Citat:
Ursprungligen postat av
joxmoose
Det faktum att Trump anhängarna endast tror Trump kan förlora på grund av valfusk säger en hel del om hur verklighetsfrånvända de är.
Gör dig inte mer dum än du faktiskt är.
Jag är pro-Trump och jag liksom de allra flesta med mig tror inte att valfusk har begåtts enbart på premissen av att Donald Trump sakta men säkert slagits ut i delstat efter delstat genom poströster utan jag och många med mig får en stark känsla av valfusk för att det redan på valdagen och dagarna som följt öst in mängder av klipp och annat underlag som just visar på tydliga exempel av vad som inte kan tolkas på annat vis än just valfusk.
Detta understöds dels av att Joseph Biden är en globalistlakej som har sålt sig åt storfinanserna samt det faktum att valnatten starkt påminner om det svenska valet 2018 där valmyndighetens hemsida kraschade varpå röstfördelningen efteråt ändrades till somliga partiers fördel. I Amerikanska valet under valnatten så frös rösträkningen och stod still under åtskilliga timmar utan en relevant förklaring.
Men jag förstår att du och många andra vill göra det lätt för er för att tänka i mer komplexa tankebanor kanske helt enkelt inte är eran grej alt. att ni kanske anser att valfusk är rumsrent om det gagnar en viss part.
Under veckorna som kommer så lär du få svar på tal från utredningarna och omröstningarna som kommer göras...