2020-11-06, 20:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Kamala är en auktoritär översittare som slängde massa svarta i fängelse. Hon supportar i princip inte en enda vänster-policy och hon gör allt för sin karriär och för att bibehålla status-quo. Nej undergången kommer inte om hon tar över Hoppas inte tar över dock hon är en äcklig häxa.
Jag som fått lära mig här på FB att Kamala är kommunist...
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Demokraterna har snott många röster. Vi ska nog kunna bevisa det.

Vilka är "vi"? Klanen Trump, Mark Meadows, Rudy Giuliani? Vilket dreamteam. Inte alls märkligt om anställda i Vita Huset börjar söka nya jobb i detta nu.
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofn
Men vafan, det går ju åt helvete för vår kille just nu.|

Nej, det går skitbra! Att Joe skulle vinna visste vi men att han dessutom skulle krossa trumpne Trump är en bonus. Men det går definitivt bra för "vår kille" nu...

Aha, du trodde att alla på Flashback är höger? Ledsen för din skull... *fniss*
2020-11-06, 20:50
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Republikanska partiets ordförande, Ronna McDaniel, har tydligen börjat ringa runt och pressa lokala republikaner att de ska tala ut och hjälpa till att mata på Trump-lägrets desperata påståenden om röstfusk.

https://mobile.twitter.com/atrupar/status/1324796136926883842

Inte fan ska media tysta det här, så som man gjorde med Hunters dator.
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Många amerikaner som är mycket glada just nu: https://twitter.com/RexChapman/status/1324767518322556929 https://twitter.com/EllieRushing/status/1324725533595312129 https://twitter.com/ambiej/status/1324791054126751747
Så nu är faran med Cåååvid över för vänsterblivna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Jag som fått lära mig här på FB att Kamala är kommunist...

Trumps attack mot henne är att hon är till vänster om Bernie. Vet inte hur han kom fram till det.
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Nej, det du säger är att höger är snöflingor. Joe Biden är höger. Är han en snöflinga?

Använd orden rätt gosse

Inte om du jämför honom med Trump.

FB-högern stödjer i överlag Trump, att du inte gör det betyder att du inte representerar majoriteten.

Att de successivt valt att lämna tråden är beviset på att de är snöflingor.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Han kommer inte i närheten av Persson. Men dryg var han, Persson.

Enligt din definition var Göran Persson narcissist.
2020-11-06, 20:51
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Enig.

Men nu har ju repulikanerna startat upp hundratals stämningar, så det är på gång.
Och just nu är det ännu inget som säger att valfusk begåtts.

Kan garantera att allt kommer sopas under mattan av republikanerna så fort Biden fått sina 270 elektorröster.
Japp. Upplever inte att den republikanska maskinen har Trumps rygg. De ser nog helst att saker återgår till det normala och lobbyisterna och folket på Wall Street får tillbaka sitt starka inflytande.

Trump har inte särskilt många maktfylld vänner längre.
2020-11-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Så nu är faran med Cåååvid över för vänsterblivna?

I princip vartenda person i den videon har en mask på sig
2020-11-06, 20:52
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Hoppas det blir i varje stat, d.v.s. federalt. Antingen hittar man nått eller så kan man lägga ner alla fuskanklagelser. I framtida val så går det att säga att det inte hittades några större omfattande fusk, t.ex. att döda röstat osv. eller så ser man att det har varit omfattande fusk och då måste man ta tag i problemet. Valobservatörer från EU eller något annat land kan inte se röstlängderna och så ledes kan de inte säga 100% att fusk inte har begåtts, bara att de utifrån vad de kan se så har inget fusk förekommit.

Trump har inget att förlora och om det inte har begåtts några oegentligheter från demokraterna så har de heller inget att förlora. Jag vill även påpeka att jag inte tror att de har fuskat, jag vill bara att ryktena ska dö ut och att folket ska ena sig.

Det.här ska röra sig om fall med döda och utflyttad. 3000 st i ett första försök att gå vidare. Enligt Team-Trump en "No brainer".
2020-11-06, 20:53
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
Vad jag vill? Jag återgav bara vad som stod i mailet. Tycker du inte att det är besvärande när fan läser bibeln? Att ett visst uttalande direkt görs om till något annat?

Han skrev diplomatiskt de var 'unsuccessful in obtaining access", vad tror du det betyder? att de inte fick tag i en taxi till lokalen eller?

Får inte ens ett team av internationella observanter från FN komma in i valfuskandes mecka så är det nått man borde rapportera om. Istället går dessa skojare ut och säger att vi såg inga bevis på fusk och fördömer alla som ifrågasätter och därav skadar valets integritet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in