2020-11-06, 00:07
Medlem
Varför vågar Svegot aldrig ta debatter med meningsmotståndare? Minns hur de gullade med Paludan. Sedan nästa avsnitt när han inte var med hade de helt plötsligt massa meningsskiljaktigheter med honom.

Samma med deras kompis Dulny. Just nu är Dan och Magnus bland de som skriker om att Demokraterna i USA valfuskat. Medan Dulny menar att valet gick rätt till och att det är idioter som hävdar valfusk. Dulny och Svegot stod också på motsatta sidor i corona-frågan i våras. Varför ej ett samtal om dessa frågor mellan exempelvis Dan och Dulny?

Varför aldrig ta några debatter och låta argument stötas och blötas? Måste alla alltid ryggdunka?
Citera
2020-11-06, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
https://twitter.com/SvegotMagnus/status/1319525914577862657

Nu har man välkomnat knäppskallen Freja till tidskriften 'Nationalisten' också. Har man lyssnat på Frejas tidigare poddar så vet man att hon är en anti-vaxxer som menar att vaccin är livsfarligt för människan. Har fått höra historier om denna damen i Svenskarnas Hus och om hennes vaccinkritik som grundar sig på Youtubefilmer hon sett.

Jag har varnat för detta tidigare i Vita Pillret tråden att foliehattar är på väg in i rörelsen. Bara titta på hur nationella Twitter ser ut. Foliehattar överallt som tror allt är en false flag, anti-vaxxers, regeringen är kontrollerad av ödlor och jorden är platt.

Bättring för helvete. Sätt upp en brandvägg mot detta giftet som sprider sig nu.

Är väl rätt många kvinnor (och även män) inom den nationella rörelsen som blivit anti-vaxxers, sen fortsätter det med att odla egen giftfri mat, hemskolning av barn och chem-trails. Steget är inte jättelångt till batiktanterna i miljöpartiet.

Älgarås kommer att bli det nya Järna där Dan och pastor Magnus säljer egenproducerade ekologiska grönsaker i sin handelsbod.
Citera
2020-11-06, 08:50
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Någon som vet ungefär på vilken sida i tråden debaclet kring bajs-Hanna ägde rum? Vill läsa. Finns det dessutom någon podd där Conrad bemöter koprofilanklagelserna? Tycker detta är så roligt.
Senast redigerad av Losdrivarexistens 2020-11-06 kl. 09:00.
Citera
2020-11-06, 09:04
Medlem
Batong8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
"På väg in"? Foliehattar är ju något som nationella dragits med i omkring tio år. Det har ju bara blivit värre med tiden eftersom nationella är så desperata efter acceptans, så de låter vilken dåre som helst vara med, så länge han säger något snällt om dem.

Nej, jag håller inte med. Att vara påläst på judefrågan och bankers makt över våra regimer, vad massinvandring leder till är ej att klassificera som foliehattigt. Nu har regelrätta vetenskapsförnekare tagit sig in i rörelsen.

Dom vaccinerar ej sina barn, dom hävdar att jorden är platt, terrordådet på Drottninggatan var fejk/false flag/psyops, ALL vetenskapen är en bluff o.s.v.

Jag har aldrig märkt av en sådan mängd av foliehattar i rörelsen som nu, och jag har varit en del av den under minst 20 år. Dan och Magnus har alltid hållit sådana stollar utanför så länge jag följt deras arbete men nu släpper man in en anti-vaxxer i sina projekt. Är dom fullständigt från vettet?

Ihopslagningen med Ingrid & Conrad var sannerligen ett misstag, det var där det började.

Dan din skurk kom hit och försvara dig. Varför släpper ni in foliehattar i rörelsen?
Citera
2020-11-06, 09:09
Medlem
Offerviljas avatar
Det är egentligen helt vidrigt gjort av Christoffer Dulny att medverka i Sverige vaknar, men när han sitter där och spelar The Smiths så går det ju ändå inte att låta bli att älska honom. Låtarna som spelades i programmet:

The Smiths - Still Ill

The Smiths - This Charming Man

The Smiths - Girlfriend in a Coma

The Smiths - Jeane

Morrissey och Marr är världens bästa låtskrivarpar! ❤️
Citera
2020-11-06, 09:25
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Någon som vet ungefär på vilken sida i tråden debaclet kring bajs-Hanna ägde rum? Vill läsa. Finns det dessutom någon podd där Conrad bemöter koprofilanklagelserna? Tycker detta är så roligt.
Daniel Frändebögs vänskap med Bajsätar-Hanna diskuteras från inlägg 1103 i tråden om Ingrid & Conrad:

(FB) Ingrid & Conrad (2015-mars 2018)
Citera
2020-11-06, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
Nej, jag håller inte med. Att vara påläst på judefrågan och bankers makt över våra regimer, vad massinvandring leder till är ej att klassificera som foliehattigt. Nu har regelrätta vetenskapsförnekare tagit sig in i rörelsen.

