2020-11-07, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Da har du ikke lest hypotese og forklaring på brikkene.

Dette er en typisk måte å angripe en hypotese på hvis man ikke har mot-argumenter.
du driver med klassisk villedning. Intet annet.
Citera
2020-11-07, 00:53
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
du driver med klassisk villedning. Intet annet.
Dette er totalt feil. Våkn opp.
Det er ikke slik at alle som har en hypotese der TH = uskyldig driver med villedning.

Det er mange som ønsker å finne ut av hva som virkelig skjedde i denne saken
Citera
2020-11-07, 00:54
Medlem
Citat:
Enda en kommentar fra deg som ikke er konstruktiv. Blottet for IQ
Jeg takker for det. Har alltid ønsket å være dum og enkel. Tenk hvor ukomplisert livet hadde vært. Kompleksiteten øker med iq. Lego er så smart at han utarbeider komplekse teorier som ikke henger på greip. Ingen her støtter de merkelig nok. Får stadig nye ideer. Fremstiller aeh i et svært dårlig lys.
Senast redigerad av LH07 2020-11-07 kl. 01:00.
Citera
2020-11-07, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
200.000,- er 0,01% av 2 mrd. Tygg litt på den.

Det er lenge siden jeg gikk på skolen, og jeg er litt usikker på hva du mener her, og dette er ikke ment som pirk, men, jeg skriver det nå lell.

200.000 er 1/10.000 del av 2 milliarder. En titusendel. Eller, 200.000 er 0,0001 del av 2 milliarder.

Eller én tidels promille.

Men det verste er at han sitter i beste sendetid på NRK, smiler dette duping delight-smilet sitt, peker på seg selv, og sier ...jeg ble redd ... og forsvarer litt smilende og kledelig rødmende ... denne grove svindel og overgrep som ektepakt av -93 er mot AEH ... med at han ble redd ... for å bli hevet ut av huset eller hva det nå var.

Han var god for 60 millioner på begynnelsen av -90-tallet, hun fikk 200.000, det utgjorde 1/300-del av formuen. Eller ca 0,0033. Eller 3,3 promille.

Det er så totalt skamløst at det er vanskelig å tro at det går an.
Citera
2020-11-07, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er lenge siden jeg gikk på skolen, og jeg er litt usikker på hva du mener her, og dette er ikke ment som pirk, men, jeg skriver det nå lell.

200.000 er 1/10.000 del av 2 milliarder. En titusendel. Eller, 200.000 er 0,0001 del av 2 milliarder.

Men det verste er at han sitter i beste sendetid på NRK, smiler dette duping delight-smilet sitt, peker på seg selv, og sier ...jeg ble redd ... og forsvarer litt smilende og kledelig rødmende ... denne grove svindel og overgrep som ektepakt av -93 er mot AEH ... med at han ble redd ... for å bli hevet ut av huset eller hva det nå var.

Han var god for 60 millioner på begynnelsen av -90-tallet, hun fikk 200.000, det utgjorde 1/300-del av formuen. Eller ca 0,0033. Eller 3,3 promille.

Hvis TH var redd for å bli kastet ut i 93 så har han vel blitt enda reddere nå når han fant ut at AE ville skille seg og muligens prøve ektepakten rettslig.
Citera
2020-11-07, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Løgn i beste sendetid. Viste sitt sanne jeg. Krokodilletårer. Særlig da han leste fra kidnappingsbrevet. Leste akkurat der det stod om at han måtte betale for å se kona igjen. Da kuttet han planmessig. Nektet å betale og svindlet kona med ektepakten. Likevel sier han at penger betyr ingenting og liker å dele ut.
Senast redigerad av LH07 2020-11-07 kl. 01:09.
Citera
2020-11-07, 01:05
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Jeg takker for det. Har alltid ønsket å være dum og enkel. Tenk hvor ukomplisert livet hadde vært. Kompleksiteten øker med iq. Lego er så smart at han utarbeider komplekse teorier som ikke henger på greip. Ingen her støtter de merkelig nok. Får stadig nye ideer. Fremstiller aeh i et svært dårlig lys.
Vis meg en hypotese der du tar hensyn til alle brikker. Da mener jeg all informasjon vi har fra media fremstilt korrekt uten å jukse med detaljer. Alt burde henge logisk sammen.

