2020-11-07, 19:39
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Grattis alla vänsterextremister! Nu får vi ju se hur bra Biden ska vara, eller hur?

Det lilla pedofiläcklet. Han kommer ju inte ha något emot när muslimska pedofiler håller på och härjar i landet!

Som sagt... GRATTIS!

Mer massinvandring.
Mer censur på sociala medier
Mer jobb i västvärlden skeppade till asien
Mer avkriminalisering av våldsbrott mot vita
Mer free lunch till tredje världen
Mer av NAFTA och lönedumpning
Mer propaganda i msm och svartmålning av vita
Ja vi kan fortsätta hela natten.

Så jvla bra att vara vit man under globalistäcklen. Biden och sjuklövern är samma liga
2020-11-07, 19:39
Medlem
Fredspriset till Biden!!!
2020-11-07, 19:40
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Det är tragiskt att så många är sååå lågbegåvade och går på den vänsterglobalistiska högeragendan..
Ett litet antal superrika personer som medvetet indoktrinerar folk om att deras agenda är den enda rätta...
"Born free taxed to death"
Läs på om NWO , Rotschild, Soros m.fl. och du kommer bli förvånad..
Trump satte sej emot detta "Drain the swamp" vilket självklart fått globalistmedia att gå till full attack!!
Då finns inga etiska regler längre!
Klipp och klistra och låt den lågbegåvade massan förstå att Trump är en idiot!
Grattis, de lyckades fånga dej också!!!!
Gråtrunka kanske är nåt du kan ägna dig åt.Annars kan du fortsätta ägna ditt liv åt diverse konspirationsteorier. När du ligger på din dödsbädd kanske du inser att det finns många roligare saker man kan göra. Då är det för sent.
Senast redigerad av crisscross 2020-11-07 kl. 19:42.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Washington är ett känt demokratiskt fäste. Låt de fira lite, det är ju ändå lördag.😀 Glädjen kommer dock bli kort..🤭😉
Hade jag varit amerikan då skulle jag aktiv mana till civil war på riktigt - kompromis funkar aldrig , eliminerat fiende fungerar....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
CNN gråter.

https://twitter.com/FaithGoldy/status/1325116478597853189
Inte så konstigt om minoriteter som varit rädda för landets utvecklig andas ut ordentligt nu.
Ett stort steg emot den xenofobiska utveckligen var att få bort deras frontman.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jake Tapper på CNN just nu:

But President Trump has not yet conceeded. Obviously, we want to give him time to process this information...

Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren
När jag säger att Obama inte startade krig syftar jag på att han inte deklarerade krig, som Bush gjorde ex.
Det stämmer förvisso, men han triggade krig genom att bomba och lägga sig i infekterade konflikter mellan olika muslimska grupperingar t.ex.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Om han nu mot förmodan skulle börja skrika om att använda kärnvapen, mot vem det nu skulle vara, tror jag att någon i hans omgivning kommer åberopa 25:e tillägget och förklara hon omyndig att vara president.

Känns inte som det skulle hjälpa.
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarth
Berätta gärna lagarna för mig för jag har ingen koll alls. Jag går bara efter vad Joe och Trump säger.
Det är olika vallagar i alla delstater så det är nog bäst att du läser om dem själv och bildar dig en egen uppfattning.
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Varför bestämmer då ”The Deep State” att provocera fram mer krig i Mellanöstern under demokraternas styre?

Olja, olja, olja - pengar, pengar, pengar. Trodde du att demokrati eller mänskliga rättigheter eller liknande hade med saken att göra? Vi har ju även konflikten med Iran mot Israel och Saudi Arabien där USA försvarar dessa.
Senast redigerad av Tillsson 2020-11-07 kl. 19:43.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Stora glädjescener på gatorna runtom i USA, särskilt i Washington och i nära anslutning till Vita Huset. Diktatorn är störtad och folket jublar.

Ni har ju iaf humor ni vänstergökar 😁
”...runt om i USA,...”

Än e det långt ifrån över.
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Samma människor som jublar över Biden kommer gråta krokodiltårar när det börjar krigas i Mellanöstern. De förstår inte sambandet.
Precis, så är det!

Hahah, SVT jublar och får sprutorgasm av detta, så glad att jag inte sponsrar statlig svensk propaganda-TV.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in