2020-11-06, 18:56
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abiz2
Känns som man kan konstatera vinst för Biden nu. tråkigt men sant.

Om Biden försöker hålla sina vallöften som Trump har gjort så se till att investera i förnyelsebar energi nu, det gjorde jag för ett tag sedan och det har gått riktigt bra, bör gå bättre med Biden vid rodret.

Han ska väl spendera 18 000 000 000 000 (Ja 18.000 miljarder) på förnyelsebar energi? Eller är detta bara ett rykte som spridit sig på internet? Har för mig att Avanza nämnde den siffran tom.

MEN, även om jag förhoppningsvis kommer tjäna pengar på att Biden vinner så hade jag gärna offrat dom pengarna för att få se på alla kränkta vänstermuppar.

En fråga till alla Anti-Trumps: Varför hatar ni Trump så mycket? Jag kan se att han är narcissist och hans uttalanden är inte alltid "presidential". Men man kan inte blunda för vad han faktiskt åstakommit. Han har försökt hålla sina löften, mer än någon annan president, kung eller statsminister, vad jag vet har gjort.

Ingen annan person har fått nordkorea och sydkorea att skaka hand tex. Ingen annan har fått Kim Jong Un att se ut som ett fån inför hela världen när han försöker hota med atombomber. Sedan alla andra fredsavtal Trump har fixat.

Vänstermuppar å sido, jag har djup respekt för människor med annan åsikt än mig, men jag vill gärna höra hur folk tänker.

Joe Biden? Det är inte han som vunnit, det är USA´s vita befolkning som förlorat. För den delen så kommer Kamala Harris att ta över inom en snar framtid om inte rättvisan får ha sin gång.
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hur det än går i slutet så är ju Trump vinnaren. Finns ju ingen republikansk president som har fått så mycket röster som Trump.

Han har ju skapat en personkult kring sig utan dess like. Hur mycket folk än hatar honom, så tror jag många kommer att sakna han i TV rutan. När han står skryter, ljuger osv.

Jävligt märkligt val faktiskt.

Men då måste det vara fusk, om donald fått så mycket röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abiz2
Är ganska säker på att han gjorde det. Annars hade jag ju inte kunnat skriva det jag skrev. Alternativt så är det jag hört, inte sant.

synd att du inte orkar bevisa det. attans också.
precis som trump, man får lita på dina sjuka uttalanden bara. grund för ens påståenden och anklagelser behövs inte.
2020-11-06, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Joe Biden? Det är inte han som vunnit, det är USA´s vita befolkning som förlorat. För den delen så kommer Kamala Harris att ta över inom en snar framtid om inte rättvisan får ha sin gång.

Kamala Harris har jag inte mycket koll på om jag ska vara ärlig. Förutom att hon har fin baja.
Medlem
Ni skall börja tänka: Hur mycket valfusk tål Supreme Court innan de måste ogiltigförklara hela städer? Kanske delstater.
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
https://youtu.be/WGRnhBmHYN0

Tydligare än så blir det inte
Haha eller hur fattar inte vad som hände där, pratade han bort sig själv igen? För det verkar ju inte klippt eller fejkat över huvud taget.

Gillar denna med lite skön musik på bättre: https://streamable.com/671nup
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Hur det än går i slutet så är ju Trump vinnaren. Finns ju ingen republikansk president som har fått så mycket röster som Trump.

Han har ju skapat en personkult kring sig utan dess like. Hur mycket folk än hatar honom, så tror jag många kommer att sakna han i TV rutan. När han står skryter, ljuger osv.

Yep.

Men siffrorna pekar på att det till största del är unga väljare och kvinnor som har röstat fram Biden (Kamala).
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
alla olje-counties i texas röstade tveklöst på trump.
olja älskar trump.

där är ett ord som trump aldrig tagit i sin mun.
big oil.

däremot har han gått rätt hårt mot flickebarnet Greta Thunberg.
en fight han f ö också förlorade

Men olja är väl dödsdömt? Om 20 år finns inte ett oljebolag kvar. Är det inte lite paradoxalt att klänga fast vid sånt?
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Men då måste det vara fusk, om donald fått så mycket röster.

Ja, visst är det väl så
2020-11-06, 18:58
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Om Trump var aktiv på Flashback hur länge tror ni det skulle dröja innan han blev bannad?
Lika länge som han inte blev bannad från twitter....
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:

Ja, men samtidigt är det ju ingen som lyckats mobilisera motståndarsidan så mycket som han heller. Det stämmer att ingen GOP-president fått så många röster som Trump, samtidigt har ingen överlag fått så många röster som Biden

Du har dock rätt i att han kommer vara saknad, de senaste fyra åren har varit enastående sett ur ett underhållningsperspektiv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Tror ni att Trump kommer att kandidera 2024?
Med tanke på har han ser på 75+are idag så kommer han väl att kallas för the sleeping duck i så fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in