trump vinner genom domstolsbeslut...

Det är avgjort, ju tidigare du inser det ju bättre för dig. Fast det är väl snarare så att du eggar dig själv med att sitta och bräka fram dravel du knappt själv tror på, så din villfarelse kanske är en välsignelse?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Bara att observera, för er som vägrar inse:
Alla som vill ha en karriär efter Trumps förlust är naturligtvis strategiska just nu.

Ivanka? Tystnad.
Jared? Tystnad.
Pence? Tystnad.
Alla republikanska ledare/alla inom partiet som har en hög position? Tystnad.

De enda som är ute och svingar för Trump är Rudy Giuliani och Trumps tjockskallar till söner.

Råttorna lämnar skeppet...
Hur tänker du nu? Pence t.ex. tweetade så sent som igår att han instämmer med Trump och stöttar honom helhjärtat:

https://twitter.com/Mike_Pence/status/1324503069447593988
2020-11-07, 22:06
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Bara att observera, för er som vägrar inse:
Alla som vill ha en karriär efter Trumps förlust är naturligtvis strategiska just nu.

Ivanka? Tystnad.
Jared? Tystnad.
Pence? Tystnad.
Alla republikanska ledare/alla inom partiet som har en hög position? Tystnad.

De enda som är ute och svingar för Trump är Rudy Giuliani och Trumps tjockskallar till söner.

Råttorna lämnar skeppet...

Korrekt uppfattat, nu börjar avståndstagandet från alla inblandade, inklusive Trumps eget blod.
2020-11-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Det är okej så länge det är för en god sak, har du inte fattat det än?

Märkligt att det inte kommenteras öht i nyheterna. Reporten står tvärtom mitt i massorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in