2020-11-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Ja vad ska man säga? 2020 levererar:
an election-software glitch in Michigan's Antrim County that had incorrectly directed votes Democratic presidential candidate to Joe Biden was fixed Friday, putting thousands of vote correctly into President Trump's totals.

The software had reportedly caused a significant number of votes to be allotted to Biden in a county that has for years been reliably red. In the presumed final count, Biden had originally led in the county by roughly 3,000 votes. Revised totals show that Trump won the county by around 2,500.

Addressing the alleged software glitch, Michigan GOP Chairwoman Laura Cox said Friday during a press conference that "47 counties [in Michigan] use this same software in the same capacity."
https://justthenews.com/politics-policy/elections/following-repair-technical-glitch-michigan-county-flips-back-trump?utm_source=breaking-newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=newslette r

Det är nog många som nu fått kalla fötter när de inser att valfusk har ett högt straffvärde.

Vilken jävla bananrepublik. Det känns ju som om vi följer valet i något fattigt afrikanskt land där president Ougidibuggidi har fifflat med maskinerna för att få 99% av rösterna.
2020-11-06, 21:46
Medlem
Mycket imponerad av denna bevistråd gällande valfusk US Election 2020. Vore nästan skandal om ni inte vidarebefordrar denna info till GOP med Trump i spetsen. Det skulle inte förvåna mig om den som gör detta kommer att dekoreras med en tapperhetsmedalj av Donald himself in the Oval Office. Man kan ju nästan tänka sig hur snopna Deep State och George Soros kommer att bli när dem får höras talas om detta...
Senast redigerad av defunct 2020-11-06 kl. 22:35.
2020-11-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Vilka amerikaner? Inte fan är det dom av "avvikande" färg. När man inte ens kan fördöma ett inhemskt terrordåd som som tur är bara dödade en person i charlottesville. Eller fördöma David Duke, vilket han gjort flera år innan han blev president, men som president vill han ha KKK och alt right rösterna, han bryr sig endast om sig själv. Om man tror annat så har man inte läst på vem han är.
Då är Biden ingen kandidat.
Läs på.

Jag är nog inte den extremist som du tror.
Du har hittat specifika fall som du tycker uppväger allt annat skit som pågår mot andra.
Att blåsa liv i rasistkortet medan man ser åt andra hållet när rasism mot vita sker är polariserade.

Jag diskrimminerar ingen, det spelar ingen roll om personen är metallicgrön.
Men det går bra att polarisera och skuldbelägga grupper man vill domptera.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Ja, vad skönt En äkta Pellejöns har intygat att inga felaktigheter begåtts. Nu kan vi stänga tråden. Fjant ...

Förlåt era jävla åsnor men det var över 200 personer i lokalen och typ 40 pers med videokameror. Om ni rör er från breitbart skulle ni veta det, plakaten sattes upp så pöbeln utanför inte skulle störa valräknandet.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Vilken jävla bananrepublik. Det känns ju som om vi följer valet i något fattigt afrikanskt land där president Ougidibuggidi har fifflat med maskinerna för att få 99% av rösterna.

Det blev så när dom valde en hoppfull autokrat.
2020-11-06, 21:48
Bannlyst
Bara det att vissa I Nevada inte kunnat rösta för att deras röster redan hade rösts visar på en del fusk enligt mig. Många döda som röstats in.
2020-11-06, 21:49
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodDog
Då är Biden ingen kandidat.
Läs på.

Jag är nog inte den extremist som du tror.
Du har hittat specifika fall som du tycker uppväger allt annat skit som pågår mot andra.
Att blåsa liv i rasistkortet medan man ser åt andra hållet när rasism mot vita sker är polariserade.

Jag diskrimminerar ingen, det spelar ingen roll om personen är metallicgrön.
Men det går bra att polarisera och skuldbelägga grupper man vill domptera.

Såg inga kravaller under obamas tid, undrar vad han gjorde annorlunda när terrorister dödade amerikaner, kanske inte la halva skulden på den döda?
2020-11-06, 21:49
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Tråden handlar om att Donald fittnylle Trump så fort han såg att han skulle förlora börja skrika att det var valfusk, sen är ju hans svans inte sen på att fixa "bevis". Sen finns det ingenting på FECs sida eller ens om man söker på Federal election commission + val 2020 eller trump som ens dyker upp som nyhet så påvisar det du säger att dom undersöker någonting. Så det är väl draget ur nåt twittertrolls arsle precis som allt annat.

Vad har du för bevis för detta påstående? Det finns redan en rad skeenden som inte stämmer överrens med det du presenterar nämligen.

https://www.fec.gov/
Chair Trey Trainor

Intervjun med honom ser i mitt tidigare inlägg. Detta är alltså ett utlåtande som väger mycket tungt eftersom det är av en ledare för en oberoende statlig myndighet som uttrykt att valobservatörer inte tillåtits i lokalerna alls. Detta påstående (från en myndighet) strider mot mediers uttalanden att de valobservatörer tillåtits att utföra sitt jobb obehindrat.

Därför väger detta tungt mot att medierna rapporterat felaktigt kring detta.

Att du inte klarar av att googla är inte bevis för mig nog. Detta är alltså inte ett genuint argument.
Senast redigerad av WheelofFortune 2020-11-06 kl. 21:52.
2020-11-06, 21:53
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
Vad har du för bevis för detta påstående? Det finns redan en rad skeenden som inte stämmer överrens med det du presenterar nämligen.

https://www.fec.gov/
Chair Trey Trainor

Intervjun med honom ser i mitt tidigare inlägg. Detta är alltså ett utlåtande som väger mycket tungt eftersom det är av en ledare för en oberoende statlig myndighet som uttrykt att valobservatörer inte tillåtits i lokalerna alls. Detta påstående (från en myndighet) strider mot mediers uttalanden att de visst har tillåtits i lokalerna.

Därför bevisar det att medierna rapporterat felaktigt kring detta.

Att du inte klarar av att googla är inte bevis för mig nog. Detta är alltså inte ett genuint argument.

Otroligt otippat att den som är tillsatt av trump säger detta. Hade inte heller vilja bli av med mitt jobb.
2020-11-06, 21:53
Medlem
Citat:
Såg inga kravaller under obamas tid, undrar vad han gjorde annorlunda när terrorister dödade amerikaner, kanske inte la halva skulden på den döda?
Okej vi säger så då...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_incidents_of_civil_unrest_in_the_United_St ates
2020-11-06, 21:58
Medlem
tjallepetters avatar
Förekom med all sannolikhet valfusk som med alla val runtom i världen. Frågan är om det var av betydande grad. Jag tror inte det.

Längtar till den dagen då USA får en president som hela världen kan se upp till. Har nog aldrig tidigare hänt. Bara massa dårar och sexualförbrytare som väljs in.
2020-11-06, 21:58
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Det blev så när dom valde en hoppfull autokrat.

Hur förklarar du det här då?
https://twitter.com/i/status/1324515919033520129

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in