Citat:
Ursprungligen postat av
brunoDjungel
"På väg in"? Foliehattar är ju något som nationella dragits med i omkring tio år. Det har ju bara blivit värre med tiden eftersom nationella är så desperata efter acceptans, så de låter vilken dåre som helst vara med, så länge han säger något snällt om dem.
Nej, jag håller inte med. Att vara påläst på judefrågan och bankers makt över våra regimer, vad massinvandring leder till är ej att klassificera som foliehattigt. Nu har regelrätta vetenskapsförnekare tagit sig in i rörelsen.
Dom vaccinerar ej sina barn, dom hävdar att jorden är platt, terrordådet på Drottninggatan var fejk/false flag/psyops, ALL vetenskapen är en bluff o.s.v.
Jag har aldrig märkt av en sådan mängd av foliehattar i rörelsen som nu, och jag har varit en del av den under minst 20 år. Dan och Magnus har alltid hållit sådana stollar utanför så länge jag följt deras arbete men nu släpper man in en anti-vaxxer i sina projekt. Är dom fullständigt från vettet?
Ihopslagningen med Ingrid & Conrad var sannerligen ett misstag, det var där det började.
Dan din skurk kom hit och försvara dig. Varför släpper ni in foliehattar i rörelsen?