2020-11-07, 14:45
Medlem
Hur gick det till och varför? Säkert många som har bra orgasm minnen! Dela med er

Jag har en del olika men kan berätta om en gång som är den jag tänker på mest ibland. Jag önskar det vore nått coolt som att vi knullade i 13 timmar innan osv men det är snarare tvärtom.

Jag va 17 och hon 16 och vi bodde i olika städer. Vi träffades så ofta vi kunde och när vi gjorde det så knullade vi som kaniner. Hon var sjukt snygg.

Denna gång hade vi varit isär i typ flera månader och jag har nog aldrig igen varit så kåt i hela mitt liv. Jag åkte tåget till henne och hade ståfräs hela resan i byxan och kunde inte sluta tänka på att sätta på henne. Fick göra olika saker för att det inte skulle synas.

När jag kom fram så möttes vi på tågstationen och hon var också kåt som fan. Vi började hångla på en helt öppen bänk på tågstationen och hon satt praktiskt taget i mitt knä. Hon hade kjol för det här var när emo stilen var populär i Örebro. Long story short vi var så kåta att vi inte riktigt tänkte på vad andra tyckte och jag fick ut kuken ur byxorna och satte henne rätt så jag kunde komma åt. Hennes kjol täckte tillräckligt men man såg på några personer att dom förstod va vi höll på med.

Nu till orgasmen. Saken är den att vi alltid hade använt kondom. Alltid. Varje gång. Och hon va första för mig och jag va hennes första. Så vi båda hade bara känt med kondom. Nu hade vi inga och jag hade ändå inte kunnat få på mig en i den positionen vi var i. Och när jag började försöka trycka in den i henne så blev hon orolig (hon hade inte skaffat piller ännu) men hon var så kåt att hon inte stoppade mig utan bad mig bara att vara försiktig så jag inte kom.

Men detta var en 16 årig fitta. Sjukt trång va hon. Ärligt så hade jag ibland lite problem att komma in i henne ordentligt för att hon va så trång. Så pass var det. Och detta var första gången utan kondom. Och jag var så kåt. Ja ni fattar.

Vet inte hur vi tänkte vi skulle lösa det här (vi tänkte nog inte så mycket alls) men jag hade kuken nästan i henne och hon började sakta komma ner på den. Liksom lirkade sig ner. Och jag lovar så fort den kom in i henne så kände jag att jag var på väg att komma. Liksom direkt, den där känslan att man inte kan stoppa det längre. Jag kunde ha sagt åt henne att gå av men det gjorde jag inte. Jag var för kåt. Så jag höll bara i orgasmen så långt jag kunde medans hon lirkade sig ner. Känslan utan kondom för första gången i henne går knappt att beskriva.

Efter bara ett par sekunder av hennes lirkande så gick det inte längre och jag försökte bara så fort som möjligt att trycka ner henne för att få henne djupare och sen fick jag en av dom bästa orgasmerna i mitt liv. Jag försökte va tyst först men hon märkte direkt att jag kom och jag hörde henne små stöna och då blev det mer AAAAHH från mig haha. Sjukt många människor vände sig om då.

Sen stack vi därifrån och hade bättre sex, men just den orgasmen var en av mina bästa!
Citera
2020-11-07, 15:05
Medlem
jewclaws avatar
Hade vart vaken en vecka på tjack och fick en idé om att ösa in dubbeldusch i en skreva på min skinnsoffa och sedan knulla den. Det var en jävligt bra idé.
Citera
2020-11-07, 15:21
Bannlyst
Den gången jag och TS låg med Tina Tequila på en strand i Magaluf 1994. Vi knullade och sprutade i dagar i streck.
Citera
2020-11-07, 17:15
Medlem
En gång i mitt liv har jag lyckats få "multi" orgasm var runt 16 runka flera gånger om dagen men den här gången var de annorlunda. I stället för få känslan av att lusten/ståndet försvann vi orgasmen så fortsatte de bara. Jag han få 3 orgasmer innan den "vanliga" känslan infannan sig. De har bara hänt den gång på ca 35 års runk och knull.
Citera
2020-11-07, 19:07
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Första gången jag hade en sexuell interaktion med en kvinna blev jag avrunkad i ett uthus. Har aldrig varit med om sånt jävla tryck i strålen när jag kom. Kom in i väggen och det lät bokstavligen talat som att jag pissade in i väggen.

