2020-11-06, 14:17
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Här är som sagt största beviset hittils. Tyvärr krävs det att man är i alla fall normalbegåvad för att förstå hur solklart detta är.

https://preview.redd.it/q0gq2h8npkx51.png?width=960&crop=smart&auto=webp&7 f67e5ff

Länken död (oväntat..)

Nåväl, det som händer nu är ju så uppenbart fuffens att de nog lär väcka även de döda som röstat . En ren parodi på demokratin. För även om Biden skulle vinna valet efter rättsliga strider kan ju den tänkande delen av befolkningen se vad som försiggår borta i bananrepubliken USA. Ingen kommer ta en Biden Harris regim på allvar.
2020-11-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Troll eller utvecklingsstörd. Det finns bevis i tråden. Ett bevis är belägg eller argument som ska styrka (bevisa) ett påstående eller sakförhållande. Om döda människor har röstat är det faktumet ett belägg på att något inte står helt rätt till, d.v.s. valfusk. Det är med andra ord ett belägg som utgör bevisning gällande valfusk.

Så det är avlidna människors röster som nu väller in i stater som Pennsylvania, Michigan och Georgia och tippar över balansskålen till Bidens fördel? Inte poströster från demokraternas väljare?

Nivån på era foliehattsteorier är komiskt låg.
2020-11-06, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Sorgligt att svenskarna är lika brända som bönderna i Wyoming. Varför är det så svårt att bara förstå att Trump är helt dum i huvudet, otyckt av miljoner republikaner och förlorar eftersom att han är en fara för sitt eget land? Alla dessa äckliga högertrollsforskarna som alltid tror att det är fuffens på gång med allt... drick upp er powerking och gå ut en sväng.

Det är republikaner I VALKOLAKERNA som har rätten att rapportera om dom inte gillar vad som pågår. Ingen har rapporterat någonting.

Folk sitter här och delar bilder som lösa png filer som inte alls har någon bevisning eller någon källa att förankras i.

Trump har gått ut i 6 månader och sagt att INTE POSTRÖSTA. Sen när poströsterna är majoritet för Biden så tror ni att det är något fuffens? Vad fan förväntade ni er?

Är det så svårt att fatt vilken jävla loser Trump är och att vansinnet äntligen kommer till ett slut?

Du är hjärntvättad och naiv. Demokraterna skyr inga medel för att avsätta Trump.

I vissa vallokaler har republikanernas kontrollanter inte släpps in. När alla sover dimper det in över 120.000 röster på Biden. Inte en enda på Trump eller nån annan kandidat. 100%biden på alla dessa röstsedlar. Vad är oddsen på det?
Demokratierna är notoriska fuskare och det största hotet mot demokrati.
2020-11-06, 14:19
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Fler fejk-röster avslöjas på Twitter. Här är en kvinna som flyttade från Nevada 2016 och tre (3) röster har lagts i hennes namn där!

https://i.4cdn.org/pol/1604667762257.jpg

Dom sprider säkert lögner?
2020-11-06, 14:23
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bondeland
Så det är avlidna människors röster som nu väller in i stater som Pennsylvania, Michigan och Georgia och tippar över balansskålen till Bidens fördel? Inte poströster från demokraternas väljare?

Nivån på era foliehattsteorier är komiskt låg.

Jag vet inte vilka de döda röstat på. Hade det framkommit att dessa döda röstat på Trump hade du skrikit dig hes över valfusket. Du hade i sådana fall även bevisat att du är intellektuellt ohederlig och en lågbegåvad vänsterbliven fjant.
2020-11-06, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longinus
Lyckades du verifiera någon?
Jag kollade ett namn på listan, Irene Drought, och hon lever enligt vad jag kan se. Så mycket för den konspirationsteorin.
2020-11-06, 14:24
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Kom med fakta om du ska säga att jag har fel.
Du verkar endast gå på känslor nu och avfärdar all fakta.
Spelar ingen roll vad du tycker om jag har fel eller rätt, sanningen är att han är en dålig förlorare och det säger även folk runtomkring han som vet betydligt mer än jag och du.

Vad säger dig att han är en bra förlorare? Ge mig något bara som styrker ditt påstående.

Att Trump är en dålig förlorare är säkert helt korrekt. Men om domaren ställer sig till ena lagets fördel är det heller inte fel att klaga på besluten, eller hur?
2020-11-06, 14:25
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Sorgligt att svenskarna är lika brända som bönderna i Wyoming. Varför är det så svårt att bara förstå att Trump är helt dum i huvudet, otyckt av miljoner republikaner och förlorar eftersom att han är en fara för sitt eget land? Alla dessa äckliga högertrollsforskarna som alltid tror att det är fuffens på gång med allt... drick upp er powerking och gå ut en sväng.

Det är republikaner I VALKOLAKERNA som har rätten att rapportera om dom inte gillar vad som pågår. Ingen har rapporterat någonting.

Folk sitter här och delar bilder som lösa png filer som inte alls har någon bevisning eller någon källa att förankras i.

Trump har gått ut i 6 månader och sagt att INTE POSTRÖSTA. Sen när poströsterna är majoritet för Biden så tror ni att det är något fuffens? Vad fan förväntade ni er?

