2020-11-06, 15:04
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag betvivlar att det blir Trumps nästa drag, men man kan ju eventuellt tänka sig att Trump accepterar resultatet i någon eller några större delstater, tillräckligt för ett nederlag. I så fall behöver han inte backa från sina anklagelser, men kan samtidigt säga att det inte är någon idé att strida.

Ja, det är en rimlig reträtt. Så kan partiet resonera framöver. Men jag kan inte tänka mig att Trump gör det.
Medlem
Pugis avatar
Sådär ja! Då var Pennsylvania också blått.

Tick, tock motherfucker...
Medlem
Saltkatts avatar
Om det inte redan varit uppe: jävligt bra (och oväntat) av Stephen Colbert på hans Late Show:
https://www.youtube.com/watch?v=TeSiJmLoJd0
Medlem
klybans avatar
Det verkar går sämre och sämre desto mer röster som räknas för trumpen.
Och speciellt när de större distrikten räknas som tar tid och räkna, som man redan vet är starka demokratiska fästen.

Men North Carolina lär väl inte komma nära att trilla över som Pennsylvania precis gjorde , eller?

Och det är nu vi igen får höra att alla röster ska räknas.(Och sen måste man göra tillägget att ogiltiga röster är det inte som det pratas om här).

Måste också tillägga att Joe är inte vinnaren än, utan vi får avvakta och se, men mer och mer tyder på att det går åt Joe Bidens håll.
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Haha trump säger nu att han har inga planer att acceptera förlusten.

Trump måste komma med vattentäta bevis nu.
Dock har trumpen berättat detta länge nu, och oavsett bry sig om valdagen.

trumpen har ju trots allt berättat för oss att bara han kan vinna som en sann fascist/diktator, och förlorar trumpen så är det riggat.
Och som sagt vad, detta berättade trumpen för mycket länge sedan.
Så det var ju den lilla detaljen då
2020-11-06, 15:05
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Kol, olja, fracking, skövla regnskog osv. Inte superbra grejer som Trump gillar :P

Jag väntar tålmodigt på den första miljömuppen som kritiserar Kina. Är det 500 eller 800 kolkraftverk de ska bygga närmsta tiden?
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Skål allihopa. Skönt att det är över. Grattis Biden.

Jag trodde som jag skrivit tidigare 05 på valnatten att Trump skulle ta det och gratulerade alla trump-lovers som var vakna då.

Får se om republikanerna härinne är lika graceful.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Jag tror att Trump är övertygad om att han förlorar valet pga valfusk oavsett hur svaga bevis det finns för det.

Han framstår inte som en person som kan ta en valförlust, om han inte övertalas kan detta bli nåt riktigt smutsigt.

Ja, jag är övertygad att den springande punkten är en förvriden verklighetsuppfattning. Därför är han så olämplig som USA:s president.
2020-11-06, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Tvivlar på att Biden låser in sin politiska motståndare

Nu menar jag på Twitter.
Han blir ju liksom en vanlig person, som oss.
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag väntar tålmodigt på den första miljömuppen som kritiserar Kina. Är det 500 eller 800 kolkraftverk de ska bygga närmsta tiden?

Du menar att Trump kommer göra en insats för att ändra den utvecklingen?
Medlem
Snubchurps avatar
Vill inte ta ut nått i förskott men det ser jäkligt ljust ut!
Medlem
Klanledarens avatar
Nu är det sååå polariserat i USA enligt alla dum medier. Är det intelligent att rabbla mantrat "polarisering" när det endast finns två partier. Kan det egentligen bli annat? Alternativet är "Partiet" som i Kina. Den ryska politiska modellen med flera partier är antagligen "bäst" men det säger dum media inget om. Det där med att en president enar ett folk kan man också glömma, det var negertjusning ifrån dum media när Obama vann. Nej "polarisering" är ett skällsord när dum media har fel ledare, Donald Trump.
2020-11-06, 15:07
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snookiz
Du tror på riktigt att demokraterna i USA kommer med stöd ifrån allierade utomlands avsätta Trump med våld innan han vunnit valet genom domstol? Herregud

Japp. Det kommer vara den enda möjligheten dom har till slut. Blodbadet utanför Vita huset dom kommer uppvigla sina vänsterförvridna anhängare till att orsaka, kommer användas i detta syfte.

We got this. 👌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in