2020-11-06, 09:49
Avslutad
Jävlar vad jämnt det är i Georgia, man vågar nästan inte titta
2020-11-06, 09:49
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja att du lider av något mentalt handikapp är uppenbart 😂! Så du menar alltså att det är fullt rimligt att man jagar och dömer folk till höger och vänster för att de skriver något kränkande om invandrare... när invandrare kan sitta o skriva va de vill i stort sätt och då tittar staten åt andra hållet?

Nu blev ju jag själv mordhotad av nåt högermongo helt öppet i den här tråden igår, två på din sida gick igenom min posthistorik för att hitta nån skit att använda på mig. Allt för att jag inte gillar Trumpen, men det är ju såklart bara vi med uppenbara mentala handikapp som tar till sånt.
2020-11-06, 09:50
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Som jag skrev; i nästan alla delstater är de bundna av lag att rösta på "sin" kandidat.

Då förstår jag inte meningen med din kommentar. Mitt faktum kvarstår att en överlägsen seger är att föredra än en seger på marginalen.
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Allting måste gå rätt till. Alla servil vad som hände i Wisconsin?? Många delstater var INTE förberedda på poströstningen. Wisconsin, Georgia och Arizona var definitivt inte detta.

Trump vann de LEGALA rösterna.

Så du menar att alla poströster helt plötsligt är illegala trots att de använts i ett flertal tidigare val?
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minnesota
Varför babblar du själv på som en bortkommen 12-åring?
Användaren du citerade gjorde en liknelse med kommunistledare. Trumps ledarstil är inte direkt ideologiskt betingad, men i hans betende vi kan se många likheter med just kommunistledare, då detta statsskick har visat sig vara mer gynnsamt än kapitalism när det kommer till att producera korrumperade avgrundspolitiker.

Ni pratar nog om totalitarianism, sluta blanda in kommunism för det är raka motsatsen från vad Trump står för. Läs på. Suck
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Inte Iran. Demokraterna vill ha krig i muslimska länder som är på Rysslands sida.

Iran är ju med Ryssland och Qatar. Om inget har hänt sistone
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men kan man gå direkt till kungs? Är det inte en väldigt lång väg till HD? Dvs att av Demokraterna tillsatta domare i de aktuella delstaterna själva måste bedöma att det förekommit valfusk och senare hänskjuta frågan till HD?

Det är som i Sverige. Olika instanser.,sedan är det HD som beslutar i slutändan.
2020-11-06, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det tror jag inte. Tror mer på en högt upsatt inom CIA som tar risken att avslöja det, än den suspekta sidan du länkar till. Tills motsatsen bevisas så tror jag på vattenstämpeln-avslöjandet.

Suspekt sida?? Haha du är rolig du
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
Trump är en ful fisk är det någon som står för valfusk så är det han och hans korrupta medarbetare!
Trumps historik som affärsman är inte glasklar han har lurat många amerikanska medborgare på skattemedel och även privatpersoner.
Att inte spela rent ligger i hans natur!

Tyvärr så tror jag Trump tar hem det här med mycket diskussioner om demokratiska val som efterskalv.
Demokrati och rättsstat är bara spel för galleriet ,tyvärr, så är det i Sverige och också i landet USA
"möjligheternas land"

Tyvärr tror jag Trump tar hem det här!
Han har en unik affärskod som gör han framgångsrik. Säg den affärsetik som är rent spel. Han är ingen yrkespolitiker, hur många gånger måste man påminna om det. Förstår att han verkar hemsk för dig men han är faktiskt den goda kraften här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Trump är sakta men säkert på väg mot att bli diktaktor. Om han vinner valet.

En diktatorisk kommunistledare. Den är bara den stora självförhärligande jätteaffischen på sig själv på gator och torg som saknas.
Demokraterna vill ha en diktatur, som tur är ser den statskuppen ut att bli stoppad, iallafall temporärt, då RP tog senaten!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=0UfDWOrC16Q
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Det måste finnas ett vettigt case för att det ska bli något avgörande i domstol.
Skjutjärnsjournalisten James O'Keefe et al. har ju samlat in videodokumentation på att så skett?
2020-11-06, 09:52
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men hela poängen är ju att valresutlatet väl inte kan stadfästas så länge det råder oegentligheter? Jämför t.ex. med en dom som blivit överklagad. Den kan inte vinna laga kraft i och med att det fortfarande råder frågetecken kring domen och den väntar på att avhandlas i ögre instans. I det här fallet har Trump rätt att begära omräkning i Wisconsin pga. delstatens lagar kring detta. Sådana saker + annat kan dra ut på tiden tänker jag.

Ja så är det ju, som det ser ut i Georgia lär det väl kunna bli omräkning där med om det är möjligt. Det är ju långtifrån över även när det är färdigräknat. Som det ser ut nu lutar det mot 290 - 248 och då ska det mycket till att man hittar så mycket röster i flera delstater att dessa svänger. Men vi får se, kommer bli spännade att följa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in