2020-11-07, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Har du läst vad OSSE skriver?

Sedan en kommentar på din Edit.
Nej, OSSE gör inte den kontrollen.
Den kontrollen görs i samband med rösträkningen och det är olika system för detta i olika delstater. Läs gärna på och återkom om du tycker något verkar konstigt med hur dessa kontroller görs.

Som jag skrev så har ingen aning om det har skett valfusk, framförallt inte om det har skett i den omfattningen att det är avgörande för valet och jag skrev det i inlägget du citerade tror jag.
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jasså? Som i Tyskland efter 1933. Onödigt.

Nej. Snarare ett teknisk o logistiskt nederlag. Likaså ett juridiskt.
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Trumpsupportrar försökte smuggla in fakeröster när de märkte att Trump håller på förlora valet i Philadelphia.

https://edition.cnn.com/2020/11/07/u...sts/index.html

Din länk fungerar icke.
2020-11-07, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ja. Borde det inte har skett något mygel under detta val då om Biden kan endast vinna med poströster?
Endast kan vinna med poströster? En poströst är lika mycket röst som en inlämnad på valdagen. Om det inte var pandemi skulle de ju kunnat lämna sin röst personligen på valdagen istället, och hade ju då gett samma resultat. Men att göra det detta år var ju bara idiotiskt.
2020-11-07, 12:06
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Ted Cruz är den mäktigaste republikanske senatorn av alla. Så prata inte strunt.

Mäktig, säkert. Han är ju senator och tidigare presidentkandidat.

Kompetent? Avgör själv. Titta på utfrågningarna. Cruz ställde bara dessa två frågor till Barrett (Talar du något främmande språk? Spelar du något instrument?)
2020-11-07, 12:07
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Endast kan vinna med poströster? En poströst är lika mycket röst som en inlämnad på valdagen. Om det inte var pandemi skulle de ju kunnat lämna sin röst personligen på valdagen istället, och hade ju då gett samma resultat. Men att göra det detta år var ju bara idiotiskt.

Jag misstänker att något har hänt.
2020-11-07, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Istället för att påpeka att jag är korkad kan du leda ditt påstående i bevis ? Det är nämöigen det man kommer behöva göra, processerna är igång. 10.000 tals rapporterade ärenden.

Jag redovisade ju tidigare hur man ifrån Justitiedepartementet söker efter valfusk och vilken metod som nyttjas (“Benford’s Law and the Detection of
Election Fraud”) , denna matematiska metod har nyttjats under lång tid av både Demokrater och Republikaner och är beprövad och mycket effektiv. Den visar på stora "spikar" som inte är naturliga och därmed möjligheten till att mycket stort valfusk skett i städer som Philadephia, Atlanta, Detroit, mfl. Dessa är endast demokratiskt styrda städer i nyckelstater ej någon annanstans. du har mao inte ens samma trend i en grannliggande stat.

Amerikanska Högsta Domstolen har ombett Pennsylvania att separera sina röster:
https://twitter.com/SunshineSt8Sam/status/1324880936547311619

Justitiedepartementet har sedan placerat beväpnade vakter vid alla lokaler man sparar röstsedlar för att förhindra ytterligare ovälkomna rörelser in och ut.

Tariq Nasheed, grundare av FBA ifrågasätter de svarta rösterna för Biden i Philadelphia
https://twitter.com/tariqnasheed/status/1324923024802394112

Detta val är inte över.

Visar den "spikar" på resultat INNAN poströster registrerades?

Troligen är valet över
2020-11-07, 12:08
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Din länk fungerar icke.

Den ska funka nu
2020-11-07, 12:10
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
Var det så hade Cruz redan hört demokraters och republikaners frågor och hennes svar, fanns knappast mer att komma på. Hade dessutom tidigare kunskap om henne. En vänsterradikal flashbackkrigare är en clown.

Han var ingalunda sist ut i frågerundan. Han missade dock att fråga om favoritfärg och favoritdjur.

Demokraterna kritiserade tidsbristen.
2020-11-07, 12:10
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
https://www.armstrongeconomics.com/i...le-hate-trump/

Rösträkningen kommer göras om enligt källor. Rör sig om minst sex delstater.

Man måste räkna klart först.
Hur många sedlar har dom kvar, eller varför har dom så många kvar?
2020-11-07, 12:11
Medlem
trillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Ja, köper man inte etablissemangets narrativ rakt av är man obildad, dum i huvudet och säkerligen SDare.

Hävdar med bestämdhet att alla som utmanar detta narrativ besitter en intelligens som vänstergökarna saknar. I detta specifika fall är det väl inte alltför svårt att urskilja en korruption utan dess like?

Att svenskar i gemen skulle va kritiska tänkare är ju så långt ifrån sanningen man kan komma. Den stora massan får ju allt värderat och klart från MSM och litar blint på det.

Du har ju fortfarande inte presenterat ett enda bevis.
OSSE har valobservatörer i USA som skall se till att allt sköts rätt, som man gör i alla stora demokratiska val. Inget konstigt. Jag skiter väl i om du röstar på SD eller om du har under 70 i IQ, det är ju helt irrelevant ärligt talat.

Men om du har bättre källor än OSSE får du gärna hänvisa till dem. Annars står mitt påstående fast: DU har allvarliga problem med källkritik eftersom du inte kan hänvisa till trovärdiga källor för dina påstående.
2020-11-07, 12:11
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Den ska funka nu

Yes! haha måste vara bra på rökt om man tror att man kan gå in beväpnad med massa röster

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in