2020-11-07, 08:46
Medlem
Jag hoppas att han får skaka galler !
Citera
2020-11-07, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Jag hoppas att han får skaka galler !

Varför det?
Citera
2020-11-07, 09:30
Medlem
RajtInIHetluftens avatar
Denna tråd som tidigare hette, "Vad skall Trumpe-Dump ägna sig åt nu?", men inte gör det längre, är ju fantastisk och att se vad den mynnar ut i!?
Det kommer ju ske något drastiskt, men vad?
Undrar vad han gör om ca 6-månader och framåt...
Kommer hans liv återgå till det "normala" grab-livet eller har han fler ess i rockärmen?
Extremt spännande!
Citera
2020-11-07, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RajtInIHetluften
Nu kommer antingen hans, något höga ego, sjunka lite... eller?
Vad gissar ni att han hittar på närmaste åren?

- Själv så hoppas jag på att han och Kim hittar på något skojigt! Lyxresort i Nordkorea, det knasigaste är att det säkert skulle funka!?

han ska trolla demokraterna i 4 år bara för att komma in och vinna valet igen 2024, enkelt
Citera
2020-11-07, 10:40
Medlem
hjaelploskilles avatar
Jag tror att Trump kommer att starta Trump TV, stora delar av MAGA-sekten kommer att följa med och kända grifters som Candace Owens och Charlie Kirk kommer att få jobb där. Det är jävligt svårt att säga hur framgångsrikt det kommer vara, men om man ska utgå från dagsläget så kan Trump mobilisera väljare som få och genom sin egen tv-kanal så kan han fortfarande hålla sig relevant.
Citera
2020-11-07, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Varför det?

För att citera Ebba, han har med berått mod haft ihjäl 138 000 amerikaner.
För att citera Jimmie, den moderna ättestupan.

Nej jag anklagar honom inte för detta. Visserligen är Trumpetens Coronahantering klandervärd i synnerhet hans idiotiska uttalanden i frågan men inte brottslig.

Men om jag får tro Aftonbladet har han en del annat att stå till svars för.Vad vet jag ?
Jag hoppas att han lagförs. Jag hoppas att rättsväsendet finner honom skyldig. Det skall naturligtvis prövas i vanlig ordning. Om han får skaka kommer jag att må så bra !

Då får ju den trumpne Trumpeten tid för eftertanke. Kanske kan han få syndernas förlåtelse ?
Citera
2020-11-07, 11:42
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag tror att Trump kommer att starta Trump TV, stora delar av MAGA-sekten kommer att följa med och kända grifters som Candace Owens och Charlie Kirk kommer att få jobb där. Det är jävligt svårt att säga hur framgångsrikt det kommer vara, men om man ska utgå från dagsläget så kan Trump mobilisera väljare som få och genom sin egen tv-kanal så kan han fortfarande hålla sig relevant.

Låter väldigt troligt. Han har en enorm följarbas, han kan lätt skapa någon form av rörelse utav det. Har han redan gjort iofs.
Citera
2020-11-07, 11:44
Medlem
Sir Dwains avatar
En ny säsong av the apprentice antagligen. Och mängder av rättsfall, och ett konstant gnällande om valförlusten. Det här är sakerna jag förutspår. En personlig konkurs kanske.
Citera
2020-11-07, 13:02
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Även om han är lite udda så hoppas jag han blir fredsmäklare och får ta hand om olika nivåer av toppdiplomati. Han startade noll krig och avslutade ett par med dra tillbaka amerikanska trupper. Han fick Kim i Nordkorea att backa. Han fick börserna att jubla i flera år - även under en coronapandemi (TACK!).

Ja han kommer bli saknad! (även av alla vänsterfolk som kommer känna enorm tomhet nu när de inte vet var de skall adressera sitt enorma inneboende hat emot)

Till skillnad från sin föregångare, och tillika fredspristagare LMAO, som startade krig och höll på).

Denna mannen må va orange eller vad som helst (konstigt att det är helt ok för vänsterfolk att hela tiden kommentera utseende när de gnäller så fort andra gör det?) men hans track record talar för sig självt.

Tack Trump för all fred och välstånd du skapat!!!
Citera
2020-11-07, 13:17
Medlem
Det jag kommer minnas av Trump var hur häftig och inspirerande hans väg till presidentposten var. Han hade hela jävla västvärldens samlade politiska, mediala och kulturella elit emot sig och ändå sopade han mattan med dem och vann mot alla odds. En mer fascinerande biografi finns knappt.

Trist att han nu ser ut att förlora mot Kamela Harris. USA och västvärlden hade mått bra av 4 år till av Trumps politiska inriktning. Nu ser det tyvärr ut som att vänsterideologerna får fritt spelrum, med censur på internet, identitetspolitik, nymarxism och dogmatisk miljöpolitik som kommer förstöra ekonomin helt.

Jag tror Trump motvilligt kommer släppa presidentposten efter att de rättsliga processerna godkänt valresultatet. Han kommer dock inte erkänna sig besegrad utan fortsätta hävda att fusk begåtts. Framöver kommer han fortsätta vara politiskt aktiv på sitt sätt, i opposition på sociala medier. Möjligtvis kommer någon i hans familj ta över stafettpinnen, ev. Eric, Donald jr eller Ivanka, och rida på Trumpvågen fram till nästa val.

Tror knappast vi hört sista ordet från Trump oavsett hur det går i valet 2020.
Citera
2020-11-07, 13:44
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Även om han är lite udda så hoppas jag han blir fredsmäklare och får ta hand om olika nivåer av toppdiplomati. Han startade noll krig och avslutade ett par med dra tillbaka amerikanska trupper. Han fick Kim i Nordkorea att backa. Han fick börserna att jubla i flera år - även under en coronapandemi (TACK!).

Ja han kommer bli saknad! (även av alla vänsterfolk som kommer känna enorm tomhet nu när de inte vet var de skall adressera sitt enorma inneboende hat emot)

Till skillnad från sin föregångare, och tillika fredspristagare LMAO, som startade krig och höll på).

Denna mannen må va orange eller vad som helst (konstigt att det är helt ok för vänsterfolk att hela tiden kommentera utseende när de gnäller så fort andra gör det?) men hans track record talar för sig självt.

Tack Trump för all fred och välstånd du skapat!!!

Vilka krig har Trump avslutat?
Citera
2020-11-07, 14:44
Medlem
Big Bosss avatar
Gnälla i Fox News och på twitter i åratal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in