När jag var liten kunde jag komma utan att stimulera kuken direkt genom att spänna rätt muskler rytmiskt, var sjukt sköna orgasmer. Hittade tillbaka till denna teknik för några år sedan. Låg i sängen och när det gick för mig spändes alla muskler i kroppen utan att jag kunde kontrollera det. Orgasmen är så långsam då stimuleringen är så svag att den pågår i över en minut, med många "torrskott" innan den riktiga salvan kommer pumpandes ut. Det är en orgasm från en annan planet. Man blir dock lite störd i huvudet efter en så stark orgasm, klardrömmar under den följande natten om man gör det på kvällen och allmän nedstämdhet dagen efter.
Citera
2020-11-07, 20:58
Medlem
Knackts avatar
https://www.youtube.com/watch?v=VLnWf1sQkjY&list=RDJhvpapMtz-s&index=14
Citera
2020-11-07, 21:11
Medlem
Hardstekts avatar
Jag är snubbe.
Citera
2020-11-10, 12:07
Medlem
nullums avatar
Första gången jag runkade samt första avrunknigen av min första flickvän som tonåring är nog de två jag minns som mest anmärkningsvärda. Har nog aldrig sprutat så mycket som vid första avrunkningen, och jag kommer ihåg att jag knappt hann dra upp tröjan innan den var helt neddränkt av satsen.
Citera
2020-11-10, 13:57
Medlem
Knullade med en tjej, som ibland tyckte om analsex. Vid rätt tillfälle, när hon var riktigt upphetsad ville hon bli knullad i röven.

Vi hade riktigt bra sex en gång, vi båda var riktigt upphetsade och sexet var hett och intensivt. Jag knullade henne bakifrån och smekte hennes anal. Hon började stöna ännu mer och jag lät fingret glida in hennes röv. Sen så hon att hon är så jävla kåt, att hon ville bli knullad i röven.

Jag hämtade glidmedel, tar på en kondom och smörjer in kuken. Hon lägger sig på mage med en kudde under sig och putar upp med rumpan. Jag smörjer hennes analöppning med glidmedel och låter fingrer glida in. När jag börjar föra in 2 fingrar i hennes röv säger hon att det räcker, att hon vill bli ha kuken med en gång.

Jag tar bort fingrarna och trycker kuken mot hennes röv. Inte så mycket förberedelse alls och det kan vara vanskligt. Hon andas tungt och stönar högt när jag för in en bit av kuken i hennes röv. Jag pausar en stund och hon andas tungt. Sen fortsätter jag föra in kuken och hon stönar högt och säger att det känns bra. Pausar en stund och hon andas tungt.

Hon ligger framstupa i sängen och börjar smeka sig själv och då börjar jag knulla henne långsamt i röven. Hon fortsätter smeka sig själv mer intensivt och jag håller samma långsamma takt. Hon stönar och högt och säger högt att hon vill bli knullad i röven tills hon kommer. Hon säger att jag inte får komma innan, hon vill att hon ska ha min kuk i röven under orgasmen.

Jag kämpar emot att inte komma när jag knullar henne i röven och hon stönar högljutt och skakar av upphetsning. Jag börjar knulla henne med högre tempo och hon smeker sig själv ännu mer intensivt. Till slut skriker hon att hon kommer och börjar skaka i hela kroppen och skriker ut sin orgasm.

