2020-11-06, 08:02
Medlem
När man kollar statistiken för enskilda countys (se i Nevada) kan man se att de med färre invånare räknas oftast klart först medan det dröjer innan de större blir klara. Eftersom trump har flest röster i de med färre invånare kommer resultaten först att vara röda men bli blåare eftersom.

Poströsterna kanske kan luta mer åt trump om man tänker sig att det är fler på landsbygden som poströstar?
2020-11-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Haha, påminner lite väl mycket om alla historier bakom diktaturer. Folket finner en frälsare som man tror kommer rädda landet. Det visar sig senare att frälsaren är den som fäller landet.

Vi får väl se vem det är som fälls, när det här lilla skådespelet äntligen är över
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Dröm vidare. Dom är där för att ge skydd. Varför skulle Biden ha fuskat i valet? Exakt vad skulle han ha gjort? Om det har fuskats så har inte han ett finger i spelet.

Jag tror inte att han har fuskat. Jag hoppas att Biden vinner. Men om tillräckligt många väljer att tro på Trump, och i synnerhet polisen och militären, då kommer fusk att bli den officiella sanningen. Mina fördomar om amerikaner säger mig att militär och polis gärna ser att Trump vinner och är beredda att slåss mot sin egen befolkning för det.
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Inga republikaner sluter upp bakom Trump.
Dom vill väl helst bara sjunka genom jorden och glömma dom här fyra åren...

Öh vad menar du? Flera som ställt sig bakom Trump. Graham skänkte ju tillomed en halv miljon dollar för att man skulle gå till botten med anklagelserna om valfusk!
Medlem
Står klart att demente Joe kommer att vinna Georgia,Pennsylvania och Nevada.
Troligtvis så vinner han även Arizona.

Sålunda ytterligare 53 elektorsröster..vilket indikerar ett slutresultat om 306-232

Biden vinner med större marginal än vad Galne Donald gjorde 2016.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Varför har Trump inte nämnt detta sina tal efter valet om det skulle stämma?

Har du tänkt på att det kanske han redan har?

Det kan ju vara så att det är DU som bara är fruktansvärt ouppmärksam.
2020-11-06, 08:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Varför har Trump inte nämnt detta sina tal efter valet om det skulle stämma?
Eftersom han först låter fienden exponera sig själv. Smart, eller hur?
2020-11-06, 08:04
Medlem
Iden om valfusk av Trump är en annan konspirationsteori som alla andra som att Hillary Clinton och George Soros, kontrollerar världen, samtidigt som de ägnar sig år pedofili och kannibalism.
Trump har goda relationer med kända konspirationsteoretiker.
2020-11-06, 08:05
Medlem
DoktorTengeles avatar
Det finns ingen vinnare i det här valet. Demokraterna ser ut att erhålla en så kallad pyrrhusseger.

Citat:
En pyrrhusseger är en dyrköpt seger, en seger med stora egna förluster. Innebörden i uttrycket kan även vara att resultatet av "segern" visar sig leda till en förlust längre fram.
2020-11-06, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Mindfuck. Helt rätt ord. Vinner Trump detta så finns det en hel del hjärnor faktiskt som kommer knulla sig själva.

Jag har accepterat möjligheten för att Trump förlorar. Men fan så skoj om han tvärvänder detta! Bonus poäng om folk hamnar bakom galler. Fist fights på gatorna.

I love it!

Ouff. Det skulle bli så najs.

Om han inte skulle vinna har vi iaf fått några episka år ut utav det!

Så länge valet har gått rätt till får man ju erkänna sig besegrad.
2020-11-06, 08:06
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Nu har en USPS anställd (amerikanska posten) blivit gripen på gränsen med massor av absentee röster.

https://www.justice.gov/usao-wdny/pr/postal-worker-arrested-and-charged-failing-deliver-over-800-pieces-mail-which-included
Just poströster sägs gynna Joe Biden, så man får väl förmoda att det här gäller valfusk understött från republikanernas och Trumps sida?
2020-11-06, 08:07
Medlem
Skadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Jag tror inte att han har fuskat. Jag hoppas att Biden vinner. Men om tillräckligt många väljer att tro på Trump, och i synnerhet polisen och militären, då kommer fusk att bli den officiella sanningen. Mina fördomar om amerikaner säger mig att militär och polis gärna ser att Trump vinner och är beredda att slåss mot sin egen befolkning för det.
History is written by the victors. Skulle ju kunna vara poliser som gått rough, men känns ändå osannolikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in