2020-11-05, 16:09
Medlem
Redan i dag kommer han att sparka FBI och starta en utredning om Joe Bidens ekonomiska kriminalitet. Vad annars ska han prata om?
Citera
2020-11-05, 16:16
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Förhoppningsvis ja, men jag blir inte förvånad om det tar veckor innan vi får det faktiska valresultatet.

De som röstade på Biden var säkerligen unga väljare och dvs kvinnor.

Tror också att det kommer ta veckor.

Precis. Unga kvinnor, men också mycket svarta och lations samt liberala akademiker längs kusterna. Frankfurtskolan flyttade till USA på 20/30-talet och där har den förgiftat universitetsvärlden i snart hundra år.

Trump satte ju stopp för vitt självhatskurser inom offentligverksamhet. Hoppas han krossar strukturerna på universiteten också.

Dessutom hoppas jag han på något sätt kan hindra kommande presidenter att förändra elektorssystemet, rösta in nya stater och pack the SCOUS. Tex kanske man kunde rösta igenom att det måste vara två beslut, minst ett val och minst 12 månader mellan besluten innan det går att ändra. Lite som att ändra i svenska grundlagarna.
Citera
2020-11-05, 16:24
Medlem
pertinaciouss avatar
Förklara undantagstillstånd och spärra in varenda en av de förmodligen tusentals valfuskande demokraterna.
Citera
2020-11-05, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Du skämtar va? Hon framstår som en blåst slovensk hora, enligt mig då. Hon utstrålar en enorm kyla. Jag fan fattar inte hur han kan stå ut med henne. Hon är den sämsta första damen i staternas historia.

När hon pratar så låter precis som nån som nyss korsat gränsen. Jag pratar bättre än henne. Jag verkligen avskyr hennes person.

Croocked Hillary är värre i personlighet.
Melania kommer från slaviskt land. Därför talar hon konstigt.
Citera
2020-11-05, 16:59
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Göra en executive order som förbjuder demokraterna och BLM. Samt inför dödsstraff för alla som tillhör dessa grupper
Citera
2020-11-05, 17:53
Medlem
1. Lägga ned hoten mot hjälten Assange samt knäpp svensk åklagare på näsan och pissa på Borgströms grav inför svensk PK media som mörkat Assange skandalen under 10+ år.

2. Avsluta slakten i MÖ och avslöja för folket vem som skapade IS till att söndra i MÖ och varför.

3. Reda ut inblandingen från Biden/CIA i Hunter Bidens smutsiga Kina $$-affärer.

4. Avslöja FB, twitter m.fl som politiska manipulatörer i händerna på Soros och D.
Citera
2020-11-05, 18:02
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Du skämtar va? Hon framstår som en blåst slovensk hora, enligt mig då. Hon utstrålar en enorm kyla. Jag fan fattar inte hur han kan stå ut med henne. Hon är den sämsta första damen i staternas historia.

När hon pratar så låter precis som nån som nyss korsat gränsen. Jag pratar bättre än henne. Jag verkligen avskyr hennes person.

Ingen slump, hon jobbade som eskort (dyrare hora) innan hon träffade Trump
Citera
2020-11-05, 18:09
Avstängd
NotDeads avatar
Citat:

Tror nog utklassar dig i både engelska och de andra språk hon kan.

Sämsta? Ja för transan obama var bättre... NOT. Bara för hon var neger som alla ska tycka om henne och gulla med henne.

hon var den näst mest beundrade kvinnan i världen bland amerikaner 2019, bara transan var före. Och var den mest beundrade kvinnan som inte var född i Amerika.

Med din logik så borde man hata dig lika hårt som du hatar henne med tanke på hur du framställer dig själv som. Jävla neger älskare
Citera
2020-11-05, 18:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ingen slump, hon jobbade som eskort (dyrare hora) innan hon träffade Trump
Rättelse: fotomodell
Citera
2020-11-05, 19:18
Medlem
Citat:
Vad bör Trump göra de sista månaderna som president innan Biden tar över?
Gå ut ur FN och Nato.
Skulle sätta stor behövlig press på europeiska länderna att själva ta ansvar för sin säkerhet.
(Ja och starkt uppmuntra sin dotter Ivanka att gifta om sig med mig istället också förstås)
Citera
2020-11-05, 19:46
Medlem
Förlorar han så blir han en haltande anka.
Men om han skulle kunna göra något stort
vore att gå ut ur nato eller att ansluta sig till
Parisavtalet
Senast redigerad av mangne 2020-11-05 kl. 19:56.
Citera
2020-11-05, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Förlorar han så blir han en haltande anka.
Men om han skulle kunna göra något stort
vore att gå ut ur nato eller att ansluta sig till
Parisavtalet

Det är ändå ingen som följer parisavtalet. Framförallt inte Kina, Indien eller Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in