En hypotese som gjengir dette med TH = skyldig har jeg ikke lest til nå
Citera
2020-11-07, 01:07
Medlem
Citat:
Vis meg en hypotese der du tar hensyn til alle brikker. Da mener jeg all informasjon vi har fra media fremstilt korrekt uten å jukse med detaljer. Alt burde henge logisk sammen.

Du har ikke alle brikker. Ikke jeg heller. Hvor smart er du egentlig. Du legger lista høyt når du omtaler andre som dumme
Citera
2020-11-07, 01:16
Medlem
Citat:
Denne professoren har tunnellsyn. Det er vanlig i denne yrkesgruppen. De tar ofte feil fordi de ikke har praktisk erfaring utenfor fakultetet. Han skriver at det er trygt å sette huset tilbake til th. Da forutsetter han at th var reell eier av bolighuset, men at aeh av kreditorforfølgelsesårsaker fikk hjemmel midlertidig. De var gift før th ble rik og bygde huset sammen. Aeh tok seg av tre barn mens th arbeidet hele tiden lange dager. Bolig er et viktig trygghetsgode og ektepakten frarøvet henne dette. I praksis er hun på bar bakke. Særlig sett i relasjon til den enorme formuen til th. Aeh har neppe gått blakk etter en dom i denne saken. Vi får se hva denne såkalte bistandsadvokaten til aeh foretar seg. Han virker å være på th og barnas side og synes vel ektepakten er rett og rimelig.

"Særlig sett i relasjon til den enorme formuen til th".
Hvor stor var THs formue i 1993 og 1994?
Kan du gi et estimat?
Citera
2020-11-07, 01:18
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:

Det som henger logisk sammen og som du konsekvent nekter å ta innover deg, er tidspunktene for anrop på AE’s telefon.

Disse torpederer din hypotese, så du avviser derfor at de har med saken å gjøre, men det hjelper ikke TH & co.

Mesterplanen ble ikke så mesterlig likevel, særlig når ting ble forsinket og TH begynte å surre, ikke sant?
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-11-07 kl. 01:26.
Citera
2020-11-07, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det står jo i THs dagbøker at de hadde et veldig vanskelig forhold fram til 2018, og at han fryktet konsekvensene sosialt og økonomisk ved en skilsmisse.
Bildet fra 17 mai, forteller at hun ble utsatt for vold.
Pengene kunne brukes kun hvis det var høyst nødvendig, eller etter fylte 67. Det er naturlig da å tenke at dette var en konto der uttak kunne skje kun hvis TH var sammen med henne til banken. Vi vet jo at han var svært opptatt av å ha kontroll. Mange barn som har en slik konto som står registrert i deres navn, men at uttak kun kan skje hvis en av foreldrene er med i banken.

Vad är det för bild från 17 maj som visar att AEH blivit utsatt för våld?
Om du visar bilden här vill jag säga att min dator inte laddar in IMGUR,
men övrigt.
Citera
2020-11-07, 01:33
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Du har ikke alle brikker. Ikke jeg heller. Hvor smart er du egentlig. Du legger lista høyt når du omtaler andre som dumme
Vi har veldig mange brikker. Det er sluppet så mye informasjon at man kan lage detaljerte hypoteser. Dette vet du.

Hypotesene mange baserer sine innlegg på har ikke rot i virkeligheten. De passer ikke inn med informasjon fra media. (Man trenger ikke å være veldig smart for å skjønne dette)

Saken er en gåte. Der har gått over 2 år siden forsvinningen. Da burde alle hypoteser som er teoretisk mulig sees på.

Slik som en Gone Girl - hypotese, som faktisk passer med brikkene vi har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in