2020-11-06, 16:48
Medlem
Tubleross avatar
Kollar just nu på FOX.

Nästan 9 tusen återstående röster från militären i Georgia och omräkning utav hela staten.

Georgia kommer inte vara klart förens slutet av November enligt de ansvariga.

Omräkning utav hela staten i Wisconsin likväl.

Detta kommer ta ett tag.
2020-11-06, 16:48
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Förstår ni vänsterblivna vilken katastrof det är att en globalist kanske ska bli president i världens mäktigaste land? Det blir krig med Iran, masslakt av civila och flyktingströmmar i massor. Vad har ni tänkt skylla på då?
Jag förstår inte varför amerikanska folket vill ha en globalist till president, dom har ju alltid varit väldigt patriotiska och satt USA i första rum!
2020-11-06, 16:49
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vilken substans finns det i att censurera konkreta bevis på att valfusk förekommit?

Inga, så klart. Såvida det nu inte var bevis. Tro inte att andra är korkade bara för att du är det.
2020-11-06, 16:49
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Kollar just nu på FOX.

Nästan 9 tusen återstående röster från militären i Georgia och omräkning utav hela staten.

Georgia kommer inte vara klart förens slutet av November enligt de ansvariga.
Intressant. Inte för att GA spelar någon roll längre.
2020-11-06, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Dom kommer aldrig oavsett, betala för muren.

Den är redan betalad enligt Trump själv och vissa riksmongon i tråden
2020-11-06, 16:50
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Förstår ni vänsterblivna vilken katastrof det är att en globalist kanske ska bli president i världens mäktigaste land? Det blir krig med Iran, masslakt av civila och flyktingströmmar i massor. Vad har ni tänkt skylla på då?
Tro mig, dom kommer skylla på Trump! Jag kan redan se rubrikerna framför mig:

"Trumps kaotiska arv tvingar Biden att ta tuffa beslut i *insert country"
"Trumps misskötsel i mellanöstern får nu reella konsekvenser"
"Biden städar upp (läs bombar) efter Trump"
"USA är tillbaka som garant till fred (medans bomber haglar)"

Fy fan asså
2020-11-06, 16:51
Medlem
fittslems avatar
Citat:

Jag skiter egentligen om det blir Trump eller Biden. Det jag dock inte ser fram emot Demokraternas krigshetsande.
Ett krig med Iran (som lär komma med Demokraterna) kommer inte gynna oss direkt. För gissa vilket land som i vanlig ordning kommer behöva ta hand om alla flyktingar
Medlem
Citat:
• Georgia (99% in): Biden +1,579

• Pennsylvania (95%): Biden +6,826

• Nevada (89%): Biden +11,438

• Arizona (90%): Biden +47,052
NBC News

Trump är skärrad och Twittrar i ren frenesi. Ingen bryr sig längre mer än dom närmsta i sekten då allt är uppenbara lögner från den sittande presidenten. Blir intressant vid överlämnandet. Kan han vara rumsren eller kommer han återigen bli världens pinsammaste skrattobjekt?
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Pro-Trumpers kommer att storma gatorna.
Helgalna typer.

Mjae, jag tror att det är vääääldigt mycket snack och lite verkstad.

Här har en Trump-beta tönt som gapar och skriker om "WAR" men sen visade det sig att han flydde fältet som en liten fegis.

https://twitter.com/rynej__/status/1...794926593?s=20

Här har folk redan börjat fira segern

https://twitter.com/EllieRushing/sta...595312129?s=20

Joe utöker ledningen till 1,579 röster
Medlem
Pressekreterare Kayleigh McEnany har börjat radera sina tweets från de senaste dagarna. Råttorna hoppar överbord.
2020-11-06, 16:52
Medlem
Oddsen just nu i de olika delstaterna.
Philadelphia: Biden 1.04och trump 24.0 Vinner Biden denna har han i stort sett vunnit om inte något annat mirakel sker. Skulle han misslyckas ta Philadelphia så har han massa andra chanser.
Han kan ta 2 av dessa tre delstater som jag skriver oddsen på nedan.
Nevada 1.03 biden och 13.0 trump georgia 1.1 biden och 9.0 trump. Aricona 1.19 biden och 4.9 trump.
Med dessa siffror ska det till ett mirakel om Trump ska vinna. Så att trump kan packa sina väskor. Så sjukt gött.
2020-11-06, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
NBC News

Trump är skärrad och Twittrar i ren frenesi. Ingen bryr sig längre mer än dom närmsta i sekten då allt är uppenbara lögner från den sittande presidenten. Blir intressant vid överlämnandet. Kan han vara rumsren eller kommer han återigen bli världens pinsammaste skrattobjekt?
Vad säger du när domstolarna börjar döma folk för valfusk och hundratusentals röster förklaras ogiltiga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in