Citat:
Ursprungligen postat av
StJerome
Det finns absolut inget bevis för något fusk. Den enda orsaken till att din hjärna just nu är upptagen av den tanken är att den notoriske lögnaren Trump planterat den där.
För övrigt, du som så säkert kan säga att valfusk skett utan att behöva några bevis för det; vad får dig att tro att det är just demokraterna som fuskat och inte republikanerna?
Jag har inte påstått att jag stödjer varken Trump eller Biden.
Det är något du försöker tillskriva mig.
Åter igen jag har inte påstått att det enbart är den ena sidan som har fuskat utan att jag ifrågasätter att folk är så förbannat naiva att de ärligt talat tror att inget fusk kan ha skett.
Det har skett i USA tidigare och i varenda demokratiskt samhälle runt om i världen i mindre och större skala även i Sverige.
Vilket med största sannolikhet enbart är toppen av isberget som med allt fusk i samhället om det så är bidrag eller gå före i bostadskön.
Men det är klart vi kan peka ut att de ryska valen inte gått rätt till trotts att ingen domstol har prövat frågan🤔
Kom igen nu vakna upp ur din bubbla och inse att människor är människor som kan fuska och begå fel oavsett vilket land de lever i eller kommer ifrån.
Va inte idioten som bara för att du är emot Trump väljer sida och anser att "sidan" du väljer är den goda och felfria som i någon sagan om ringen film med den enkla verkligheten där allt är givet.
Verkligheten ser inte ut så!
Det finns människor på båda sidor som är beredda att gå över lik för att få som de vill.
Människor som är i samma lag som dig men med en helt annan agenda.
Vägen till helvetet är kantad av goda intentioner som man brukar säga.
Vilket är drivkraften för i princip alla när de leker gud och börjar dra i trådar i tron om att de gör rätt.
Ifrågasätt istället och öppna upp dig för tänkbara möjligheter.
Saker kan fortfarande ha skett även om det i nuvarande läge inte finns några bevis för det.
Varför då inte ställa sig bakom en undersökning för att klarlägga så gott det går att det har gått rätt till.