Det är det mest upphetsande jag varit med och det är ett under att jag inte lyckats komma. Jag skakar av upphetsning och blicken är dimmig. Hon ligger och skakar efter sin orgasm och jag drar ut kuken, drar av kondomen och börjar runka i kanske 5 sekunder innan jag sprutar något enormt över hennes röv och rygg.

Hon ligger efteråt helt utslagen i sängen, svettig och sölig av sperma. Jag lägger mig bredvid henne och efter en stund känner jag att kuken blir hård igen. Jag börjar runka och efter en liten stund kommer jag igen.
Citera
2020-11-11, 15:47
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Hade vart vaken en vecka på tjack och fick en idé om att ösa in dubbeldusch i en skreva på min skinnsoffa och sedan knulla den. Det var en jävligt bra idé.

Bet brukar jag också göra fast mellan soffdynorna, det är nice men kladdigt.
Citera
2020-11-13, 19:50
Medlem
CompressorVanes avatar
Det var med en thai tjej.

Ingen annan har fått mig att fullkomligt fontänspruta som hon.
Att få komma i henne var helt galet.

Fin kropp och hon hade riktig bubbelrumpa och lårgap.

Det är skillnad minsann på damer.
Citera
2020-11-14, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niol
Knullade med en tjej, som ibland tyckte om analsex. Vid rätt tillfälle, när hon var riktigt upphetsad ville hon bli knullad i röven.

Vi hade riktigt bra sex en gång, vi båda var riktigt upphetsade och sexet var hett och intensivt. Jag knullade henne bakifrån och smekte hennes anal. Hon började stöna ännu mer och jag lät fingret glida in hennes röv. Sen så hon att hon är så jävla kåt, att hon ville bli knullad i röven.

Jag hämtade glidmedel, tar på en kondom och smörjer in kuken. Hon lägger sig på mage med en kudde under sig och putar upp med rumpan. Jag smörjer hennes analöppning med glidmedel och låter fingrer glida in. När jag börjar föra in 2 fingrar i hennes röv säger hon att det räcker, att hon vill bli ha kuken med en gång.

Jag tar bort fingrarna och trycker kuken mot hennes röv. Inte så mycket förberedelse alls och det kan vara vanskligt. Hon andas tungt och stönar högt när jag för in en bit av kuken i hennes röv. Jag pausar en stund och hon andas tungt. Sen fortsätter jag föra in kuken och hon stönar högt och säger att det känns bra. Pausar en stund och hon andas tungt.

Hon ligger framstupa i sängen och börjar smeka sig själv och då börjar jag knulla henne långsamt i röven. Hon fortsätter smeka sig själv mer intensivt och jag håller samma långsamma takt. Hon stönar och högt och säger högt att hon vill bli knullad i röven tills hon kommer. Hon säger att jag inte får komma innan, hon vill att hon ska ha min kuk i röven under orgasmen.

Jag kämpar emot att inte komma när jag knullar henne i röven och hon stönar högljutt och skakar av upphetsning. Jag börjar knulla henne med högre tempo och hon smeker sig själv ännu mer intensivt. Till slut skriker hon att hon kommer och börjar skaka i hela kroppen och skriker ut sin orgasm.

Det är det mest upphetsande jag varit med och det är ett under att jag inte lyckats komma. Jag skakar av upphetsning och blicken är dimmig. Hon ligger och skakar efter sin orgasm och jag drar ut kuken, drar av kondomen och börjar runka i kanske 5 sekunder innan jag sprutar något enormt över hennes röv och rygg.

Hon ligger efteråt helt utslagen i sängen, svettig och sölig av sperma. Jag lägger mig bredvid henne och efter en stund känner jag att kuken blir hård igen. Jag börjar runka och efter en liten stund kommer jag igen.
Ja, det där har jag upplevt med några damer.. Men utan kondom och kommer samtidigt som tjejen i röven med hennes ringmuskel krampar runt kukroten.. Magiskt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in