2020-11-07, 21:37
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Grattis till vänstern som stödjer ett röstfuskande fascistiskt etablissemang.

Det är just detta Orwell pratade om. Hjärntvättade massor som tror dom är fria. Biden och kommunister i Kina kommer rädda er och göra USA till ett stort och starkt land där alla är förvirrade och studerar könsvetenskap och anser att all traditionell värdegrund är rasistisk. Ni har bäddat för den orwelliska mardrömmen där barn kommer odlas istället för att födas eftersom "mamma" och "pappa" är rasistiska ord.

Ska bli kul att se hur massmedia kommer fortsätta hjärntvätta er.

OK - kom med ett äkta bevis på valfusk då. Inte suddiga eller fejkade skärmbilder, filmer som kan vara tagna var som helst eller när som helst utan något som faktiskt stödjer det du säger. Du får dessutom pluspoäng om du kan producera ett äkta exempel som har haft betydelse för valutgången.

Lösa referenser från Breitbart, Trump, Twitter eller Giuliani underkänns praktfullt.
2020-11-07, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Pga: Vad som kommer hända är att lyften pyser lite ur vänstern och folk blir mer och mer politiskt trötta, men allt kommer fortsätta gå åt vänster, det går inte att stoppa och det är delvis Trumps fel. Skall man styra ett land åt höger långsiktigt behöver man en arme och vara redo att skita ner sig ordentligt a la Pinochet. Allt annat provocerar bara fram ännu fler vänsterkrafter.

Det håller jag med om. För allt vad de socialliberala råttorna gråtit har han varit på tok för snäll och flat mot den inre fienden. Möjligtvis upptäckte han det på tok för sent och väl där så hände det inte så mycket.

Vet att den inre fienden måste likvideras till minsta beståndsdel. Det är för farligt att ha en fientlig press som motarbetar dig då det som du säger bara alstrar nya råttor.

Får iaf hoppas på inbördeskrig. Då blir det råttjakt
2020-11-07, 21:39
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Ja visst är det fantastiskt. Fria demokratier firar en stor framgång. Horungen är borta.
Klart man vill skjuta lite fyrverkerier.

Varför? Demokratier är dåliga system. Finns inget att fira. Tar inte Trump i försvar heller då jag inte tror på att han skulle vara så upplyst att han verkligen är en anti-demokrat.
2020-11-07, 21:40
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
”Okej”

Blev du lite besviken?

Vad tycker du att jag ska säga då? när jag på riktigt sitter här o tycker att ni är söta?

Man vill ju bara klappa er på huvudet o säga att det kommer nog att bli jättebra det här

Så mitt svar till dig är ju bara sanningen. Att ni firar det här så mkt tycker jag bara är riktigt jävla sött.

Väl spelat!

Får hoppas att det sker igenom att ni inte har fuskat!

Jag bryr mig inte ett skvatt om vad du tycker, så tyck vidare du.

Betydligt viktigare är att 1/ Trump har förlorat och 2/ Demokraterna vunnit. I den ordningen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Jo men denna tråd handlar om valet som Joe! just vunnit och vi alla festar över!!
Varför ens nämna att han är korrupt och pedofil i denna tråd då när du inte har det minsta på fötterna...

Passa på och njut! Festa gärnet!
Tror någon kommer få en anledning att avbryta era festligheter inom ett par veckor. 😗
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Vet du ens vad tråden handlar om?

Trist med droger!

Men här pratar vi om valet som Joe! vann och många i USA firar i massor!!

Jippie!!
Valet är inte avgjort din kretin. Undrar hur det kommer låta från folk som dig när Trump vinner genom domstolsbeslut...
Medlem
Till att börja med måste man sätta Rudy Giuliani i fängelse för förräderi.
2020-11-07, 21:41
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Ja starta krig för att trycka mer sin egen befolkning är ju alltid en skitgöra som dessutom skapar misär och ekonomisk stagnering. Kan det verkligen ha varit Trump mål innan han avskedades av folket.

Vad syftar du på med starta krig?
2020-11-07, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Till att börja med måste man sätta Rudy Giuliani i fängelse för förräderi.

Det är nog många som kommer bli åtalade för det ska du se, inte bara Giuliani. Även ekonomisk brottslighet och korruption.
Medlem
Jirens avatar
Är det verkligen bara media som utropat Biden till vinnare? Inga beslutsfattande myndigheter?
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Inga stater har certifierade valresultat. Flera stater har pågående domstolsärenden detta är ett öppet lopp.

Domstolen bestämmer vem som är nästa President, inte TV kanaler.

Joe Biden är inte president-elect, han är en posör.

Håll ut.

#PoserJoe
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Grattis till vänstern som stödjer ett röstfuskande fascistiskt etablissemang.

Det är just detta Orwell pratade om. Hjärntvättade massor som tror dom är fria. Biden och kommunister i Kina kommer rädda er och göra USA till ett stort och starkt land där alla är förvirrade och studerar könsvetenskap och anser att all traditionell värdegrund är rasistisk. Ni har bäddat för den orwelliska mardrömmen där barn kommer odlas istället för att födas eftersom "mamma" och "pappa" är rasistiska ord.

Ska bli kul att se hur massmedia kommer fortsätta hjärntvätta er.

Så är det ju tyvärr. Judarnas stora dröm där dom är det utvalda folket medans resten är slavar.
2020-11-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Är det verkligen bara media som utropat Biden till vinnare? Inga beslutsfattande myndigheter?
Stämmer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in