2020-11-07, 15:57
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du har inga studielån förstår jag.

Det finns få saker som han har sagt så tydligt och så ofta som detta.

Så här uttalade sig Trumpen på ett Rallie

""That's all I hear about now. That's all I hear. Turn on television—'COVID, COVID, COVID, COVID, COVID, COVID.' A plane goes down. 500 people dead, they don't talk about it. 'COVID, COVID, COVID, COVID.' By the way, on November 4 you won't hear about it anymore," Trump said as the audience cheered, suggesting he would be victorious in this year's election.

Här har du en länk till 39 tillfällen när Trump säger att Coviden skall försvinna.

https://edition.cnn.com/interactive/2020/10/politics/covid-disappearing-trump-comment-tracker/

Här har du Eric Trump som säger det: https://www.marketwatch.com/story/coronavirus-will-magically-disappear-by-november-eric-trump-says-2020-05-17

#evictionnotice2020
#byebyenevergain

Exakt dessa uttalanden som gjorde att han förlorade valet. Men han omger sig bara med familjen och die hard fans som håller med.
2020-11-07, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Trött på snacket om vad som är "historiskt". Samma tugg om Obama. Första negern, historiskt.

Sen visade det sig att han var som alla andra.

Att man ens orkar bry sig om kön och hudfärg.
Jag personligen bryr mig inte om kön/hudfärg på deras president. Men för USA som land blir det ju på sätt och vis en milstolpe att skriva in i historieboken.
2020-11-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Fake news.
De fick inte stå närmare än 1.5m eller vad det var. Knappast valfusk.

Flera Republikanska valobservatörer har inte fått vara med vid räkningen av poströster.
2020-11-07, 15:59
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Jag personligen bryr mig inte om kön/hudfärg på deras president. Men för USA som land blir det ju på sätt och vis en milstolpe att skriva in i historieboken.

Kommer inte finnas någon nedskriven historia om vitingarna dör ut.
2020-11-07, 15:59
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Viktigaste nu är att kunna påvisa Bidens och det demokratiska partiets kopplingar till Kina, utlysa nyval och upplösa det antiamerikanska partiet. Biden skall fängslas dessutom.

Glöm inte Hunter Bidens laptop, t.o.m. Rudy Giuliani verkar dock har tappat intresse för denna på senaste tiden. Men det kan säkert finnas något mer till denna, ge inte upp så lätt!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-07, 16:00
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Du har inga studielån förstår jag.

Det finns få saker som han har sagt så tydligt och så ofta som detta.

Så här uttalade sig Trumpen på ett Rallie

""That's all I hear about now. That's all I hear. Turn on television—'COVID, COVID, COVID, COVID, COVID, COVID.' A plane goes down. 500 people dead, they don't talk about it. 'COVID, COVID, COVID, COVID.' By the way, on November 4 you won't hear about it anymore," Trump said as the audience cheered, suggesting he would be victorious in this year's election.

Här har du en länk till 39 tillfällen när Trump säger att Coviden skall försvinna.

https://edition.cnn.com/interactive/2020/10/politics/covid-disappearing-trump-comment-tracker/

Här har du Eric Trump som säger det: https://www.marketwatch.com/story/coronavirus-will-magically-disappear-by-november-eric-trump-says-2020-05-17

#evictionnotice2020
#byebyenevergain
Jag frågade efter en länk där han LOVADE att det skulle mirakulöst försvinna.
Inte en massa lösryckta citat tagna ur sitt sammanhang.

Jobba på läsförståelsen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Bevisat vara en ren och skär lögn då även Trumps egna advokater erkänner att fallet inte var så

Bevisat falskt, de få sedlar som hittades var felaktiga sedlar där majoriteten av dem skulle ha gått till Biden men var inte hanterade på rätt sätt av de som hade röstat då dessa skulle ligga i två kuvert

Bevisat falskt, det som kastades var en informationssedel som hade råkat följa med i ett kuvert, informationssedeln slängdes, rösten räknandes.

Pinsamt mycket fake news. Alla 53 senatorer + ministrar står bakom att republikanska valobservatörer ej fick närvara.
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben

Jo, men min poäng var att om man tror att någon är annorlunda pga kön eller hudfärg så är man körd. Men det trodde ju folk om Obama, att han som neger skulle skapa världsfred. Blev tvärtom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Trött på snacket om vad som är "historiskt". Samma tugg om Obama. Första negern, historiskt.

Sen visade det sig att han var som alla andra.

Att man ens orkar bry sig om kön och hudfärg.

Så klart, Obama valdes ut för han var helt köpt och sponsrad av mäktiga intressen och donatorer. En Soros lakej.

Trump har dock hela tiden kört en självständig kampanj och ej tagit emot donationer (mutor) från mäktiga intressen. Därför han förlorade valet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lol21
Joe går framåt

en seger för demokratin
En stor stor förlust och katastrof för demokratin och den fria världen om fusk och bedrägeri avgör valet av en president i en västerländsk stormakt. .

Vi kommer då "om" detta sker aldrig mer kunna lita på utgången av något enda val av ledare i framtiden.

Har man rent mjöl i påsen VILL man och KRÄVER man att misstänkt valfusk utreds så att BARA lagliga röster räknas. Oavsett vilken sida man står på.

Man hånar INTE den part som påpekar detta, i synnerhet när det är så jämt att faktiskt vilken som kan vinna just nu.

SKÄMS alla ni som inte inser det.
2020-11-07, 16:01
Medlem
Ev1ld1cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Flera Republikanska valobservatörer har inte fått vara med vid räkningen av poströster.

Haha de fick ju stå utanför med kikare på nåt ställe.
2020-11-07, 16:01
Medlem
Davys avatar
Citat:
Glöm inte Hunter Bidens laptop, t.o.m. Rudy Giuliani verkar dock har tappat intresse för denna på senaste tiden. Men det kan säkert finnas något mer till denna, ge inte upp så lätt!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Också en grej som Trump inte fattade. Att hålla på om Hunter drog inga röster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in