2020-11-07, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
WOW!!! Detta är fusk av aldrig tidigare skådat slag!!!!

Ja speciellt när man inte ka se vem de har röstat på i fall det skett en röstning.
Så jag tror det är GOP röster...så ja...VALFUSK!!!!!!
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Jasså, var har du läst det? Wikipedia?

Nej, Project Veritas har ingenting med "höger" eller "vänster" att göra. De avslöjar bara korruption. Både inom de demokratiska och republikanska partierna.

Jag antar att du har sett intervjun nu. Du tror brevbäraren ljuger alltså? För att han är Trump-supporter...

Ge mig då ett exempel på ett klipp som är kritiskt mot republikaner/höger. Jag hittar inget. Där faller ditt argument.

Jag har sett intervjun. Tror jag att han ljuger? Beror på om killen är normalt funtad eller inte, om han är biased eller inte, men vi kan utgå från att det han säger är sant. Då är frågan vad det bevisar. Ändrade de datumen på röstkorten, de pratade om att göra det. Om de gjort det, hur många gjordes det på. Var det ett lokalt initiativ eller systematiskt. Det får utredning visa, med vittnesmål och bevis. Som i vilket brottsfall som helst. För det är ett brott. Vi får se helt enkelt. Vad tror du själv att klippet duger till och kan användas till?
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Detta valet visar tydligt att det är på högtid att vi tar bort kvinnor rösträtt i USA och även i övriga världen. Kvinnor tänker inte logik, utan med känslor.

Kvinnor skulle egentligen aldrig haft rätten till att avge sin röst.
De flesta vita kvinnorna röstade på Trump, faktim är att det var den största väljargruppen bland trumpröstarna.
Medlem
Madagascars avatar
Enligt Guardian ska Biden hålla låda kl 8pm ET (dvs om 90 min)

Det har spekulerats att han ska hålla segertal.... men fortfarande har inget network Called the election.

Å andra sidan har Trump redan utropat sig till segrare.
Senast redigerad av Madagascar 2020-11-07 kl. 00:29.
Medlem
Bidens ledning i Nevada blir allt större.
2020-11-07, 00:28
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
De kommer de absolut.

Om domstol kopplas in så finns det chans att Trump vinner. De som har makten att koppla in domstol, brukar oftast få igenom sin vilja.

Fråga Putin.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Det får vi se va? Men vi får hoppas att det blir lite bättre för de fattiga i USA. Marknaden mår också bra av stabilitet utan en massa utspel hit och dit beroende på personliga vinster eller humör. Diplomati har alltid funnits för en orsak. Sleepy Joe är nedvärderande och lågt men kan vara gångbart rent populistiskt tyvärr.
Så med andra ord, så har du inget svar på varför det ska bli så mkt bättre under Basement Joe? Tänkte mig det.

Förövrigt, så fick Biden smeknamnet Sleepy Joe redan i 2010 efter denna händelsen: youtube.com/watch?v=DOaQeGFYysA, efter detta så började folk att kalla Biden för Sleepy Joe på internett och sociala medier och så vidare.
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Han höll ett tal om valfusk förra natten. Många nyhetskanaler bröt sändningen därifrån direkt han började med det tugget, men den borde finnas på Youtube.

Oj det missade jag!

Tack för rättelsen!

Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Säker på det? Dems har redan torskat massor av kongressplatser och fler kommer det att bli då de ligger under på många, många ställen.

Med huset, senaten och SCOTUS kan nog GOP ställa till rejält med oreda för Sleepy-Joe.

Inte en chans att GOP vänder huset, senaten kan bli jämn fortfarande i januari då det väntas runoffs och med tanke på hur Dems mobiliserat väljare så är det inte omöjligt att man vinner, Ossoff väntas i alla fall vinna mot Perdue.

Det är ju lite detta som dock talar emot valfusk, vad vore poängen att fuska fram Joe till presidentposten om man ändå inte har senaten och tappar platser i Huset
2020-11-07, 00:29
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Säker på det? Dems har redan torskat massor av kongressplatser och fler kommer det att bli då de ligger under på många, många ställen.

Med huset, senaten och SCOTUS kan nog GOP ställa till rejält med oreda för Sleepy-Joe.

6 mandat till så har Dems fullmakt över huset. GOP behöver mer än 20 mandat till.
2020-11-07, 00:29
Medlem
Nixters avatar
JUSTITIEMINISTER BILL BARR BER BEVÄPNADE FEDERALA OFFICERARE TA KONTROLL ÖVER ALLA RÖSTRÄKNINGSLOKALER FÖR ATT SÄKERSTÄLLA KVALITETEN I RÖSTRÄKNINGEN

Detta har aldrig tidigare skett i USAs historia.

https://www.vanityfair.com/news/2020/11/william-barr-armed-agents-ballot-counting
Senast redigerad av Nixter 2020-11-07 kl. 00:34.
2020-11-07, 00:30
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
UPDATE PENNSYLVANIA VOTER FRAUD

Över 800.000 inaktiva personer registrerade i Pennsylvanias röstlängder

I dessa countys tas namn ej bort när de byter adress, det är då möjligt att sända ut ballots till dessa personer på gamla adresser som man därefter kan skicka tillbaka.

Senaste 2 åren har bara flyttat 17 röster...
Bucks County, med 457,000 registrerade har man tagit bort totalt 8 namn
Chester County, med 357,000 registrerade har man tagit bort 5 namn
Delaware County, med 403,000 registrerade har man tagit bort 4 namn.

https://www.judicialwatch.org/press-releases/penn-counties-incorrect-voter-info/

Bra jobbat gubben, infon är från 2:e oktober. Riktig grävande journalist vi har här! Sen har källan fastnat rätt rejält i nätet med falska "nyheter" också.... https://mediabiasfactcheck.com/judicial-watch/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in