2020-11-07, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
De vann ju ett val. Det tycker jag är mycket sött.

Ja väldigt
2020-11-07, 21:28
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
På vilket sätt är han korrupt?
Vad gör han till en pedofil?

Tja det finns trådar för det! Men kul att folket valt en icke peddo som inte är korrupt!!

2020-11-07, 21:28
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Roligare alla öknamn han gav till folk. Vad var det han kallade Koreakillen. Rocketman, tror jag.
Genialt.
RIP Trump. Tillbaka till golfbanan.
Ja det är ju verkligen genomförd politik som är dålig för det amerikanska folket Som jag sa, listan på galen politik från Trump blir mycket mycket kort då han har gjort extremt mycket gott för oss alla under sina fyra år. AHan är en riktig fredspresident som gjort mer för världsfreden än någon sedan adnra världskriget. Joseph biden däremot... nu kommer det börja flyga kryssningsrobotar i syrien.
2020-11-07, 21:29
Medlem
Giant Squids avatar
Fyrverkerier i London och kyrkklockorna ringer i Paris. Har inte för mig att det var så i förra valet. Det är som att djävulen själv förlorat och planeten segrat.
2020-11-07, 21:29
Medlem
Rainmans avatar
När tror ni Biden avgår och kamala tar över? Redan 2021?
2020-11-07, 21:30
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Varför?

Pga: Vad som kommer hända är att lyften pyser lite ur vänstern och folk blir mer och mer politiskt trötta, men allt kommer fortsätta gå åt vänster, det går inte att stoppa och det är delvis Trumps fel. Skall man styra ett land åt höger långsiktigt behöver man en arme och vara redo att skita ner sig ordentligt a la Pinochet. Allt annat provocerar bara fram ännu fler vänsterkrafter.
Bannlyst
Okay han är lite lynnig. Det kan jag hålla med er om. Trumpen är ju Trump.

Men erat hat är alltså enbart mot att han är en gubbe som tar plats och ej hans politik?
Jag är en 36 årig gubbe som tar rätt mycket plats på mitt jobb, skall även såna som moi få sparken.

Trots att vi ser till att företagen överlever.
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
När tror ni Biden avgår och kamala tar över? Redan 2021?

2022 gissar jag.
2020-11-07, 21:31
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Fyrverkerier i London och kyrkklockorna ringer i Paris. Har inte för mig att det var så i förra valet. Det är som att djävulen själv förlorat och planeten segrat.

Hahaha är det sant? Det är så jävla sjukt.
2020-11-07, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Nu tror jag att du inte riktigt förstod. Som vanligt.

”Okej”

Blev du lite besviken?

Vad tycker du att jag ska säga då? när jag på riktigt sitter här o tycker att ni är söta?

Man vill ju bara klappa er på huvudet o säga att det kommer nog att bli jättebra det här

Så mitt svar till dig är ju bara sanningen. Att ni firar det här så mkt tycker jag bara är riktigt jävla sött.

Väl spelat!

Får hoppas att det sker igenom att ni inte har fuskat!
Senast redigerad av AlfaKennyBody 2020-11-07 kl. 21:39.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av droopey
Absolut och så kommer nog att förbli åtminstone 20-30 år till men allt eftersom stora delar av världens folkrikaste länder närmar sig så kommer maktcentrum nog tyvärr röra sig mot sydostasien. Man kan ju bara hoppas att hänsynen till mänskliga rättigheter i den delen av världen också ökar med välståndet. (Kina är väl marginellt bättre idag än under Mao men det är då jävligt marginellt.) Och fortsätter USA att bete sig som en förvuxen barnrumpa som bara bryr sig om sig själv i samarbeten så kommer länder att söka andra vägar vilket kommer att snabba på processen.

Det är nästan korrekt. USA är inte längre, i dess rätta mening, en ekonomisk supermakt. Oljedollarn är reellt sett död, men den hålls under vingarna med starkt vapenskrammel och dollarn är grundvaluta för i stort sett varenda fiat-valuta i västvärlden. Oljedollarn äger på så vis västvärldens länder igenom dess valuta, och håller oljeländerna i schack via militärindustrin, där man i decennier spelat ett skickligt brädspel genom att förse rivaliserande småpåvar med vapenteknologi och således indirekt kontrollera oljan.
Man kan säga att det är dollarn som har makten, men USA saknar kontroll över dollarn.
För vidare studier än så behöver man köra huvud över hals ned i kaninhålet. Glöm inte knyta repet kring midjan först, annars faller du ned och förblir ibland stollarna som aldrig kommer upp.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
2022 gissar jag.

Mycket tidigare

skulle tippa före midsommar. Han är helt slut gaggfarfar. Vi får väl se på talen han håller framöver.

Allt kommer avslöjas där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in