2020-11-06, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Lycka till med Biden som kommer starta ännu fler proxykrig vilket kommer leda till terrorattentat i Europa och fler flyktingar till Sverige. Hoppas du är glad.

Upp till denna fantastiska regering vi har att stänga ute islamistasen!
Vi får hoppas Corona tar idioten!😬

Kan Danmark numera, kan vi.
Vill inte ha en president som både knullar och suger av islamistaset Erdogan!
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Nu vill Colorado, med flera andra delstater, ha ett proportionellt valsystem där de lovar sina elektorsröster till den som får flest röster nationellt.
https://thehill.com/homenews/state-watch/524576-colorado-passes-resolution-to-award-electoral-votes-to-whoever-wins-the

Detta kommer om något spä konflikter mellan landsbygd och stad, då det innebär i princip att det är öst- och västkusten som bestämmer valet, däremellan kommer man få lite att säga till om.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Ser du inte ”Q”-klistermärket på bilen? Det står för QAnon. Läs på lite om dem. Det här är precis i linje med deras agenda.

Okej, vi kör på den.

We got this. 👌
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Jag är inne på ditt spår. En så länge en konspirationsteori men jävlar om det är sant. Kanske därför Trump är så säker i sitt tal om valfusk för att han vet redan nu att han kommer kunna bevisa det när allt är "klart".

Så kan det mycket väl vara. Jag avfärdar aldrig något som eventuellt kan vara sant. Trump har ju pratat om det här länge så det vore väl inte konstigt om han frågar sin stab om det finns sätt att avslöja eventuellt fusk. Jag säger som i Mythbusters, plausible
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Ursäkta men vad är poängen i tråden och vad vill du få sagt. Är det olagligt att rösta på Biden eller?
Demokrati är ju faktiskt att få rösta på en svag gammal storljugande man som Trump eller på en populär men lite småvirrig gammal man som Biden. Verkligheten är ju inte någon bluff.

Jag vill få sagt att demokraterna med hjälp av media och kändiseliten, lobbyister och andra har vunnit valet på antidemokratiska grunder. Om folk inte vet vad de röstar för, om det saknas en kunskap och en vision, då bygger resultatet inte på en demokratisk grund. Se på den andra idioten som skrev här. Som tyckte det var bra att Trump vann för världsfreden skull, förmodligen det dummaste inlägget i tråden hittills. Folk vet inte varför de har röstat. Uppskattningsvis mellan 20-60% av de som röstat på demokraterna vet inte varför, kan inte motivera varför. Då är valet en bluff. Det är ett låtsaval.

Finns ingen anledning för Trump att respektara något valresultat när det är så jämnt. Det är medierna som vann valet, inte demokraterna eller Biden. Det är inte demokratiskt alls.
2020-11-06, 14:10
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Jag är inne på ditt spår. En så länge en konspirationsteori men jävlar om det är sant. Kanske därför Trump är så säker i sitt tal om valfusk för att han vet redan nu att han kommer kunna bevisa det när allt är "klart".
Även de i tråden som hållit på Biden måste tycka att detta vore en jävligt intressant och spännande utveckling.

Jag menar, s jävla såld kan man inte vara på sleepy Joe.
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Pence hade varit milsvid bättre än donald. På precis alla fronter.
Herren ville väl skona Pence att bräcka muren.

Donald Trump har stått i en aldrig skådad skitstorm. Krävs en Donald för att göra det.
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Greta
Har du missat att MSM och Demokraterna med sina förgreningar in i FBI och CIA inte gjort annat försökt sänka Trump de senaste fyra åren med falska anklagelser om samarbete med Ryssland, korruptionsanklagelser i Ukraina, BLM-upplopp mm mm. Trump har hela tiden tvingats gå i försvar mot ett korrupt etablissemang. Det spelar ingen roll om han hade tonat ned retoriken.

Gå i försvar kan man göra på ett anständigt sätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Nej. Det brukar vara psyksjuka som går på SSRI-preparat, har inget med politisk tillhörighet att göra. Vart vill du komma?

Lilla vän, Googla lite så lär du hitta mycket som bevisar det motsatta av det du svamlar om.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Biden har också fått flera miljoner fler röster än vad Obama fick.
På grund av högre valdeltagande. Sluta vara så trög.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Du låter säker på din sak utan att kunna vara säker på din sak.

Jag är absolut inte 100% säker. Det kan ingen vara innan det är utrett ordentligt. Men just nu väljer jag att lita på de internationella valobservatörerna som varit på plats. Om diverse utredningar kommer fram till att ett omfattande valfusk har begåtts är jag villig att helt ändra ståndpunkt.
2020-11-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Är detta sant så kan det bli väldigt intressant. Än så länge hålla jag det inom min konspirationsbubbla, men det skulle inte förvåna mig om det faktiskt ha hänt, och har det hänt så kommer det nog bli en hel del kaos i de demokratiska leden om det visar sig vara sant.

https://www.youtube.com/watch?v=QzgMmOkeqEg
Det är gamla grejer, har varit uppe i tråden bra länge.

Men visst det hade ju varit otroligt , snacka om att fastna med skägget i brevlådan, men jag tror det är substanslöst, verka komma från infowars, allt är fake som kommer därifrån tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in