2020-11-07, 02:55
Bannlyst
Demokraterna har gjort ett enormt försök att kuppa till sig valet:

https://www.youtube.com/watch?v=XLFr7dZaiXo&t=39s
2020-11-07, 02:56
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Eller så har det alltid varit så och Trump är där av en anledning? Att han just skulle rensa träsket.

Amerikanare var trötta på karriärpolitiker som inte brydde sig om folket.

Absolut, vilka icketräskmänniskor han fyllde sin kabinett med, åtta i fängelse och resten är stora donatorer alternativt från goldman sachs. Är du skön i huvudet eller? Ge mig en jävla position han tillsatt som inte är en del av etablissemanget/träsket.
2020-11-07, 02:58
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Vi pratar om valfusk här. Jag antar att ditt och andras ogillande till Trump motiverar detta fusk. Jag delar inte din mening.

Valfusk som borde ligga i konspirationsteorier med ödlemänniskorna.
2020-11-07, 02:58
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentaa57
Försök att vårda ditt språk din neander.... Du är en obildad amöba.

Försök hålla käften Kenta om du inte har något att komma med, Varför ska jag vårda mitt språk när den ni försvarar uttrycker sig värre?
2020-11-07, 03:01
Bannlyst
https://m.youtube.com/watch?v=rI1Oh0KBtSU
2020-11-07, 03:01
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentaa57
Han var väl upptagen med att kränga uran till Ryssarna. Ditt vidriga vänsteräckel.
Jaja det är du igen.

Om du har tillgång till google så kan du själv debunka den grejen direkt men det stör ju din världsbild av den orangea räddaren av den rasistiska vita mannen.

Det du försvarar är en president som trots att alla hans säkerhetsorganisationer rapporterat att ryssarna la sig i står bredvid putin och verbalt slickar hans kulor i helsingfors. Den rysskontakten har du säkert inga problem med. Din jävla amöba.
2020-11-07, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
"On both sides, on both sides"

Trump är något av ett unikum. "demokraterna" folkförraktande snobbar som liksom här tycker det är viktigare med intersektionalism och medlemskap i globalistföreningar framför landets medborgare som försörjer dessa heliumskallar.

Jag tvivlar faktiskt av erfarenhet.
Här hemma är sossarna utan samvete och kör fula knep så det inte går att vara Socialdemokrat (förlåt älskade morfar) med värdighet längre.
2020-11-07, 03:13
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodDog
Trump är något av ett unikum. "demokraterna" folkförraktande snobbar som liksom här tycker det är viktigare med intersektionalism och medlemskap i globalistföreningar framför landets medborgare som försörjer dessa heliumskallar.

Jag tvivlar faktiskt av erfarenhet.
Här hemma är sossarna utan samvete och kör fula knep så det inte går att vara Socialdemokrat (förlåt älskade morfar) med värdighet längre.

Tvivlade inte en sekund på att du var socialdemokrat och brydde dig om dina medmänniskor så du kan vara lugn där.

Trumpen är ett unikum i att han är faktiskt den enda president som försöker omväljas på plattformen "make america great again" efter fyra år och 283 golfresor. Också otroligt förutsägbart att fanskapet inte skulle acceptera en förlust. För karln bryr sig bara om sig själv, inte USA inte världen.
2020-11-07, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cig35
Källa på det?
Jag vet ett fall i domstol där Trumporganisationen gick till domstol för att de inte valobservatörer inte släpptes in. Domaren frågade då om deras påstående att de inte tilläts vara på plats var sant var eftersom han hade information som sa att det var observatörer på plats från båda partierna och även oberoende. Advokatens svar blev ”I can confirm that we have non-zero observers in place.” Så han ville inte riskera att bli fälld för mened. Fallet slutade i en förlikning där antalet valobservatörer för både republikanerna och demokraterna ökades på med samma antal

Du får också gärna komma med källor. Du presenterar mycket fakta i dina inlägg, om vi ponerar att allt du säger är korrekt, hur har du så bra insyn i vad som sker?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-07 kl. 03:18.
2020-11-07, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Kan man få lite statistiksiffror på antalet registrerade och hur många som röstade?

Undrar detsamma! Finns det något officiellt ännu?
2020-11-07, 03:23
Bannlyst
Demokraterna har kuppat valet, punkt slut.
2020-11-07, 03:31
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Steve Pieczenik snack om valsedlarna lät lite väl high tech för att vara sant. Om jag förstod det rätt så påstod han att de kunde spåra valsedlar?

Jag ser att han dessutom har påstått att 9/11 utfördes av CIA-agenter och att skolskjutningen i Sandy Hook var en false flag operation. Han känns inte trovärdig.
Visste att det där var för bra för att vara sant... nu föll hans trovärdighet enormt i mina ögon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in