2020-11-07, 19:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Högförräderi att stoppa valfusk och upprätthålla rättvisan?

Det är Högförräderi att som influencer häva ur sig en massa substanslösa anklagelser som är ämnade att väcka folkets misstro emot den demokratiska institutionen.
2020-11-07, 19:01
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Men din idiot. Var bor det mest folk?

Philadelphia är den största staden i delstaten Pennsylvania, den femte folkrikaste staden i USA, och kärnan i det sjätte största storstadsområdet i landet.

Pittsburgh är den näst största staden i delstaten Pennsylvania i USA och huvudort i Allegheny County. Staden kallas ibland "Stålstaden" och förkortas populärt "the Burgh". Enligt vissa källor har Pittsburgh med sina 446 broar flest i världen.
Alla i de där jävla städerna kan inte gärna rösta på Biden och ingen på vischan utanför, men uppenbarligen är det så det är. Börjar likna situationen i Sverige, det här. "Bönder" som föraktar "08: or" och vice versa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Även om man avskyr Trump så bör varje västerländsk politiker ta intryck av hans framgångar, av väljarna han vann och känslorna han väckte. Det hela kan bäst sammanfattas i doktrinen "America First".

Troligen är Biden helt fel val för att ena USA. Eftersom han inte förstår innebörden av de orden.
Det blir svåra tider i USA mina vänner i USA är helt förkrossade och talar om slutet på det USA vi kände 70 år
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Haha gud kommer ha sista ordet, vänta bara.
De kan utropa sig till vinnare men vänta bara, snart kommer Shit hit the fan...
Måååånga kommer åka i fängelse.

Trump kommer fortsätta va president 2020 🇺🇸 ✝️
Absolut fortsätter Tump att vara presiden hela 2020, men i januari 2021 åker han ut.
2020-11-07, 19:02
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jutePippi
Hon var ju redan kandidat och det blev ett fiasko utan dess like, men du kanske missad det?
Ingen demokrat vill ha henne, tror du då att folk som väger mellan R och D ska rösta för henne?

Obama var mer omtyckt än henne. Vettigare än henne. Gick hem hos folk. Hon går inte ens hem bland svarta.

Aja, som sagt så får vi se år 2024. Vi delar inte samma åsikt och hon är definitivt populär bland svarta, så det är är en ren lögn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Får han göra det enligt konstitutionen?
Ja, rent lagligt får han kandidera 2024.
Medlem
Grattis till Biden,

För första gången på 28 år har Presidenten endast suttit en mandatperiod.

Jag hade velat se vad Trump gjorde på sin golfrunda när han fick höra att Biden nått 270.

Kan knappt bärga mig för 2024, det lär sticka i ögonen för Trumpers OM Biden blir omvald och får sitta 2 mandatperioder =)

Många dagar av kaos, väldigt underhållande detta.
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Tycker synd om mina amerikanska vänner.
Men har Trump gett upp, annars är det ju inte mera klart än det var igår.
https://www.youtube.com/watch?v=WZWRhLW7Y8w&feature=youtu.be
2020-11-07, 19:03
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Allt är bättre än rasister som Trump.
Suck. På vilket sätt är Trump rasist?
Medlem
Dags för folk att infria lite löften från valtråden. Ni tror väl inte jag har glömt?

Citat:
Ursprungligen postat av Lemoncraft
Jag har inte kollat på några polls eller liknande men det räcker att ha lite förstående för mänsklig psykologi för att förstå att Trump kommer åter igen väljas till usas presiden.
Jag är så säker på detta att jag skulle kunna ha mitt liv som insats. Han får möjligtvis inte flest röster men likt förra valet, flest stater.

Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Det första jag kommer att göra om Biden vinner är att inaktivera denna profil och helt anpassa mig till den nya mjuktotalitarismen som då kommer att ta över totalt över hela världen. Jag råder alla som har något att förlora att göra detsamma.

Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Finns inte på kartan att Trump förlorar 2020. Jag har varit politiskt intresserad i hela mitt liv och om Trump förlorar så kommer jag aldrig mera debattera politik här.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Det är ju en sanning med modifikation... Trump har sprungit Israels ärenden nere i MÖ...

USA har alltid sprungit Israels ärenden men Trump gjorde det på en extrem nivå, nästintill lite som att man trodde han var Israels premiärminister ett tag. USA lär fortsätta på samma i linje i MÖ, destabilisera länder och resultate blir flyktingar in till Europa. Skiten får vi i Sverige ta.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kolla upp hur stora städer Philadelphia o Pittsburgh är...
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Så ser det ju ut i hela USA. Demokraterna vinner i princip alla storstäder medans republikanerna vinner hela landsbygden. Väldigt segregerat&polariserat. Väldigt tragiskt.
Som sagt: Det är absurt. Total segregering. Det verkar onekligen som alla i städerna röstat på Biden och alla på landet på Trump. Sanslöst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in