Är det så svårt att fatt vilken jävla loser Trump är och att vansinnet äntligen kommer till ett slut?

Kolla lite på Vad James Klug säger på youtube om du vill veta varför människor gillar honom.

Candace Owens är en annan du troligtvis inte hört talats om.

Conservative Twins är två afroamerikaner som röstar på Trump och går igenom hans politik och förklarar hur den hjälper amerikaner.
Senast redigerad av Taoker 2020-11-06 kl. 14:33.
2020-11-06, 14:27
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Jag är med på vad du säger. Men du behöver komma med lite mer kött för att det ska bevisa något.

Varifrån kommer siffrorna?

Det är ju lätt att sätta ihop några stapeldiagram.

Diagrammen och kurvorna är genererad av följande twitteranvändare: https://twitter.com/statsguyphd

Siffrorna för Milwaukee tycks ha hämtats från: https://county.milwaukee.gov/EN/County-Clerk/Off-Nav/Election-Results/Election-Results-Fall-2020

Jag har inte läst igenom alla inlägg av användaren så vilka källor han använt för andra distrikt vet jag inte och om hans uträkningar stämmer eller inte vet jag heller inte då jag varken djupdykt i den metod och kod han använder eller har speciellt bra koll på statistik.

Hur som helst kan den som är intresserad läsa mer av användarens skriverier på twitter.
2020-11-06, 14:28
Medlem
squeakys avatar
Suck, föga förvånande så kom det en tråd där MAGA-sekten verkligen får grina ut

Citat:
Fox’s
@EricShawnTV
just now says he’s spoken to several GOP legal observers who support Trump who have been allowed in to watch ballot count in Philly, “which seems to conflict completely with Trump campaign claims that GOP poll watchers are not allowed in the room.”

Citat:
Former President Donald Trump administration Press Secretary turned Newsmax TV host Sean Spicer ardently disagreed with his former boss on Thursday, stating Trump’s baseless claim that “illegal votes” are deterring him from becoming re-elected is not supported by “any evidence.”

Citat:
Fox News contributor and former Chief Assistant U.S. Attorney Andy McCarthy and former U.S. Attorney Harry Litman poked holes in President Donald Trump’s election lawsuits on Thursday, explaining how they are likely to fail.

After being asked about Pennsylvania ballots being allowed after election day, McCarthy said, “It was allowed by the state Supreme Court of Pennsylvania.”

Citat:
Clark County registrar of voters refutes Trump campaign claims of voter fraud in Nevada

Citat:
A GA judge dismisses a Trump campaign & GA GOP suit claiming late-arriving mail ballots were mixed in with on-time ballots that arrived on time. The judge found officials had no evidence that officials failed to comply with the law.

Nu börjar även Fox News tröttna på Trump och hans pack.
https://twitter.com/NikkiMcR/status/1324147954710650881?s=20

Trumpetens advokat blir mosad av domare Diamond.
Citat:
Diamond: "I’m asking you as a member of the bar of this court: are people representing the Donald J Trump for president, representing the plaintiffs, in that room?"

Trump campaign lawyer: "Yes."

Diamond: "I'm sorry, then what's your problem?"

Matt Schlapp kräver att Demokraterna måste bevisa att de gör allting rätt.
Citat:
Democrats provide "all of the evidence" that everything is being done by-the-book

Eh, det är väl ändå tvärtom?
Citat:
Matt makes a claim and someone else has to prove the negative.

Varför håller Trumpeten och hans pack på såhär? Jo, allt handlar om styra narrativet.
Citat:
Law professor and CNN contributor, Rick Hasen, said the lawsuits appeared to be more aimed at public relations than initiative serious litigation.

Edit:
Citat:
Sen. Pat Toomey (R) Pennsylvania says the president's speech was very disturbing and he is not aware of any evidence of fraud.

Beyond parody

Avslutar med:
Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
What separates the winners from the losers is how a person reacts to each new twist of fate.
Senast redigerad av squeaky 2020-11-06 kl. 14:30.
2020-11-06, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Jag vet inte vilka de döda röstat på. Hade det framkommit att dessa döda röstat på Trump hade du skrikit dig hes över valfusket. Du hade i sådana fall även bevisat att du är intellektuellt ohederlig och en lågbegåvad vänsterbliven fjant.

Jag skrattade gott åt alla vänstermänniskor som efter Trumps valseger 2016 kom med sina foliehattsteorier om rysk valpåverkan. Liksom jag nu skrattar gott åt Trump-anhängarnas foliehattsteorier.
2020-11-06, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Länken död (oväntat..)

Nåväl, det som händer nu är ju så uppenbart fuffens att de nog lär väcka även de döda som röstat . En ren parodi på demokratin. För även om Biden skulle vinna valet efter rättsliga strider kan ju den tänkande delen av befolkningen se vad som försiggår borta i bananrepubliken USA. Ingen kommer ta en Biden Harris regim på allvar.

Till råga på allt så har samtliga stora sociala medier gemensamt gått ut för att censurerar alla bevis på att det försiggår valfusk.
Herregud vilket spektakel!

Jag börjar undra om det alltid har fuskats så här uppenbart i USA-valen? Har aldrig tidigare följt ett val så här noga men man har ju hört att det ryktats om valfusk tidigare men inte tittat noggrannare på det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in