2020-11-07, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Yes! An ex parrot. Is no more. Pushing up the daisies.

Han kommer göra apprentice2 med NBC och få 10 miljarder..

Blir många Big Mac å Co.
2020-11-07, 20:23
Medlem
Väldigt målande

https://www.youtube.com/watch?v=crmvHJpCkfM&t=25s
2020-11-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Trump har ännu inte meddelat när och om han kommer att tala till pressen.

Helt ointressant. Han är parentes i USAs historia som landet kommer göra sitt bästa för att glömma ASAP.

Han är redan gårdagens nyheter.
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDick
Det finns många ögonvittnen kolla själv.

Vad är det för fel att gå till botten med hela den här härvan i alla inblandade stater? Tror de flesta accepterar en förlust om det gått rätt till. Det kan ju inte ens vara ett problem.
Hmm, efter att faktiskt ha tagit mig tid att kolla på Giulianis pk då jag till slut blev för nyfiken, måste jag säga att fler borde se den, och lyssna verkligen. Var själv rätt tveksam till att det faktiskt har skett några riktiga fel innan men detta bör lyssnas på. Helt vanliga människor, inga konstigheter.

Håller med dig om att detta faktiskt bör gås till botten med för allas skull så hoppas de kan få detta prövat i domstol då det låter tillräckligt allvarligt. Tror inte alla dessa, samt Giuliani, skulle sätta sin heder på spel bara för att djävlas och inte vittna under ed heller som de får göra om det godkänns att prövas.
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Och han har nu rymt till Florida, till Mar-A-Lago.

Very presidential.

Tvivlar starkt på att han kommer till Joe Bidens insvärande den 20 januari.

Nej. Det skulle vara olikt honom. Undrar hur han lämnar över till sin efterträdare...
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Låt oss säga att rättsprocesserna tar ett halvår. Vem kommer sitta i Vita huset under tiden?

Talaren i representanthuset vilket jag tror är Nancy Pelosi.
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
You're fired!

Yeah..

Lycka bara till med Biden, att kunna hålla krigshökar stången i demokratins namn..

Han har ju verkligen visat kulor under sina 47 år i det offentliga..
Senast redigerad av Snapcount 2020-11-07 kl. 20:26.
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du menar så här: https://www.facebook.com/warren.bell.714/videos/10155512531395870
HAHAHAAA! Ja, precis sådär föreställde jag mig mr President . Trump har gjort en hel del bra för amerikanerna, men han är nog den minst statsmannamässige presidenten världen har skådat
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Han ger sig aldrig..
om det är nått vi vet om trump så är det just det.
Han har fortfarande många sätt att vinna utanför röstningen.
Förvänta dig månader av mayhem
När de vrider om armarna bakom ryggen på honom inne i fängelset så är han säkert mycket imponerande ioch stöddig, den skithögen.
2020-11-07, 20:25
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Vänstern, fattiga och negrerna röstade på Biden samt någon media hjärntvättad amerikaner, det säger väl ändå det mesta. Hade inte USA haft massiv negerkuksinvandring hade vänstertomtarna aldrig vunnit, BLM påverkade också då folk är rädda för BLM.
Trump har väl inte varit den president med högst IQ hade dom haft en normal person bland republikanerna hade dom aldrig förlorat.

Jupp hjärntvättade vänstern, gick väl runt och lurade i massa negrer att dom skulle rösta. Och antagligen valfusk, vart lite väl ojämnt på slutet kan jag tycka. Dom flesta experter trodde det skulle bli lite jämnare.
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Haha, jag tycker att du borde kväva dina barn med en kudde i natten och sen hänga dig
Ja, med välsvingade ord som dessa bevisar sekteristerna verkligen sin sak & sitt politiska skarpsinne!
De (vita) snöflingorna bland Donalds lärjungar tycks riktigt kränkta, satsades det lite för mycket pengar på den helige profeten månntro?

Verkar som Donald är på väg att flytta ut redan förresten? Eller försöker man bara stjäla möblemanget och koppartråden i väggarna medans tid är...?
https://twitter.com/mymixtapez/status/1324205284374401024
Citat:
People spot a moving truck at the White House
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Detta är svårt att säga emot. D Trumps beteende är så långt ifrån "presidential" som man kan komma. Hade han uppfört sig med värdighet hade republicans haft något att bygga på men nu sänker han partiets trovärdighet totalt. Jag har ärligt talat svårt att finna ord för att beskriva hur lågt hans beteende är utan att helt tappa min egen värdighet (som en hel del i den här tråden gjort).
Du borde läsa denna artikel:

America’s Next Authoritarian Will Be Much More Competent
Trump was ineffective and easily beaten. A future strongman won’t be.

/.../
Make no mistake: The attempt to harness Trumpism—without Trump, but with calculated, refined, and smarter political talent—is coming. And it won’t be easy to make the next Trumpist a one-term president. He will not be so clumsy or vulnerable. He will get into office less by luck than by skill. Perhaps it will be Senator Josh Hawley, who is writing a book against Big Tech because he knows that will be the next chapter in the culture wars, with social-media companies joining “fake news” as the enemy. Perhaps it will be Senator Tom Cotton, running as a law-and-order leader with a populist bent. Maybe it will be another media figure: Tucker Carlson or Joe Rogan, both men with talent and followings. Perhaps it will be another Sarah Palin—she was a prototype—with the charisma and appeal but without the baggage and the need for a presidential candidate to pluck her out of the blue. Perhaps someone like the QAnon-supporting Representative-elect Lauren Boebert of Colorado, who first beat the traditional Republican representative in the primary and then ran her race with guns blazing, mask off, and won against the Democratic candidate, a retired professor who avoided campaigning in person. Indeed, a self-made charismatic person coming out of nowhere probably has a better chance than many establishment figures in the party.
https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2020/11/trump-proved-authoritarians-can-get-elected-america/617023/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in