2020-11-06, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema9
Den amerikanska undergången om hon tar över.

Kamala är en auktoritär översittare som slängde massa svarta i fängelse. Hon supportar i princip inte en enda vänster-policy och hon gör allt för sin karriär och för att bibehålla status-quo. Nej undergången kommer inte om hon tar över Hoppas inte tar över dock hon är en äcklig häxa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Republikanska partiets ordförande, Ronna McDaniel, har tydligen börjat ringa runt och pressa lokala republikaner att de ska tala ut och hjälpa till att mata på Trump-lägrets desperata påståenden om röstfusk.

https://mobile.twitter.com/atrupar/status/1324796136926883842

Det är uppenbart valfusk på flera ställen. I slutänden kommer delstaternas senatorer utse presidenten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Okej, ja det var någon annan här också som nämnde det. Jag kände inte till det. Men det är bra att de gör det så man ser att allt är i sin ordning. Det kanske dom borde göra på fler ställen också.

Valfusket är redan klart, Trump valsedlar har byts ut med Biden valsedlar och Trumps valsedlar har förstörts. Precis som valfusket mot SD gick till i Sverige förra valet. Omöjligt bevisa i efterhand.
2020-11-06, 20:48
Medlem
DjPuttes avatar
Jim Acosta på CNN säger att han pratat med folk runt Trump och dem säger att loppet är kört med Trump fattar inte det, Folk runt Trump börjar distansera sig från han dem anser det han gjorde och gör nu är inte värdigt ett val!
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Rakt från luften är det dock inte. Finns många film och videoinspelningar som bekräftar det som man säger har hänt. Visst man kan säkerligen fabricera dessa om man önskar. Men man får väl åtminstone underhålla idén att det är sant. Av den infon som man får in från valet så är det mycket som uppenbarligen inte går rätt till, eller vad tycker du?

Kan sträcka mig till att tycka att det kan förekomma oklarheter men då vill jag tillägga att det då med stor sannolikhet inte är enkelriktat utan att det sker på båda sidor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Argumentet är att de som röstat på Trump är snöflingor, beviset för det är att de successivt valt att lämna tråden.
Nej, det du säger är att höger är snöflingor. Joe Biden är höger. Är han en snöflinga?

Använd orden rätt gosse
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Trots det du skriver var han det bättre alternativet.

Sug lite på den.

Ingen som misstror dig dude.

Men upp med han på podiet och låt han verkligen få lägga ut texten så hela världen kan se. Han är ju eran ledare, ni har vunnit SM-guldet, fira med er ledare. Hade Trump vunnit hade jag nog rökt meth just nu.

Jag vill se han ranta i timmar, sen nu om nåt blir lite skevt är det lugnt, det blir det för alla som är 78/79.

Jag vill bara se att han är frisk och okay. Ej dement.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2020-11-06 kl. 20:53.
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tror dom får en om några timmar rörande Nevada.

Hoppas det blir i varje stat, d.v.s. federalt. Antingen hittar man nått eller så kan man lägga ner alla fuskanklagelser. I framtida val så går det att säga att det inte hittades några större omfattande fusk, t.ex. att döda röstat osv. eller så ser man att det har varit omfattande fusk och då måste man ta tag i problemet. Valobservatörer från EU eller något annat land kan inte se röstlängderna och så ledes kan de inte säga 100% att fusk inte har begåtts, bara att de utifrån vad de kan se så har inget fusk förekommit.

Trump har inget att förlora och om det inte har begåtts några oegentligheter från demokraterna så har de heller inget att förlora. Jag vill även påpeka att jag inte tror att de har fuskat, jag vill bara att ryktena ska dö ut och att folket ska ena sig.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Vad kommer att hända om Trump inte accepterar förlusten? Det finns flera scenarion som jag kommer på.

1. Kabinetten avsätter Trump och Pence får ta över till 20:e januari. Inte ett omöjligt scenario, inget kommer att hända innan alla resultat är klara och omräkningar har skett samt utslagen i domstolar har skett.

2. Det blir oroligheter men inget inbördeskrig. Förutsatt att Trump inte avsätts så kommer Cali. och NY lämna USA. Trump får stöd av partiet, det blir en omröstning i kongressen och Trump får sitta kvar. Osannolikt att detta händer.

3. Trump lyckas skrapa fram bevis och får röster utslängda och därmed vinner valet. Jag tror ju inte att det har skett, men har det gjort det så är det bra om det uppdagas.

Du är jävligt sexig, men tyvärr låter du dig influeras lite väl mycket av fake news och pajasarna i tråden. Trumps bark är worse än hans bite på denna grej, och så har det varit länge. De här domedagsvisionerna av att Trump kommer bli "avsatt" och vi får ett "inbördeskrig" är politisk propaganda. Orange man baaad!!

Look, det Trump gjorde mot Clinton var som när Söderling spöade Nadal i French Open 2009. Det spelar liksom ingen roll att Nadal sen tog revansch i finalen året efter: det alla kommer ihåg är ändå the upset of the fucking ages. Samma med Trump: republikanerna var på botten, och ingen trodde att nån jävla reality TV star skulle ha en snöbolls chans i helvetet mot etablissemangets kandidat, uppbackad av i princip alla medier i hela USA. Och ändå krossar han henne. Den bedriften är så jävla episk att ingen någonsin kommer glömma den. Allt efter är bara icing on the cake.

Och inte heller nu går han mot något svidande nederlag. Han plockade Florida och Ohio, och fick fler röster än förra gången, och fler än Killary. Dessutom fler röster av svarta och latinos. Det är en mycket hedersam förlust.

Killen har radikalt förnyat det politiska livet i USA (och annorstädes, för övrigt) och satt ett outplånligt uttryck på det amerikanska medvetandet. Hans insats i detta val visar att hans popularitet bara ökat, och att de vänsterblivna är fortsatt kränkta ( ). Framtiden torde kunna se ljus ut för republikanerna, medan demokraterna äts upp innifrån alltmer av BLM, cancel culture och identitetsvänstern.

Trump som typ är en vinnare. Han är säkerligen besviken nu, men killen kan se tillbaka på ett dagsverke som heter duga. Större chans för övrigt att han dumpar Melania för en annan fotomodell än vice versa.

Biden är för övrigt en krigsförbrytare: han spelade en central roll i att hetsa in USA i ett krig med IRak som kostade typ en miljon människor livet. That's some candidate they're supporting. Blir fan illamående när jag tänker på det.

(Reagan hade för övrigt typ 30 år av politisk aktivitet bakom sig när han blev president.)
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
När tror vi att Biden kommer utropas till segrare officiellt?

Vart har vi Nixter dessa tider?

Alla stämningsansökningar behöver inte gås igenom ifall han kan samla upp elektorsrösterna i de stater där antalet stämningsansökningar är låga eller ej befintliga.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Nej, det du säger är att höger är snöflingor. Joe Biden är höger. Är han en snöflinga?

Använd orden rätt gosse

Är du full? Biden är inte höger!
2020-11-06, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tror du inte det är säkrast att hålla fast vid dess grunder, nu när det skakar så?
Jo visst, varför inte tillåta slaveri igen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in