Dom vaccinerar ej sina barn, dom hävdar att jorden är platt, terrordådet på Drottninggatan var fejk/false flag/psyops, ALL vetenskapen är en bluff o.s.v.

Jag har aldrig märkt av en sådan mängd av foliehattar i rörelsen som nu, och jag har varit en del av den under minst 20 år. Dan och Magnus har alltid hållit sådana stollar utanför så länge jag följt deras arbete men nu släpper man in en anti-vaxxer i sina projekt. Är dom fullständigt från vettet?

Ihopslagningen med Ingrid & Conrad var sannerligen ett misstag, det var där det började.

Dan din skurk kom hit och försvara dig. Varför släpper ni in foliehattar i rörelsen?
Judefrågan är väl en sak, men det finns många som drar även den till sin spets. Det jag talar om är rena foliehattar á la Qui bono som ifrågasätter allt från månlandningen till formen på jorden. Till Dans försvar, så har han stått på sig mot den typen av människor, men ändå gett dem lite utrymme att prata i temaprogram och liknande på ett rättvist sätt. NMR däremot har gått i rakt motsatt riktning och sväljer allt med hull och hår. Nu var det länge sen Lifsferill sändes sist, men det var ju en idiotpodd utan dess like med sina vattenvirvlare som gör att vatten inte längre är giftigt, deras magnetdrivna motorer som skulle driva gårdar i hundra år eftersom termodynamikens huvudsatser bara är judiska lögner. Sen har vi turerna kring folkets demonstration, Falun gong, den där ekonomen Jönsson, eller vad han heter som ska inspektera förhudar...

Tio år kanske är att ta i. Tiden går långsammare än man tror ibland. Säg fem år.
Citera
2020-11-06, 10:26
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Judefrågan är väl en sak, men det finns många som drar även den till sin spets. Det jag talar om är rena foliehattar á la Qui bono som ifrågasätter allt från månlandningen till formen på jorden. Till Dans försvar, så har han stått på sig mot den typen av människor, men ändå gett dem lite utrymme att prata i temaprogram och liknande på ett rättvist sätt. NMR däremot har gått i rakt motsatt riktning och sväljer allt med hull och hår. Nu var det länge sen Lifsferill sändes sist, men det var ju en idiotpodd utan dess like med sina vattenvirvlare som gör att vatten inte längre är giftigt, deras magnetdrivna motorer som skulle driva gårdar i hundra år eftersom termodynamikens huvudsatser bara är judiska lögner. Sen har vi turerna kring folkets demonstration, Falun gong, den där ekonomen Jönsson, eller vad han heter som ska inspektera förhudar...

Tio år kanske är att ta i. Tiden går långsammare än man tror ibland. Säg fem år.

Fast Jonas De Geer sitter ju som gäst i Radio Cui Bono och instämmer med programledarna att månlandningen kanske/troligen är en fejk. Ändå hyllas denna kille av så många, både inom den nationella rörelsen och i denna tråd om Radio Svegot.
Citera
2020-11-06, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Fast Jonas De Geer sitter ju som gäst i Radio Cui Bono och instämmer med programledarna att månlandningen kanske/troligen är en fejk. Ändå hyllas denna kille av så många, både inom den nationella rörelsen och i denna tråd om Radio Svegot.
Ja, tyvärr är det så. Konspirationsteorier är Jonas största last. Det är som framgångsrika multimiljardärer som dricker sitt eget piss varje morgon. Han är intelligent och påläst, men likförbannat kan han inte hålla fingrarna borta från konspirationerna. Jag tror det är något vi får leva med.
Citera
2020-11-06, 14:34
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall

Älgarås kommer att bli det nya Järna där Dan och pastor Magnus säljer egenproducerade ekologiska grönsaker i sin handelsbod.

Och De Fria Svenskarna jobbar ideellt på åkern och betalar sen glatt för sin ekologiska mat medans Magnus, med fjäderpenna, skriver en ledare till Nationalisten.
Dan sitter i Tyskland och håvar in pengar från alla sina projekt.
Bondfångeri, bokstavligen.
Citera
2020-11-06, 14:55
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Jonas håller för öppet att det mycket väl kan vara så att vissa stora händelser kan vara helt eller delvis lögner. Jag tycker inte han är en foliehatt snarare sunt skeptisk. Det går inte att jämföra med tokstollarna i Radio Cui Bono, dom är ju tappade och helt omöjliga att resonera med.

När blir man foliehatt? När man tycker media inte rapporterar sanningsenligt? När man tycker utbildningsväsendet är infiltrerat av vänsterradikaler? När man inte köper den officiella 9/11 teorin? När man inte vill ta covid19 vaccin?
Citera
2020-11-06, 17:03
Medlem
Lyssnar nästan aldrig men analysen av valet var ju faktiskt i det närmaste en exakt spådom om vad som komma skulle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in