2020-11-06, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och det är om domstolarna ens vill ta i skiten, saker som har presenterats har kunnat bevisas vara rena lögner på bara några få timmar än så länge

Valfusket ät UTBRETT! Det finns massor men de kommer att presenteras efter rösträkningen.
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kddk
Enda chansen för Trump är att vinna i domstolen.

Och i så fall har Joe Biden vunnit genom valfusk.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kddk
Det är avgjort. Folk är bara naiva och vägrar förstå det. Enda chansen för Trump är att vinna i domstolen.

Ja det får bli så. Demokraterna har ju gjort det omöjligt att vinna på något annat sätt.

https://youtu.be/WGRnhBmHYN0
Här tror Biden han talar inför donörer.

We got this. 👌
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Rösträkningen är inte över. Bevisen kommer efteråt. Allting är i sin linda.

Georgia ska börja räkna om sina valsedlar nu, Vegas är nästan klar, Pennsylvania ser inte ut att ändra riktning.

Det börjar bli dags att inse att det är klart nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Tror du på det själv? Ge mig gärna en trovärdig källa.

Om Trumps egna ord i en intervju är tillräckligt för dig så tänker jag inte ens bry mig om att föra det vidare, det finns en hel tråd om det.
2020-11-06, 17:16
Avslutad
A Trump Loss Means End of Twitter Special Treatment

https://www.hollywoodreporter.com/news/a-trump-loss-means-end-of-twitter-special-treatment

Citat:
The president's Twitter account has been treated differently for the last four years. If he violates one of Twitter's policies, the social network doesn't remove his tweet like it would for most users. Instead, it affixes a warning to the post and limits its algorithmic promotion but leaves it up. The company says in its rules and policies guidelines that it does this for elected and government officials because "it may be in the public interest to allow people to view Tweets that would otherwise be taken down."

Som jag varnade för innan valet. Räkna med total censur och deplatforming av Trump när han inte längre är president. Det är inte lönt att gnälla. Deep State är det nya svarta.
Medlem
udons avatar
Breaking news

Det blir inget inbördeskrig.

Det blir inget raskrig.

Det blir ingen BLM-revolution.

Folks uthållighet när det gäller kamp är helt enkelt inte lika långt som för 80 år sedan. Nu blir det några dygns gapande, sedan tröttnar folk och sätter sig framför ett seriemaraton istället.

Det bästa jag vet är när smällfeta miliser i USA hotar med vapenvåld. Som att dom skulle orka kriga i mer än 20 minuter innan dom måste trycka ett super meal. Patetiskt.

Biden tar över och det blir grå vardag igen.
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Valfusket ät UTBRETT! Det finns massor men de kommer att presenteras efter rösträkningen.

I så fall vann Trump förra valet genom valfusk.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
De bevis de har kommer de naturligtvis sitta på tills de ska upp i domstol. Något annat vore väldigt korkat.

Folket kommer få höra det som krävs, lite känsligt läge nu.
2020-11-06, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
A Trump Loss Means End of Twitter Special Treatment

https://www.hollywoodreporter.com/news/a-trump-loss-means-end-of-twitter-special-treatment

Som jag varnade för innan valet. Räkna med total censur och deplatforming av Trump när han inte längre är president. Det är inte lönt att gnälla. Deep State är det nya svarta.
Då kommer Trump synas till på infowars inom kort då?
2020-11-06, 17:18
Medlem
area50s avatar
Man för ändå ta & gratulera globallisterna & deras korrupta media som i hela 4 års tid genom fake news, vinklingar & genom bias artiklar lyckats hjärntvätta sina får till att slutligen rösta "rätt" i detta valet...
2020-11-06, 17:18
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Händer efter att bevisen presenterats.

Ok, skønt med information från insidan. Så aldrig alltså?
2020-11-06, 17:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Du verkar inte så insatt.

Hillary skulle suttit i fängelse egentligen, men Trump benådade tjuven Hillary.

Trump är perfekt president i USA.
Du missförstår. Jag undrade varför han satte en psykopatdiagnos på Trump men inte på hillary.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in