2020-11-06, 19:49
Medlem
Gusselbys avatar
Och vad i helsicke håller Steve Bannon på med? Helt från vettet tydligen. Kanske bor det en islamist inom honom, de gillar ju att kapa huvuden.
2020-11-06, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
"Stength is in numbers" som det heter. Stödjer militären sin "Commander-in-Chief" och älskar sitt land så gör som de som de blir tillsagda. Det är liksom en avgörande del i det här med att lyda order, vilket man gör som militär. Vad skulle militärerna ställas inför riksrätt för? För att ha lytt sin befällhavares order? För att ha slagit vakt om Republiken man svurit att beskydda? Som jag nämt så finns det fall runt om i världen där korrupta politrucker försökt fuska sig till vinst för att bedriva en politik som syftar till att förstöra landet och som sparkats ur med hjälp av militärt ingripande. Det är på väg att hända i USA, således torde ett patriotiskt militärt ingripande vara det enda rätta i det här läget, även om det givetvis tar emot att riskera att behöva rikta vapen mot egna landsmän.
Det tragiska är att du inte har något för att förklara detta för vänsterglobalister.
De kommer aldrig att fatta. De är på tok för dumcurlade för det...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
I 2016 så behövdes inte några omräkningar, eftersom att Trump fick fler valröster i 31 av 50 delstater.

Årets val är mkt jämnare än vad valet för 4 år sedan var.

Det kommer att vara mer än 20 miljoner fler röster i detta valet än förra.

Båda slår alla rekord. Trump får fler röster än Obama någonsin fått.

Det hänger inte samman. Jag anser att fusket handlar om över 10 miljoner röster, och att båda förmodligen är inblandade. Men att Biden överdrivit.

Herregud Biden har nu snart 74 miljoner röster. Och över 30% av t ex Kalifornien kvar att räkna. Bill Clinton hade som bäst 47 miljoner i de två valen han vann.
Medlem
Trump påminner om en s.k. nakenbadare i schack, när kungen tvingas lämna sin rockadställning och börja en vandring ut på schackbrädet där han slutligen sätts schack-matt.

Han kan förstås inte sitta kvar med stöd av KKK...
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Ni kanske skulle sluta hänga upp er på allt fake news/polls/ballots. Bidens turnout var troligen valhistoriens lägsta, så halvera antalet röster och ni landar närmare verkligheten. Pyrrhussegrar är ju som att kissa i byxorna, skönt ett tag men sen blir det kyligt och svidande. Sanningen är på sparlåga just nu, men brukar komma ikapp i det långa loppet.

Apropå narcissism/psykopati. Du ska nog rikta blicken mot MSM. Det är ju välkänt att bland topp fem yrken med störst koncentration av psykopater att man där hittar journalistyrket. Min bedömning är att yrket det sista decenniet har intagit första platsen, med råge.

Trumps narcissism är f ö godartad, ergo noll psykopatiska drag. Du kommer troligen få bättre exempel på psykopati vartefter dramat i USA övergår till storm. Ni dömer människor på ytliga grunder, det i sig ett riktigt dåligt personlighetsdrag, så du och många här har troligen mer drag av dessa störningar än Trump.

Också en som lever i denial. När allt sker inför öppen ridå- Trumps beteende- och kunskap finns på nätet -om narcissism….

Du kan väl ta tag i det de andra här i tråden inte grejar: plocka fram en vald ledare i den demokratiska världen som mobbar, hånar och trycker ner som narcissisten Trump. Narcissismens signum. Jag kan bara komma på Farage, men han är bara en blek kopia och har dessutom inte haft något riktigt ämbete att tala om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Det blir i så fall 1 röst per stat, inte en per ledamot. GOP har fler stater i huset. Trump blir POTUS.
Det har du fan ratt i wow vilken soppa det skulle bli
2020-11-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Jag tror att många skulle lätt kunna anse det vara moraliskt rätt att se mellan fingrarna om det sker. Tror även att flera skulle vilja vara med o organisera det..

Det är just därför dom valobservatörer finns till!

Märkligt att dessa inte tillåts o komma in om allting nu gick så jävla rätt till.

Hatet mot Trump gör att folk kan tänka sig att se mellan fingrarna.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Det säger ingenting då det inte är antalet stater utan antalet elektorsröster som avgör. Läs på lite innan va? Hillary fick ju fler röster totalt även om Trump hävdade motsatsen i flera månader efteråt som ett litet barn.
Läs dig om valet 2016.. De flesta rösterna som Hillary vann popular vote med kom från Kalifornien och New York (Hillary fick tillsammans nästan 7m fler valröster i de här två storstaterna än vad Trump fick), men över hela USA så fick Trump klart flest röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Jahapp och av det drar du slutsatser om något som inte hänt.

Jag förnekar eller bekräftar inget, jag ifrågasatte bara din logik.
Det har ju hänt! Såg du att hon fick mothugg av t.ex. CNN för ovanstående kommentarer? Knappt ens att Biden fick det för sina "You ain't black" kommentarer.
2020-11-06, 19:52
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Tror ni gristrumpeten har låst in sig i bunkern ännu????? Återstå att se om han tar livet av sig, eller om han släpas ut av militären och ställs inför rätta.

För president är han inte särskilt länge till.

Till den 20de januari, lunchtid. Glöm inte det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Men om Biden får Pennsylvania och Trump får de resterande?
Jepp blir 273 redan utan AR, NV, GA, NC, AL
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Biden kommer att bli utpressad och tvingad att avgå inom 1-2 år av DNC, och därmed så får USA en president som drygt 3 procent av befolkningen ville ha.

Detta har varit demokraternas plan sedan dag 1, Biden används enbart som en nickdocka.

Exakt! Detta har jag sagt sedan första gången jag såg den senildemente Biden "uppträda" live. Trump hade slaktat Kamala Harris då USA inte är redo för en rasifierad kvinna, i Vita Huset och som POTUS - vad då göra? Ja, vi har nu facit i hand och det är om inte genialiskt så i alla fall, ganska smart agerat...

Biden, den borne, men snart avpolletterade "manchuriske kandidaten"...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in