Citat:
Ursprungligen postat av
abiz2
Misstänkte att det låg till så, att du var trött på folk som slängde med "sanningar" hit och dit haha.
Jag tar inte ställning för om han fuskat med skatten eller inte, men jag såg någon video eller artikel för ett tag sedan där det förklarades att han hade betalat för mycket något år innan, varav 750$ i två år.
Det kan givetvis ha varit skitsnack. Med tanke på hur stor påverkan vänstermedia har på internet så är det svårt att hitta det jag såg då det bara dyker upp sådant om hans skattefusk.
Med det sagt så kanske det var så, att han fuskade och det jag såg bara var någon Trumpsupporter.
skäms lite att jag slog så hårt när du inte gick ut offensivt utan bara ställde en fråga
jag anser ju att begreppet vänstermedia är ett ord som är skapat för att slå hål på trovärdigheten i journalistik som missgynnar eller granskar dom som trummar hårt på ordet, utan att egentligen ta hänsyn till va som är "vänster". jag är supervänster kan jag tillägga. biden är lika långt åt höger som ulf kristersson för mig.
men trump har ju en av världens största plattformar att nå ut på, och även om twitter parantesflaggar inlägg som kan uppfattas som vilseledande och ha stor påverkan så får man ju se vad han postar, och vill han få slut på skitsnack kring hans deklaration kan han ju posta den där så är saken tveklöst bevisad. hade varit väldigt lätt.
men jag vet också att han tar ut relativt låg lön som president och att hans företag är överskrivet på sonen, så deklarationen är i det stora rätt oviktig. det blev en grej bara.
nu blev det onödigt långt
jag har också bättre saker för mig ikväll, och jag uppskattar att du va uppriktig även efter att jag hade lite fittig ton efter en öppen och rimlig fråga.
nu tar jag paus för ikväll, men jag blev glad av att prata med dig.
fortfarande jättenyfiken på hur det går!