2020-11-07, 16:09
Bannlyst
Saken är denna, att postfuskandet kommer att med graverande bevisning att avslöjas. Homeland Security med hjälp av CIA, FBI och seriösa inom state police kommer att forcera fram sanningen.

Det kan se otroligt vackert ut idag för Biden, men inte sedermera. Detta är ett luftslott, som kommer att punkteras mycket tack vare de vattenmärkta sedlarna.

https://www.youtube.com/watch?v=aNqsi6L2TTc
Senast redigerad av Qemistry 2020-11-07 kl. 16:19.
2020-11-07, 16:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Saken är denna, att postfuskandet kommer att med graverande bevisning att avslöjas. Homeland Security med hjälp av CIA, FBI och seriösa inom state police kommer att forcera fram sanningen.

Det kan se otroligt vackert ut idag för Biden, men inte sedermera. Detta är ett luftslott, som kommer att punkteras mycket tack vare de vattenmärkta sedlarna.

CIA får inte agera inrikes, skulle de göra det så ställs de inför domstol rörande brott mot nationens säkerhet.

Vad gör du om inget av detta händer?
2020-11-07, 16:12
Medlem
Ev1ld1cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cig35
Problemet med den här teorin om att röstsedlarna skulle vara hemligt märkta är att de inte produceras centralt utan varje delstat är ansvarig för att framställa dem. Vanligtvis outsourcas själva tryckandet till ett eller flera privata tryckerier. Så för att den här hemliga märkningen ska kunna existera så måste väldigt många vara involverade och ha kunskap om det. Att den informationen i så fall inte skulle ha läckt till vare sig demokraterna eller republikanerna förefaller långsökt.

Men just själva papperet de trycker på kan ju komma från samma leverantör.
2020-11-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan70
Man lär väl inte se på utsidan vilken kandidat rösten är på, så vad tjänar det till att dumpa dem? Skulle snarare vara Trump som skulle tjäna på det då hans hjärntvättade adepter förstås gjort som han sa och inte poströstat
Det är bara att kolla denna videon så inser man ju att de riktigt in sig på trumpröster specifikt.
https://paste.pics/f08614e1443bf97c251dde1320c85c06
2020-11-07, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hur många röster pratas det om och har du kontrollerat alla och även kontrollerat så att de verkligen är döda?

Jag har inte koll på hur många det handlar om. Men att det ska finnas så många som är 105-120 år gamla tvivlar jag på (om vi ska försöka använda logiskt tänkande). Just därför tog jag de som var allra äldst. Inte de som var födda på 1930-talet och framåt. För det finns ju relativt många som blir 90 år.

Framför allt tog jag de som var födda 1900-1915.
2020-11-07, 16:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag har inte koll på hur många det handlar om. Men att det ska finnas så många som är 105-120 år gamla tvivlar jag på. Just därför tog jag de som var allra äldst. Inte de som var födda på 1930-talet. För det finns ju relativt många som blir 90 år.

Det är lite därför jag tjatar om att vi bör vänta tills en domare tar i det där, det kan mycket väl var så att det bara rör några få och inte hundratusentals som det skulle krävas för att skapa en genuin påverkan.
2020-11-07, 16:21
Medlem
Citat:
Det är lite därför jag tjatar om att vi bör vänta tills en domare tar i det där, det kan mycket väl var så att det bara rör några få och inte hundratusentals som det skulle krävas för att skapa en genuin påverkan.

Jag håller med dig. Vi får hoppas att det utreds väldigt noggrant så att det inte finns några tvivel på hur det ligger till.
2020-11-07, 16:28
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Glöm inte på Kvinnan som nu åtalas för att utnyttja förståndshandikappade till att lägga sin röst på 10%Joe.

Usch, fy fan va äckligt.
2020-11-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ev1ld1ck
Men just själva papperet de trycker på kan ju komma från samma leverantör.

Naturligtvis, men varje delstat har sina egna regler för papperskvalitet så även där skulle det bli svårt att få till en hemlig märkning av papperet. Likaså skulle den märkningen kunna strida mot reglerna för papperskvaliteten så att alla röster kan vara ogiltiga. Snacka om vilket kaos det skulle bli.
2020-11-07, 16:29
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Den säger bara att folk kanske har dött eller är döda, den säger inget om att folk har röstat, det är med andra ord inget bevis.
Suck. Det är skrivet flertalet gånger i tråden att detta är uppgifter som går att fylla i själv på Michigan voters registration database med uppgifterna där. Då syns det ifall man har beställt en röstsedel och postat in den SAMT om den är registrerad för räkning.

Har provat flera själv, du kan också.
2020-11-07, 16:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Suck. Det är skrivet flertalet gånger i tråden att detta är uppgifter som går att fylla i själv på Michigan voters registration database med uppgifterna där. Då syns det ifall man har beställt en röstsedel och postat in den SAMT om den är registrerad för räkning.

Har provat flera själv, du kan också.

Och det är fortfarande så att alla inte är bekräftade, så återigen låt en domare titta på det där istället för att spekulera och utgå från att det är hundratusentals döda som har röstat.
2020-11-07, 16:36
Medlem
Starbacks avatar
Nu är fanskapet nere på knä. Nu sätter Biden in den avgörande stöten. Snart är Trumps politiska äventyr en mardröm vi tillåts vakna ur. A new dawn is coming. Biden har vunnit i fyra nyckeklstater och därmed kan matchen sägas vara vunnen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in