2020-11-05, 21:02
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det är ändå ingen som följer parisavtalet. Framförallt inte Kina, Indien eller Ryssland.

Kina har ju ett "pass" till 2030. De behöver inte göra något, och kan öka utsläppen hur mycket de vill. Vilket de gör. Skall ju bli 300 nya kolkraftverk tills det.

Helt enligt paris-avtalet sen 2016
Senast redigerad av Snapcount 2020-11-05 kl. 21:08.
Citera
2020-11-05, 21:38
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
Tror nog utklassar dig i både engelska och de andra språk hon kan.

Sämsta? Ja för transan obama var bättre... NOT. Bara för hon var neger som alla ska tycka om henne och gulla med henne.

hon var den näst mest beundrade kvinnan i världen bland amerikaner 2019, bara transan var före. Och var den mest beundrade kvinnan som inte var född i Amerika.

Med din logik så borde man hata dig lika hårt som du hatar henne med tanke på hur du framställer dig själv som. Jävla neger älskare

Sluta särskriva din dumme fan.
Citera
2020-11-05, 22:29
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Lägga ner alla olika "Housewives of.."-program och sparka ut hycklaren Filip Hammar från USA.
Citera
2020-11-05, 22:40
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ingen slump, hon jobbade som eskort (dyrare hora) innan hon träffade Trump

Hon var fotomodell oma jag inte missminner. Om hon var hora vet jag ej. Men kan ju vara sant.

Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
Tror nog utklassar dig i både engelska och de andra språk hon kan.

Sämsta? Ja för transan obama var bättre... NOT. Bara för hon var neger som alla ska tycka om henne och gulla med henne.

hon var den näst mest beundrade kvinnan i världen bland amerikaner 2019, bara transan var före. Och var den mest beundrade kvinnan som inte var född i Amerika.

Med din logik så borde man hata dig lika hårt som du hatar henne med tanke på hur du framställer dig själv som. Jävla neger älskare

Hur vet du vilka språk jag talar? Det vet du ej. Så du vet inte om hon "utklassar" mig. Och jag kan lova dej att jag pratar bättre engelska med amerikansk accent än hon gör. Har bott i det stora landet, endast dryga två år, och jag bräcker henne.

Hata på du om det får dig att bli lyckligare. Är ingen jävla neger älskare heller för den delen. Jag tycker att en presidentfru ska ha klass, och utstråla värme, det är något Melania inte har lyckats med.

Citat:
Croocked Hillary är värre i personlighet.
Melania kommer från slaviskt land. Därför talar hon konstigt.

Hon är från Slovenien.
Citera
2020-11-05, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hon var fotomodell oma jag inte missminner. Om hon var hora vet jag ej. Men kan ju vara sant.

Hur vet du vilka språk jag talar? Det vet du ej. Så du vet inte om hon "utklassar" mig. Och jag kan lova dej att jag pratar bättre engelska med amerikansk accent än hon gör. Har bott i det stora landet, endast dryga två år, och jag bräcker henne.

Hata på du om det får dig att bli lyckligare. Är ingen jävla neger älskare heller för den delen. Jag tycker att en presidentfru ska ha klass, och utstråla värme, det är något Melania inte har lyckats med.

Hon är från Slovenien.

Samma sak. Tillhör Ryssland i praktiken.
Citera
2020-11-05, 22:46
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Samma sak. Tillhör Ryssland i praktiken.

Okej.
Citera
2020-11-05, 22:47
Medlem
Eoppoyzs avatar
Han borde sätta Soros bakom galler.
Citera
2020-11-06, 00:08
Avslutad
Någon som har försökt kontakta Trump's stab igenom sociala medier?

Trump bör nu driva bort Obamacare.
Benåda Julian Assange.
Dra hem USA trupper.

Då har Trump gjort sina kärnfrågor.
Citera
2020-11-06, 00:11
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Dream on. I motsats till vänsteretablissemangets ryssanklagelser och annat trams så finns det handfasta bevis för demokraternas omfattande valfusk. Den djupa staten har kuppat valet och tänker ersätta konstitutionen med kommunism. Det kommer att generera ett sjuhelvetes missnöje som Trump bör kanalisera till en folklig revolt om så krävs.

