2020-11-06, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Snygg???!!! Ser för fasiken ut som minst en steroidstinn kvinna, eller en man... Absolut inte snygg med så manliga drag...

Jag lägger ingen personlig värdering på detta. Men i och med att hon också är ung så lär hon oavsett garanterat vara top 1% av andra politiker.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Nej, Harris kommer bli omvald.... Det är ovanligt att bli kickad efter 4år.
Tvivlar på att Harris blir omvald eftersom hon kommer vara katastrof för USA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Snygg???!!! Ser för fasiken ut som minst en steroidstinn kvinna, eller en man... Absolut inte snygg med så manliga drag...
Allt är relativt.

Hon är iaf den första vicepresident jag skulle kunna tänka mig att sätta på.
Avslutad
I Georgia har både Trump och Biden 49.4% just nu.

95% klart i dessa städer där Trump leder:

Floyd (Trump 70%)
Forsyth (Trump 65.8%)
Oconee (Trump 65.9%)
Taylor (Trump 62.9%)
Laurens (Trump 64.1%)

95% klart i dessa städer där Biden leder:

Gwinnet (Trump 40.4%)
Fulton (Trump 26.2%)
Cobb (Trump 42%)
Clayton (14.1%)

Om Trump lyckas få de flesta återstående rösterna i de översta städerna som verkar Trumpvänliga och några av de i undre listan har han nog chansen ta hem Georgia!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
De flesta som röstat på republikanerna har inte röstat på Trump, Trump ses som idiot bland alla utom bland whitetrashfolket som inbillar sig att toppbetyg kommer med posten bara utlänningarna stoppas. *fniss*

Sen är det tragiskt att trumpne Trump förmodligen kommer jävlas in i det sista, dock är det en värdig sorti och knappast oväntat. Kan vara så att han förlorade på sin grandiosa självbild. Att ha rullat tummar i 4år vinner man inga röster på...

Så 70 plus mill människor är smuts enligt dig. Vilken människosyn. Du kan ju fkn ej grejat värdegrundsprovet på random socialtjänst i NordÖstra Gbg.

Trumpen drog ju t.o.m nästan 7 mill mer röster än -16.

Men det må ju vara. Trumpen kommer fortsätta vara värre än någonsin på Twitter nästkommande 5 åren...

Grundfrågan är ju vad er pigga ledare Joe Biden vill?

Skall han joina Paris? Skall han förbjuda fracking?

Gratis universitet (som han lovat), och stänga ner Ivy Leauge..
2020-11-06, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
70 % och ändå torskar han valet?

Alla håller inte med om precis, men de flesta håller med om något eller mycket. Det är inte Biden eller demokraternas politik som fått bort honom, det är media. 5 år av kampanjande mot Trump. Och sedan coronakrisen. Media utnyttjade coronakrisen, folks rädsla och omvandlade det till att det var Trumps fel. När sanningen är att de klarat sig bättre än många länder i Europa, trots att de inte har samma väldärdssystem och inte kan stänga ner allt.
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Men varför så hände det enbart i sk swingstates? och delstater som har guvernörer från Dems? och kommer med en massa märkliga skäl till varför rösträkningen plötsligt stannade, som att det regnar eller att ett valrör har gått i sönder. När räkningen väl började igen, så får Biden 130-200.000 röster medans Trump får 0? Som sagt, jag är inte konspiratorisk av mig, men är ngt är skumt.

Om det skulle varan något "skumt" så kan du nog lita på att Trumps armé av jurister kollar på detta. Arizona och Georgia har republikanska guvernörer.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Rösträkningen står stilla i Kalifornien och Mississippi också
Ja, men Trump låg aldrig till att vinna Kalifornien och Biden låg aldrig till att vinna Mississippi. California och Mississippi är allt annat än swingstates.

Åter igen, jag är absolut inte konspiratorisk av mig. Men sätter man sig in i det så hade de flesta kliat sig i bakhuvudet och tänkt va i helvete?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
FB-högern är snöflingor.
Hahaha nu har vänstermupparna börjat sno högerns retorik, eftersom att ni totalt saknar fantasi! Vänster har i år och dagar gnällt om hur hemskt det är att någon ritat en neger som tecknad figur, om någon misstrott mångkulturen så är man rasistdödsknarkarfascist och vänstern i USA promotade safe spaces... Och nu har vi ju cancel culture i USA och i sverige där alla som vänstern inte gillar ska bort. Samtidigt sitter alla fisförnäma medelklasshipsters som du och tror att ni är dom som är stora och starka? haha, din jävla äckliga medelklasshora!

Jag skiter egentligen i valet i USA men att få se lite vänstermongon gråta hade inte suttit helt fel! Jaja, vi får väll vänta tills valet i Sverige om två år innan vi får se lite kränka vänstermuppar!
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema9
Han har inte demens. Han får absolut top vård.

Då kommer det bli krig.
Jo, det har han, och det går inte att vårda hursomhelst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Likafullt blir nog Biden vald. Din kandidat hamnar nog bakom lås och bom tror jag.
I Sverige önskade typ 70% att Biden vinner. Typ 14% önskade att Trumpeten skulle vinna enligt en opinionsmätning jag läste någonstans. Det är lätt att inse vilka som ingår i dessa 14 %. NMR, afs o lite andra halvdemokratiska krafter .
Jag skulle nog ändå vilja påstå att min politiska förståelse toppar Trumpetens naturvetenskapliga förståelse med flera hästlängder.

Kan du ge en rimlig orsak till varför Trump skulle åtalas och dömas till ett fängelsestraff?

Förstår att du vill raljera (verkar vara din grej) men sånt trams känns oseriöst och pinsamt.

Din politiska förståelse verkar vara nåt katten spytt upp när man kikar på din historik.
2020-11-06, 20:24
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ia015
Synd för honom att det är det mentala som är den avgörande faktorn för att kunna styra ett land... särskilt om det är på väg in i inbördeskrig.

Det är därför man har vicepresident.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in