2020-11-06, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ja, exakt. Det är ett stort jävla skådespel. Trump är hela tiden flera steg före sin motståndare, det är därför hans motståndare misstolkar honom hela tiden. Det kommer blir intressant när man går ut och berättar att de riktiga röstsedlarna hade vattenstämplar, för att nämna en sak i det här fusket. Det är ju knappast så att Trumlägret inte hade förberett sig för storskaligt fusk - kom igen, hur skulle en halvzombie som Biden kunna vinna utan fusk?

Det är en sån jävla mindfuck!

Du anar inte hur mkt jag håller tunmarna för allt det där stämmer för det skulle betyda automatiskt att Trump går o vinner

Nu kommer han o sitta kvar ett bra tag i början iaf.. Dems vettefan. Är dom smarta så börjar dom försöka fly landet.
2020-11-06, 07:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Var det därför han gömde sig som en feg byracka i 48 timmar?

Trump är trollkungen i Hobbiten och ni är hans små vättar. Alla vet hur det kommer att sluta.

Det kan du väl tro om du vill. Era tårar är vår Champagne.
2020-11-06, 07:59
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
Man måste också erkänna sig besegrad vilket vi sanna Demokrater hoppas Trump inte kommer att göra. Det får gå till civil war.

Varför skulle det bli inbördeskrig? Det är inte Somalia.

Folk här i tråden verkar tro att Trump kan göra en massa saker som han inte har befogenhet över. Man överskattar också presidentens makt inom USA grovt.
2020-11-06, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Då Trump har sagt att alla dessa post röster är falska så leder det mig till att tro att detta är en Trump supporter som vill fuska i valet.

Eller kanske inte då det var 3 röster och en väldigt massa andra försändelser. Så ett ganks misslyckat försök i så fall. Frågan är väl om dessa 3 är på Biden eller Trump? Rent statisktiskt borde det väl vara Biden?

rätt dåligt fanatiskt biden-fan om han ville fuska, iomed att trump gått så hårt mot poströster.

gissar på trumpare
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Nu kommer han o sitta kvar ett bra tag i början iaf.. Dems vettefan. Är dom smarta så börjar dom försöka fly landet.
Det är faktiskt inte ett orimligt tips om Trump skulle få behålla makten trots förlust i valet.
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:

Du anar inte hur mkt jag håller tunmarna för allt det där stämmer för det skulle betyda automatiskt att Trump går o vinner

Haha, påminner lite väl mycket om alla historier bakom diktaturer. Folket finner en frälsare som man tror kommer rädda landet. Det visar sig senare att frälsaren är den som fäller landet.
2020-11-06, 08:01
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Helt riktigt.

Då är det viktigt att det inte fuskas med utredningen, som det finns starka skäl att tro att Trump har intresse att göra. Då håller jag naturligtvis med om detta. Men något valfusk finns inte skäl att misstänka i dagsläget. Liksom det inte finns några skäl att tro på guds existens (flygande spaghettimonstret om du vill). Eller på jultomten eller på Russels tea pot.

Kan hålla med om allt utom när det gäller jultomtens existens. Honom har jag sett.
Medlem
Jirens avatar
Citat:

Mindfuck. Helt rätt ord. Vinner Trump detta så finns det en hel del hjärnor faktiskt som kommer knulla sig själva.

Jag har accepterat möjligheten för att Trump förlorar. Men fan så skoj om han tvärvänder detta! Bonus poäng om folk hamnar bakom galler. Fist fights på gatorna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Det är faktiskt inte ett orimligt tips om Trump skulle få behålla makten trots förlust i valet.
Nyfiken på hur nån som tänker såhär menar. Utveckla gärna.
Avslutad
Citat:

Ja, precis. "Vår" egen Löfven sitter ju redan flytt till karantänen. Tror du det är en slump? Det tror inte jag. Vi vinner!
Avslutad
Citat:

Varför har Trump inte nämnt detta sina tal efter valet om det skulle stämma?
2020-11-06, 08:02
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Varför skulle det bli inbördeskrig? Det är inte Somalia.

Folk här i tråden verkar tro att Trump kan göra en massa saker som han inte har befogenhet över. Man överskattar också presidentens makt inom USA grovt.
Han har ju polisen och militären huvudsakligen på sin sida. Finns inget att förlora med civil war. Måhända är det omodernt men glöm inte att det är en del av USAs anrika historia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in