2020-11-06, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Ja och han har utmålat sig som nån slags frälsare som kommer få Corona att uppröra som av ett trollslag!
Det är lätt. Under Bidens första 3,5 år kommer media skrika ut att allt som sker ska skyllas på Trump. De sista 6 månaderna kommer media belysa hur duktig Biden varit som startat krig och skapat massarbetslöshet, kört ekonomin i botten osv och att det är något bra! Alla vänsterblivna kommer givetvis hålla med.
Medlem
Robocraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Ja och han har utmålat sig som nån slags frälsare som kommer få Corona att uppröra som av ett trollslag!

Ja Pandemin lär väl vara över när Biden tar över?

Allt var väl Trumps fel tidigare väl?
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
I värsta fall tror jag vi kommer få se något som i praktiken är en statskupp, där Trump genom domstol helt sonika avskriver några delstaters röster. Det är förstås illa nog, men jag tror inte vi kommer få se en väpnad konflikt.

Trump har hånat Biden och media nu hur länge som helst. Att han skulle böja sig för honom och media och erkänna sig besegrad, fair and square, är synnerligen osannolikt

Trump tänker nog som Kurgan i Highlander:

it's better to burnout than to fade away"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Den nye presidenten får en tuff uppgift: Coronaviruset i USA sprider sig i snabbare takt än de hinner konsumera hamburgare.

Trump är president fram till 20 januari åtminstone, och med nuvarande trend så finns risken att det kommer se väldigt illa ut när/om Biden tillträder.
2020-11-06, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Allt beror på om det fuskats i valet.

We got this. 👌
Inte bara det, 10 miljoner mer eller mindre idiot följare eller 5 mijoner vakna som tänkt själva Jag väljer de vakna och bekämpar pöbeln underifrån alla dar i veckan. Hellre rebell än robot!
Bannlyst
Nu när Biden blir president förväntar jag mig att han med magi trollar bort corona på en natt så vi kan leva utan restriktioner och masker.
Medlem
Blir det 269-269 kommer Trump vinna i nästa omgång,
Gud lurar alla, allt är i hans händer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Detta är oerhört intressant faktiskt. Jag tror att människor i USA är mycket mindre benägna att acceptera totalitära regimer. Får demokraterna för sig att fylla HD med massa domare så kommer de inte acceptera det.
Det accepteras nog inte, nej. Det är därför USA har världens bästa, och mest framåtseende grundlag, rätten att bära vapen. Lagen är i slutskedet där för att skydda folket mot dess egna regering ifall den skulle få tuppjuck.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Om vi tänker lite kring miljöfrågan (alltså det vi alla lever på), tror ni på riktigt Trump kommer göra en insats där?

(Nej, jag röstar inte MP och vänstern)

Mycket möjligt han agerat som varje sund människa gör. Du vet det är inte så att han är Satan som häller ut olja i dikena och river av benen på stackars fåglar.

Det betyder inte att man ska bry sig det minsta om klimattjafset.
2020-11-06, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Blir det 269-269 kommer Trump vinna i nästa omgång,
Gud lurar alla, allt är i hans händer.

Nej, då vinner han genom att han får rösten från Maine
2020-11-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Om vi tänker lite kring miljöfrågan (alltså det vi alla lever på), tror ni på riktigt Trump kommer göra en insats där?

(Nej, jag röstar inte MP och vänstern)

Du får nog vara specifikare i frågeställningen. Trump har redan gjort något. Frågan är vad och hur mycket man ska göra - specifikt vilka lösningar är det man förespråkar.

Trump verkar ha en ganska realistisk inställning jämfört med vissa andra som tror att man idag kan försörja ett land utan fossil- och kärnbränsle.
2020-11-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Gött, Trumpen förlorade Georgia också (vilket givetvis var väntat). Skönt. Trumpeten kan packa ihop väskorna.

Vad har du för störning egentligen? Vad är det med dig och att Trump ska "packa ihop"? Kolla din posthistorik, du spammar exakt samma kommentarer flera dagar i rad.

Sök hjälp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in