2020-11-05, 12:58
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlRabe
Jag tänkte tex oral Winstrol i 30 dag en eller två ggr per år. Om man avslutar några månader innan årskollen borde det väl inte vara något problem att få behålla sitt intervall?

Skulle helst blasta med eq men det kanske är svårare eftersom effekten är så långsiktig. Skulle det synas om man avslutar ett halvår innan årskollen?

Personligen tycker jag inte om winstrol, men alla orala är säkert OK att blasta på det sättet du nämner (sett till spårtid). Det försvinner ju ut ur kroppen relativt snabbt.

Det där med att planera spårtid till ett visst datum kan också vara lite förvirrande. Det finns data på spårtid på internet, men värt att hålla i åtanke att detta är normalvärde. Spårtiden, halveringstid, och så vidrae, är olika från person till person. Vill man vara på den säkra sidan så får man köra snabba estrar och sluta i god tid innan.
Citera
2020-11-05, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlRabe
Jag tänkte tex oral Winstrol i 30 dag en eller två ggr per år. Om man avslutar några månader innan årskollen borde det väl inte vara något problem att få behålla sitt intervall?

Skulle helst blasta med eq men det kanske är svårare eftersom effekten är så långsiktig. Skulle det synas om man avslutar ett halvår innan årskollen?

Tänker du att man skulle hitta eq som vid en dopingkontroll? Det är nog inte ett problem om det syns eller inte, men om du har ett högre testovärde vid provet kan läkaren bestämma att det är för högt och att man därför vill sänka din dosering då han inte vet att det inte bara är nebido som syns på testet. Och det vill du väl inte?
Citera
2020-11-05, 16:42
Medlem
Tjena
Eftersom testo konvekterar till östro. Gör det att om man konvekterar för mkt att testot blir lägre? Än om inte hade konventerat så mycket?
Citera
2020-11-05, 19:01
Medlem
När det ändå diskuteras TRT och blasts:

Är sugen på att köra testo E 250ml e4d. Hur långt innan sitt läkarbesök bör man avsluta en sådan kur för att kunna känna sig säker på att man inte outar sin kur vid testet?

Spårtiden borde öka iom att man får nebido kontra om man enbart kört testo eller?
Citera
2020-11-06, 02:55
Medlem
Vad är chansen att en privat urologklinik tar gränslåga värden på allvar?
Vart har ni vänt er för att få behandling? Antar detta ej går via högkostnadsskydd
Har en tid hos en privat urolog snart. Vi får se vad fan de säger om det. Ska man hålla käft om behandling och prata om symptomen? Vilka tekniker har ni kört?
Citera
2020-11-06, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ventilation
När det ändå diskuteras TRT och blasts:

Är sugen på att köra testo E 250ml e4d. Hur långt innan sitt läkarbesök bör man avsluta en sådan kur för att kunna känna sig säker på att man inte outar sin kur vid testet?

Spårtiden borde öka iom att man får nebido kontra om man enbart kört testo eller?

Igen, det är mycket tveksamt om dom letar efter doping i testet. Problemet är ju om testosteronnivåerna höjs och på vilken nivå man hamnar på vid tiden för testet. Om man har högt T sänker man doseringen, eg förlänger intervallet.
Citera
2020-11-06, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Vad är chansen att en privat urologklinik tar gränslåga värden på allvar?
Vart har ni vänt er för att få behandling? Antar detta ej går via högkostnadsskydd
Har en tid hos en privat urolog snart. Vi får se vad fan de säger om det. Ska man hålla käft om behandling och prata om symptomen? Vilka tekniker har ni kört?

Var ärlig och säg som det är och var 100% transparent. Då är chansen störst att du får den behandling som passar dig bäst. Om det kommer fram att du tex inte behöver trt är det ju jättebra.
Citera
2020-11-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Igen, det är mycket tveksamt om dom letar efter doping i testet. Problemet är ju om testosteronnivåerna höjs och på vilken nivå man hamnar på vid tiden för testet. Om man har högt T sänker man doseringen, eg förlänger intervallet.

Även om dom inte aktivt letar efter doping så kommer dom ju ändå upptäcka det om man som du nämner har orimligt höga testosteronnivåer.

Spårtiden för testo E ska vara 3 månader. Går det beräkna på ett ungefär hur mycket längre spårtiden kan tänkas bli om man får TRT injektioner samtidigt?
Citera
2020-11-06, 21:31
Medlem
Citat:
Även om dom inte aktivt letar efter doping så kommer dom ju ändå upptäcka det om man som du nämner har orimligt höga testosteronnivåer.

Spårtiden för testo E ska vara 3 månader. Går det beräkna på ett ungefär hur mycket längre spårtiden kan tänkas bli om man får TRT injektioner samtidigt?

Men varför oroar du dig för spårtider om man ändå inte kommer leta efter det?
Citera
2020-11-07, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Men varför oroar du dig för spårtider om man ändå inte kommer leta efter det?

Jag oroar mig för att dom kommer se att mina testosteronnivåer är orimligt höga och då kunna lista ut att jag kurat vilket lär leda att dom kommer avsluta min trt behandling omgående.
Citera
2020-11-07, 07:59
Medlem
Citat:
Jag oroar mig för att dom kommer se att mina testosteronnivåer är orimligt höga och då kunna lista ut att jag kurat vilket lär leda att dom kommer avsluta min trt behandling omgående.
förespråkar inte att kura, men vad är problemet.....är du rädd att uppvisa för höga värden av T .använd inte T använd annan aas och sluta tex 8v innan test för att inte få förhöjda värden på lever igf eller prostata.
Citera
2020-11-07, 08:21
Medlem
Citat:

Det beror på halveringstiden vilket är en känd faktor. Sen om tex enanthate som halveras på 5 dagar påverkar Nebidos halveringstid är osäkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in