Nej, det finns inga "handfasta bevis" för att Demokraterna ägnat sig åt omfattande valfusk.
Trump hävdade redan 2016 att Demokraterna fuskat till sig miljontals röster, men för att använda hans retorik så var det "fake news".

Ja, det finns exempel på valfusk/försök till dito, men dels handlar det om enstaka fall och dessutom har det handlat lika mycket om Republikaner som Demokrater.
Senast redigerad av Stenballe 2020-11-06 kl. 00:18.
Citera
2020-11-06, 07:39
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Nej, det finns inga "handfasta bevis" för att Demokraterna ägnat sig åt omfattande valfusk.
Trump hävdade redan 2016 att Demokraterna fuskat till sig miljontals röster, men för att använda hans retorik så var det "fake news".

Ja, det finns exempel på valfusk/försök till dito, men dels handlar det om enstaka fall och dessutom har det handlat lika mycket om Republikaner som Demokrater.

Jo, det finns handfasta bevis. Enorma mängder. Det fuskades även 2016 vilket det pågår flera utredningar om. Men nu var omfattningen en helt annan när demokraterna var förberedda och visste att de annars skulle förlora igen. Demokratin dog här. Det går aldrig mer att återfå förtroendet för den och då är det bättre att konstitutionen återupprättas till varje pris och skälmarna som utgör den djupa staten kastas ut. Med vapenmakt om så krävs.
Citera
2020-11-06, 08:01
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Jo, det finns handfasta bevis. Enorma mängder. Det fuskades även 2016 vilket det pågår flera utredningar om. Men nu var omfattningen en helt annan när demokraterna var förberedda och visste att de annars skulle förlora igen. Demokratin dog här. Det går aldrig mer att återfå förtroendet för den och då är det bättre att konstitutionen återupprättas till varje pris och skälmarna som utgör den djupa staten kastas ut. Med vapenmakt om så krävs.

Nej, det finns inga handfasta bevis. Då skulle dessa bevis redan presenterats i domstolar, inte av anonyma Twitter/Youtube-användare och på olika högerextrema "nyhets"-bloggar. Att du är bitter över förlusten är förståeligt men att sitta och lipa som en kärring på internet gör inte saken bättre.

Ironiskt att högerextrema dårar (många på socialbidrag) över hela världen tror att det har något gemensamt med en miljardär. Inbilla dig inte att Donald Trump kommer att göra något för skräpmänniskor som dig och likande stollar i USA. Det enda han kommer att göra är saker som gynnar Trump och hans familj.
Citera
2020-11-06, 08:08
Medlem
Jag tror att han är kluven; han tycker inte om att förlora, han älskar sitt land USA (på sitt sätt), och han tror inte på demokraternas vision för Amerika. Men, han trivdes med sitt gamla liv, det har han själv sagt. Dessa år som president måste varit extremt tunga och irriterande för honom. Jag är inte en Trumpet men det går ej att förneka att han blivit utsatt för den värsta häxjakten någonsin. Media har varit på honom mer än vad man var på Hitler under hans dagar. Jag tror att Trump innerst inne tänker att det ändå är lite skönt att det hela är över, att han gjort många nöjda trots att han var halvt oseriös med sin presidentkandidatur förra valet - det var mest som en rolig grej och han trodde aldrig på allvar att han skulle vinna (se hans reaktion valnatten 2016 och ni förstår - han såg inte glad ut, och det gjorde inte Melania heller). Trump kan avgå relativt rakryggad. Trots att han hade etablissemanget emot sig, inte bara på hemmaplan utan även i stort sett hela västvärlden, så var valet extremt jämnt. Trump har rört om i grytan, utmanat etablissemanget, och åstadkommit vissa saker som var positiva för ekonomin i USA. Några mirakelreformer eller någon nationell återfödelse kommer han inte att bli ihågkommen för dock. Han föll på Corona, antagligen.

Men som sagt, han är inte särskilt deprimerad över att ha förlorat och jag tror inte att det blir en långvarig process av det hela. Han kommer att tweeta några ggr om valfusk men sen så packar han väskorna och återupptar sitt gamla roliga liv. Lite äldre, lite tröttare, men med en enorm börda han aldrig egentligen ville bära, lyft från sina axlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in