2020-11-06, 20:36
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Du har en tråd fylld med bevis här: (FB) Valfusk under USA-valet 2020? Bevistråd

En tråd full med konspirationsteorier, gissningar och saker taget rakt från luften.
2020-11-06, 20:37
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jutePippi
Nej. Verkligen inte. Skillnaden nu mot första valet är bara att media haft 4 extra år på sig att rikta in sig på honom och få bort honom, samt coronakrisen. 20-60% av de som röstar på Biden vet inte ens varför. De vet inte vad han står för, ingenting. De har röstat utefter vad media sagt i 5 år och på grund av rädslan och det obefogade missnöjet som coronakrisen skapade. "Trump har skött krisen katastrofalt". Hur måga länder i Europa med ett välfärdssystem värt namnet har skött det bättre?
Detta är en hoax. Jämför hur Sverige skött det och skillnaden i hur våra ledare behandlats av media.

De flesta länder i Europa har skött det bättre, utan tvekan. Han visste i februari att det var långt farligare än en säsongsinfluensa. Det enda han bryr sig är om är ekonomi och sitt ego. Att media har rapporterat om hans lögner i fyra års tid är deras uppgift, skulle alla dansa efter hans pipa i stället?
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
No denial here. Öppen ridå? Mycket sker bakom kulisserna också ska du se. Vi får alla avvakta utvecklingen framöver, men du bör vänja dig vid tanken att Trump vann en jordsskredsseger, mot alla odds. I stort sett alla globala maktinstitutioner har fört krig mot honom och ändå har han överlevt. Trump är här för att stanna, till skillnad från psykopateliten.

Du vill ha exempel på din halmgubbe? Trumps personlighet är ändamålsenlig för sammanhanget, och maktens psykopater hatar honom för att de blir rundade och trollade. Vill du ha exempel på psykopater inom politik, media och näringsliv? Du får nog be om exempel på undantag. Hade du använt psykiatrins nomenklatura korrekt så skulle du inte använda termerna som skällsord på folk du tycker är otrevliga.

Du duckar du också. Visa mig presskonferenser där en folkvald ledare återkommer till att håna och förödmjuka de journalister som ställer frågor. Visa mig den folkvalda politiker som återkommande hånar meningsmotståndare och andra med öknamn. Du dyrkar en klart störd individ som vill sitta kvar på den fria världens viktigaste ämbete.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Jo fast inte mycket demokrati i att fuska, det kan man nog få med rätt många på.
Att personer som är döda kan rösta m.m visar på fusk.
Så är det i alla val. Omräkningar gör väldigt liten skillnad.
Medlem
ia015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Finns inget som stödjer ert skitsnack om Biden.

Klart det inte gör... om man inte förmår sig att granska dem.
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Källa?

CNN.
2020-11-06, 20:38
Bannlyst
När förväntas Biden vinna? Och när svärs han in?

Mot en ny era.
Medlem
H.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Det faktum att Trump anhängarna endast tror Trump kan förlora på grund av valfusk säger en hel del om hur verklighetsfrånvända de är.

Gör dig inte mer dum än du faktiskt är.

Jag är pro-Trump och jag liksom de allra flesta med mig tror inte att valfusk har begåtts enbart på premissen av att Donald Trump sakta men säkert slagits ut i delstat efter delstat genom poströster utan jag och många med mig får en stark känsla av valfusk för att det redan på valdagen och dagarna som följt öst in mängder av klipp och annat underlag som just visar på tydliga exempel av vad som inte kan tolkas på annat vis än just valfusk.

Detta understöds dels av att Joseph Biden är en globalistlakej som har sålt sig åt storfinanserna samt det faktum att valnatten starkt påminner om det svenska valet 2018 där valmyndighetens hemsida kraschade varpå röstfördelningen efteråt ändrades till somliga partiers fördel. I Amerikanska valet under valnatten så frös rösträkningen och stod still under åtskilliga timmar utan en relevant förklaring.

Men jag förstår att du och många andra vill göra det lätt för er för att tänka i mer komplexa tankebanor kanske helt enkelt inte är eran grej alt. att ni kanske anser att valfusk är rumsrent om det gagnar en viss part.

Under veckorna som kommer så lär du få svar på tal från utredningarna och omröstningarna som kommer göras...
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Hon är inte vald som president och kan inte bli omvald som president.
Det vore ju som att säga att en prins åter kan bli kung, trots att han aldrig varit kung.

Tror du har lite hard-on för Kamala faktiskt.
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Tills det prövats och godkänts i domstol så är det bara spekulationer och teorier just nu.
Det är inte så att en domstol har monopol på att avgöra vad som är sant. Men i stora drag så håller jag med dig. Det skadar dock inte att försöka bilda sin egna uppfattning och titta på vad som presenteras med ett kritiskt öga.
2020-11-06, 20:39
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Jo fast inte mycket demokrati i att fuska, det kan man nog få med rätt många på.
Att personer som är döda kan rösta m.m visar på fusk.

Då får Dracula-advokaten också bevisa att så har skett. Att komma med anklagelser kan vem som helst göra.
2020-11-06, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Joe Biden är en snart 80-årig sjuk gammal man som lider av demens, han kommer inte kunna leda USA som president. Kommer de inrätta ett ålderdomshem för Joe Biden i Vita huset eller hur skall det lösas?

Hur kunde så många amerikaner rösta på en dement åldring som är inblandad i korruption med sin sexmissbrukande knarkare till son Hunter Biden? Helt bisarrt, tror personligen på valfusk i demokratiskt styrda stater. De har vägrat valobservatörer från republikanerna tillträde till rösträknings stationerna vilket bara det borde ogiltig förklara valet.
Nej, alla vallokaler hade både demokratiska och republikanska valobservatörer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in