2020-11-06, 11:26
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Hallå svara då. Rösta alla på Biden? Jävligt skumt isåfall.

Alla röstade på Biden, ja. Har varit flera sådana fall. Ett annat fall med 130 000 röster, alla på Biden. Ett annat med 24 000. Minst.
2020-11-06, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Poströster funkar som så att postkontoret stämplar dem med datum, och t.ex. så har demokraterna fått till ett undantagstillstånd i Pennsylvania som säger att röster få komma in upp till tre dagar efter valdagen utan att ha en läsbar stämpel, vilket underlättar fusk.

Förtidsrösta kan man göra i vallokalen.

Det skulle hjälpa oerhört om vänsterfolket läser på istället för att be oss förklara samma saker hundra gånger, men det är lugnt. Jag förstår att härskartekniker är det enda ni har att ta till, för fakta är ju knappast till er fördel.
Det var ju inget inlägg som imponerar, direkt.
Du har alltså ingen precisering angående begreppet ”systemet med poströster” annat än en hänvisning till det ifrågasatta domslutet i Pa, som lär prövas i vederbörlig ordning av ett i USA oberoende domstolssystem, som numera toppas av ett ”republikanskt” HD.
Plus det gamla vanliga personangreppet. Men det är förståeligt, Trumpanhängare är så upprörda just nu.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Det är gulligt hur medelmåttor i Sverige, som sålt ut hela sitt land och sina barns framtid, sitter och gör narr av Trump. Detta har vi sett konstant de senaste 5 åren och till slut så är det Trump som kommer vara den som gör narr av er medelmåttor igen.
Det kan nog vara användare av alla möjliga politiska schatteringar. Jag har annars aldrig sett en så massiv uppslutning på den liberala sidan på Flashback under hela min karriär. Nä, finns nog en och annan SD som sitter här och öser fekalier över Donald Trump.

Tillägg: Ser SD som ett liberalt parti, men de borde ju veta hur det känns att vara motarbetad.
Medlem
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2020_United_States_election_protests
Varför står det "Arrests 61+"?
2020-11-06, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
"nazzehora" det är exakt den här typen av tilltal som får folk att rösta Trump, SD osv.

Samma som ordet rasist idag, vem bryr sig om att bli kallad rasist? Idag är att bli kallad rasist nästan något fint som visar att man väljer något bra eftersom kriminella, röding ar och annat pack anävder ordet för att skrämmas.

Men lilla vän, om du hade tagit dig tid att kolla upp vem jag svarar så hade du insett att personen ifråga är en nazist.
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Han såg ju trött och besegrad ut igår när han tala. Tror nog han gratulerar sen om 4a år ställer han upp igen och, kanske, vinner.
Om han inte sitter i finkan då. Jag antar att man inte bara nekas rösta utan inte heller är valbar som intern i USA.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Alla röstade på Biden, ja. Har varit flera sådana fall. Ett annat fall med 130 000 röster, alla på Biden. Ett annat med 24 000. Minst.

Då krävs en utredning. Är sidan bara buggad kanske? Dom måste ha skickat in fysiska röstlappar med sin signatur på. Har dom gjort det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det kan nog vara användare av alla möjliga politiska schatteringar. Jag har annars aldrig sett en så massiv uppslutning på den liberala sidan på Flashback under hela min karriär. Nä, finns nog en och annan SD som sitter här och öser fekalier över Donald Trump.

Det spelar ingen roll vem det är. Dumma är dom iallafall. Om det är något jag har lärt mig om Trump är att han får rätt majoriteten av gångerna.
2020-11-06, 11:29
Medlem
Är det idag man börjar räkna military ballots i Georgia eller tänker jag fel?

Hursomhelst har jag svårt att tro att dessa blir något annat än till Bidens favör. Tror inte det hjälper Orange Mussolini att väldekorerade och respekterade befälhavare så som Michael Hayden, James Mattis och William McRaven öppet har fördömt honom. Inte heller hans uttalanden om ”suckers and losers”, hans ovilja att adressera att Ryssland satt prispengar på amerikanska soldater eller hans hån mot den högt respekterade John McCain.

Draft dodger in chief kommer åka på en riktig käftsmäll.
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Man måste stoppa valsedeln i rätt kuvert, slicka igen det och skriva en adress, något som missgynnar Trumps väljare.
Antagligen beror det på att Alex Jones och Trump lurat i folk att poströsterna på Trump kommer att "försvinna" i stor skala. Vilket naturligtvis är en stor lögn.

Haha, det här är vad jag också tror. Anledningen till att Trump uppmanat sina väljare att inte poströsta utan gå till vallokalerna är för att han vet att en stor andel av dem inte sitter inne med den grundläggande kompetens som krävs för att poströsta, och att väldigt många röster förmodligen kommer att falla ifrån för hans del på grund av detta.

Ungefär som de många spännande fall som uppkommit i svenska val där folk tagit blanka sedlar för att lägga sin röst på "Svärje-partiet".
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2020_United_States_election_protests
Varför står det "Arrests 61+"?

Det står ju i källan dom länkar till
2020-11-06, 11:30
Medlem
Vad som kommer att ske de närmsta veckorna är att man kommer tydligt att se vilka som har makten i ett land. I detta fall presidenten, senare och HD..och INTE 3: e statsmakten media. Medierna kommer att gå i taket när mamman börjar se vad som sker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in