2020-11-06, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stayloose
Trump måste kasta in handduken nu.

Rösträkningen är sedan länge irrelevant för Trumps team. De påstår sig ha vattentäta bevis på valfusk så det är det som är relevant just nu och de får rulla ut bevisen.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Den som inte förstår att hela denna charad är till för att kratta manegen för Kamala Harris, bör ta sig en nypa frisk verklighetsluft. Någon som verkligen tror att Biden är något etablissemanget vill ha som POTUS? Nej, Biden avgår inom ett par månader pga. "hälsoskäl" och då tar kärringen över och så är världen ett minne blott med en rasifierad vänsterslyna vid rodret!
Jag tror lite samma, att många demokrater egentligen inte tycker att Biden är ett bra kort men att han duger eftersom han har Harris och andra runtomkring sig som kommer hjälpa honom om han blir vald.

Biden framstår som en ganska trött och energilös gubbe. Om han vinner kanske det blir så att Harris kommer sköta det mesta bakom kulisserna.
Medlem
Nu är spänningen äntligen slut. Bara att se hur stor vinsten bli nu.
2020-11-06, 14:54
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Vilken miljöfråga tänker du på då?

Den om att jorden går under om vi inte slutar åka bil och beskatta svenska plastpåsar?

Nej, jag tror verkligen inte att Trump kommer göra några korkade insatser mot ett problem som är påhittat av hand politiska motståndare.

Klimatkrisen är ungefär lika vetenskapligt trovärdig som genusvetenskap och inget en rationellt fungerande, vuxen människa skulle bry sig om.

Kol, olja, fracking, skövla regnskog osv. Inte superbra grejer som Trump gillar :P
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Det mesta av rasismen och polisvåldet verkar vara i delstater styrda av Demokraterna.
Ja detta är ett problem som finns över hela usa, därför enade det så många tvärs över de politiska blocken. Synd att det blev politiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Det finns inget problem. Det är rent imaginärt. Då kan polisen lösa övervåldet mot vita i så fall, eftersom det sker i högre grad än mot svarta. Inget av detta något problem om man inte är kriminell förstås...
Flera miljoner människor världen över har alltså demonstrerat men de räcker inte för dig att erkänna det som ett problem. Vad mer kan man göra för att tydliggöra problemet?
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
*Allas blickar på Trumps Twitter*

Vänta tills Biden själv förklara sig vinnare.
Än så länge så "försöker" han bara stjäla valet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Nu när Biden blir president förväntar jag mig att han med magi trollar bort corona på en natt så vi kan leva utan restriktioner och masker.

Varför skulle han vara bättre på det än din porrstjärneknullande idol?
Han lär förvisso inte vara sämre.
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Biden i ledning Pennsylvania med 49,4% och det kommer med röster på Biden!
GAME OVER TRUMP

Det blir väl över 300 totalt av 270 som är målet? Fantastiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Jag tror lite samma, att många demokrater egentligen inte tycker att Biden är ett bra kort men att han duger eftersom han har Harris och andra runtomkring sig som kommer hjälpa honom om han blir vald.

Biden framstår som en ganska trött och energilös gubbe. Om han vinner kanske det blir så att Harris kommer sköta det mesta bakom kulisserna.

Kamala Harris kommer inte få bli president utan en strid. Och då menar jag på gatorna, för detta kommer folk inte acceptera.
2020-11-06, 14:55
Medlem
Och dääääär kom Pennsylvania! Gööööött!! 87% av senaste rösterna som kom in senast gick till Biden! Så kommer det fortsätta med resterande 20 000 röster som är kvar och därmed BYE BYE TRUMPAAA!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Försätter utveckling dit jag tror den är på väg så kommer Demokraterna försöka hitta stöd från allierade utomlands. Dom vill avsätta Trump med våld innan han vunnit valet genom domstol.

Detta kan förklara alla jävla bottar.

Du tror på riktigt att demokraterna i USA kommer med stöd ifrån allierade utomlands avsätta Trump med våld innan han vunnit valet genom domstol? Herregud
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Med Biden i ledningen i Pennsylvania vöntar vi bara på att medierna utropar Biden till segrare.

Det är inte medierna som utser segraren. Finns det omfattande bevis för fusk i valet så kommer det att prövas i högsta domstolen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in