2020-11-07, 16:55
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Om Trump utropar sig som väljare beter säkert att han har säkert fått bekräftat från högre makter att han får sitta kvar.

Jag kan inte tänka mig något annat.
Hahaha. What!?
2020-11-07, 16:56
Medlem
lapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Börjar han inte tappa stinget. Det skulle väl ha stått:

BY THE BIGGEST MARGIN EVER!!!!!

Eller VENI VIDI TVITI ( = jag kom , jag såg, jag twittrade)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Hoppas Trump vinner snart. Gillar inte den här ovissheten.
Fattar inte varför han skulle riskera fängelse.
Har han gjort nåt brottsligt som president eller?

Och ja, Trumpen är faktiskt misstänkt för flera brott. Om han förlorar valet verkar dock åtalen komma som ett brev på posten.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Hahaha. What!?

Han kan inte säga så utan att veta.

Trump sade att han jobbade inte med Ryssland under valt. Detta var tydligen sant.
Trump sade att han har inte fuskat med skatten. Detta var tydligen korrekt enligt hål i lagen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Tror inte du riktigt förstår, du har kunnat stjäla någon poströst från en väljares brevlåda, skicka denna i retur med en röst på Biden och sedan har denna rösten blivit giltig. Helt utan ID-kontroll eller underskrift från röstaren!

Hur många vänsterextremister tror du inte har satt detta i system? Det har varit ett välplanerat fusk från demokraterna och dess vänsterextrema supporters för att få bort Trump.

Tänk om vi hade samma röstsystem i Sverige, vem hade utnyttjat det mest för att fuska, Vänsterpartister eller Moderater?
Jo, jag förstår vad alternativ-alternativ-media har lurat i dig, men stora delar av USA har haft detta system länge och det finns inga som helst bevis för att det satts i system av någon varken tidigare eller nu. Det är en enorm konspiration du pratar om och dom republikanska och internationella valkontrollanterna håller inte med dig. Är dom också med på att Biden ska sno valet?
2020-11-07, 16:57
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Project Veritas och liknande skämtgäng är lika mycket värda som Baghdad Bob.

.... Är det inte innehållet som viktigast och inte vem som skriver det...? CNN är ett lika stort skämt som SVT. Skulle inte ens rapportera om fusk om så Biden själv hade erkänt.
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vilken idiot han är Biden om han drar sig ur den dealen...Får hoppas det. Sjukt mycket pengar och arbeten dom skulle förlora då.
Ja, det vore en riktigt idiotisk idé att lämna en affär som innebär att några hit men i öknen inte får lägga vantarna på supermegadödliga flygplan.

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jag efterfrågade bevis ifrån din sida inte massa trams...
Du förtjänar inget annat än mitt trollande...seså, ät skit, jag bjuder!
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapon
Eller VENI VIDI TVITI ( = jag kom , jag såg, jag twittrade)

Varför inte Alea iacta est (tärningen är kastad) och elda på sina supportrar så det blir inbördeskrig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Underbart! Måste vara kaoz i hans narcissistiska hjärna nu. "Varför fortsätter dom att räkna röster när jag redan berättat att jag vunnit?". "Hallå alla advokater, lämna in massa stämningar. Jag bestämmer att det har begåtts valfusk!".

Att den här 5-åringen faktiskt varit president i världens mäktigaste land är helt sinnessjukt.

Undrar om Trump kommer att stämma alla stater som inte röstat på honom? Han har ju fått bakslag på 7 av 8 inlämnade stämningar.
2020-11-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Glöm inte Roger Stone!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Och sen har vi nu Marjorie Taylor Greene från Georgia! Spritt språngande galen. En given kandidat till Trumps nya parti.
2020-11-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Kan inte göra annat än att hålla med!

"I WON THIS ELECTION"

Garvar på mig!
Nästa tweet blir "je suis Joe Biden"
2020-11-07, 16:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
.... Är det inte innehållet som viktigast och inte vem som skriver det...? CNN är ett lika stort skämt som SVT. Skulle inte ens rapportera om fusk om så Biden själv hade erkänt.
Hahaha, det märks hur desperata Trumpfansen här i tråden har blivit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in