2020-11-06, 20:28
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Du säger själv i "vissa (del)stater". Är du säker på att det gäller i D.C. då? Eftersom D.C. består mestadels av svarta kan jag tänka mig att det vore kontroversiellt att ha en sådan lag där, då den skulle kunna uppfattas som "rasistisk". Lägg därtill att D.C. inte ens är en delstat i USA.

Jag erkänner att jag gissar, men skulle bli oerhört förvånad om det inte står i 22a tillägget i konstitutionen. Du kan ju googla och kolla?
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Trump sa till sina anhängare att inte poströsta. Hans anhängare lyssnade och röstade i mindre andel än demokrater poströster och förtid. Och nej, det var inte 0, för han fick i en uppdatering 800 röster från förtidsröster medan Biden fick nästan 2000.

I delstater där förtidsröster räknades först som Texas och Ohio låg Biden före länge innan valdagsröstningen kom in.

LYSSNA PÅ EXPERTERNA, INTE ANTIDEMOKRATISKA KRAFTER
Är experterna som jag lyssnar på.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Biden ska tala ikväll (amerikansk tid) till nationen.

Popcorntime!
2020-11-06, 20:29
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Kan du ge en rimlig orsak till varför Trump skulle åtalas och dömas till ett fängelsestraff?

Förstår att du vill raljera (verkar vara din grej) men sånt trams känns oseriöst och pinsamt.

Din politiska förståelse verkar vara nåt katten spytt upp när man kikar på din historik.

Det är bara att ta upp Mueller-utredningen. Delar gick ju inte att gå vidare med eftersom Trump satt på presidentämbetet.
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Då hade Annika Sörenstam klagat i svensk TV på att han gjorde det
Det finns ju andra golfspelare som klagat.
http://golfbladet.se/norska-golfaren-om-trump-han-fuskar-pa-banan/

Jag tror att Trump mår väldigt dåligt när han förlora.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Det är åt det hållet ni vänsterradikaler vill ha det.....

Trump Trump Trump, allt går att debitera han...

Det som blir så underbart är att dels ni, och Times kommer göra samma sak om två år.

När han då inte ens är med i republikanska partiet. Ni är besatta av han. Han är en perfekt projicering för er.... Jag tror han gett många av er P.T.S.D.

Det här är stor humor.

Edit: under tiden tappar Times och CNN i stort sett alla sina onlinesubs och blir återigen konkursbon som dom vart senaste 30 åren.

Då skall vi inte ens prata om alla journalister och campusradikaler som kommer tappa sin inkomst. Vi pratar om hundratusentals människor. Det bara i staterna. I Sverige är det oxå big business där Aftonbladet levt på Trump sen -15.

Ingenstans vänster. Men åh, vilken underhållning. Du är en liten liten del av densamma. Grattis😂.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jo, det har han, och det går inte att vårda hursomhelst.
Äsch, Reagan var ju dement på slutet. Han lyckades stappla sig igenom hela sin period ändå fast han lät lika robotaktig som Trump när han läste från Teleprompter
Medlem
Korders avatar
Lika roligt som det var att se segervissa Shillary-supportrar förfasas när Trump vände på steken under valdagen är det att nu se segervissa Trump-supportrar förfasas över Bidens vändning.
2020-11-06, 20:30
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Personlighetsdrag helt klart. Trump är en typisk New yorker med en väldigt "in your face" attityd. Risken är stor att han kommer dra på en kollaps över USA och kommer inte låta sig bli tyglad eller bli mjuk trots att många av hans republikan kollegor verkar gå emot honom. Trump kommer få det sista skrattet är jag övertygad om.

Du har aldrig varit i New York antar jag... *fniss*
2020-11-06, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Varför tror du att Biden ens kommer ställa upp i ytterligare ett val? Har han ändrat sig?

Förmodligen så har han ändrat sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Eller så är en övervägande majoritet trötta på lögner, konspirationsteorier och ohyfsat diktatorsbeteende.
Till och med Fox News som det verkar.

Nej. Verkligen inte. Skillnaden nu mot första valet är bara att media haft 4 extra år på sig att rikta in sig på honom och få bort honom, samt coronakrisen. 20-60% av de som röstar på Biden vet inte ens varför. De vet inte vad han står för, ingenting. De har röstat utefter vad media sagt i 5 år och på grund av rädslan och det obefogade missnöjet som coronakrisen skapade. "Trump har skött krisen katastrofalt". Hur måga länder i Europa med ett välfärdssystem värt namnet har skött det bättre?
Detta är en hoax. Jämför hur Sverige skött det och skillnaden i hur våra ledare behandlats av media.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Det finns ju andra golfspelare som klagat.
http://golfbladet.se/norska-golfaren-om-trump-han-fuskar-pa-banan/

Jag tror att Trump mår väldigt dåligt när han förlora.

Suicide Watch på Trump?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in