Citat:
Ursprungligen postat av
trevliggrabb
Haha. Ja, nu vet jag att du är ett vänstertroll i alla fall. Tror du skulle vara jävligt ensam bland högern att tycka att det är fördelaktigt att starta krig istället för att få igenom flera fredsavtal i Mellanöstern.
Och täckande av fönster för att skydda insyn till vallokaler är inget märkligt enligt dig eller det faktum att republikanerna vann alla dessa stater förutom vid toppen av röstsedlarna där folk kunde bestämma mellan en demokrat eller republikansk president.
Det händer aldrig, så trolla vidare någon annanstans.
Troll? Läs alla mina tidigare inlägg under valnatten så kommer du se att jag är en trumpsupporter.
Ja, överlag har Trump en mycket bättre utrikespolitik än Biden och demokraterna. Definitivt. Men han har begått en massa tabbar också.
Trump har gjort mycket för freden, inget snack om den saken.
Angående valfusket så står jag fast vid att det krävs konkret bevisning. Uppenbarligen har både republikanska och demokratiska valobservatörer fått vandra fritt vid rösträkningen.
Men blunders som att låta turkarna ta över norra syrien och ignorera vitryssland är inget jag kan acceptera. Inte heller att Trump inte kommit med kraftiga sanktioner mot Turkiet.