2020-11-06, 19:58
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=LQDBJRBOT3U

Senator: PA Supreme Court acted "unconstitutionally" to steal election

"The PA Supreme Court "went rogue and decided to violate the U.S. Constitution, ignore Pennsylvania law, and just rewrite the law themselves," says U.S. Senator Pat Toomey.

The court "suggested that ballots that arrive too late should nevertheless be counted. No they shouldn't!"
2020-11-06, 19:59
Medlem
DjPuttes avatar
Så pass Trump kan inte erkänna slaget förlorat utan att bråka som en 5åring, Man ser att vissa Republikaner har gett upp och säger att Trump ska sluta bråka om valfusk och annat!
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Lööf ingen bryr sig om vad du tycker och tänker.
Du gör det tydligen eftersom du svarar på alla mina inlägg. Jag ser dig som mitt största fan 🤗🤗
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag är inte konspiratorisk av mig.

Men det lustigt hur rösträkningen plöstsligt stannade när det såg ut som att Trump var påväg mot en klar valvinst under valnatten.

Är du på riktigt? Olika regler i olika delstater när förtids- och poströster kan börja räknas. Biden ledde ju stort i t ex Ohio just på grund av att förtidsrösterna räknades först.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
Det står inte i mailet att de har nekats tillträde. Det står att de inte har lyckats få tillträde. Åtminstone inte när mailet skrevs.
Haha snyggt försök att trolla bort vad som hänt
2020-11-06, 20:00
Medlem
Glöm inte heller att Biden kan gripas och åtalas för korruption innan han tillträder, beronde på vad FBI utredningen kommer fram till.

Vad händer då? Går det direkt till Kamala?
Senast redigerad av scrollock 2020-11-06 kl. 20:05.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag är inte konspiratorisk av mig.

Men det lustigt hur rösträkningen plöstsligt stannade när det såg ut som att Trump var påväg mot en klar valvinst under valnatten.
Simpelt.
Under valnatten räknades i stort sätt bara rösterna som kom in under valdagen. Det som räknas nu som och har varit till stor fördel för Biden är poströsterna som räknas nu i efterhand
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Glöm inte heller att Biden kan gripas och åtalas för korruption innan han tillträder, beronde på vad FBI utredningen kommer fram till.

Vad händer då? Går det direkt i Kamela?

Då blir Harris president.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
https://www.youtube.com/watch?v=LQDBJRBOT3U

Senator: PA Supreme Court acted "unconstitutionally" to steal election

"The PA Supreme Court "went rogue and decided to violate the U.S. Constitution, ignore Pennsylvania law, and just rewrite the law themselves," says U.S. Senator Pat Toomey.

The court "suggested that ballots that arrive too late should nevertheless be counted. No they shouldn't!"
Kan någon instans överpröva PAs HD? Typ SCOTUS?
2020-11-06, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Vad tror ni den underliggande förklaringen är till att Trump alltid förespråkar anarkism och splittring?

Om vi lägger värderingarna åt sidan, varför detta ständiga konfliktsökeri?

Tänk om han hade kunnat ena landet istället och konvertera nekarna till sitt läger, istället för att bara på att öka spänningarna?

Är detta ett personlighetsdrag eller en medveten strategi? Vad tror ni?
Personlighetsdrag helt klart. Trump är en typisk New yorker med en väldigt "in your face" attityd. Risken är stor att han kommer dra på en kollaps över USA och kommer inte låta sig bli tyglad eller bli mjuk trots att många av hans republikan kollegor verkar gå emot honom. Trump kommer få det sista skrattet är jag övertygad om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ja? Och jag sa redan då att de behandlas olika. Och jag sa även "föreställ er om". Alltså lägg ihop det tänkbara scenariot och det faktum att de behandlas olika i MSM och tala om för mig vilken slutsats du drar utifrån det.
Jag ser inte korrelationen dem emellan.

Du gör det. Det får stå för dig.

Om din poäng var att MSM är hycklare så kunde du ju från början ha poängterat det på ett annat sätt genom att jämföra två saker som faktiskt har hänt.
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
Det står inte i mailet att de har nekats tillträde. Det står att de inte har lyckats få tillträde. Åtminstone inte när mailet skrevs.

De gjorde även en pressrelease efter och bekräftade att de ej lyckats får tillträde eller nekades tillträde, kalla det var du vill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in