2020-11-06, 07:13
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Ibland är en whistleblower någon som får stora rubriker i media.
Exempelvis i samband med #metoo.
Men när det gäller det amerikanska presidentvalet så plockas alla youtube-kanaler och Facebook-grupper bort.
Ingen undersökande journalistik i media överhuvudtaget.
Eftersom att nu är det huvudspelarna och ägarna högst upp som står i rampljuset och ska leverera sin sanning och världsbild i ansiktet på oss.

Och där kan man ju inte gräva. Tänk vad som skulle kunna dyka upp om man grävde uppåt istället för neråt!
Senast redigerad av Jiren 2020-11-06 kl. 07:16.
2020-11-06, 07:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Jag har verkligen tappat tålamodet i detta jävla mail in ballots-val. Nu så skiter jag egentligen i vem det än är som vinner skiten, bara vi får ett avklarande. Hur som helst, så kommer förhoppningsvis mail in ballots att förbjudas efter detta odemokratiska valet.
2020-11-06, 07:16
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Tvärtom.
Donald Trump har avslutat alla krig i Mellanöstern som Barack Obama startade.
Han har gjort det möjligt för miljoner amerikanska låginkomsttagare att kunna leva på sin lön genom sänkta skatter och fler jobb.

Han har fått företagen att återvända till USA.
Arbetslösheten var den lägsta på 140 år innan corona-viruset drabbade världen.

Du glömmer det viktigaste: Han har hållit globalistjuden stången, lite till bara sen hinner Soros dö och vi kan alla sova lite bättre på kvällarna. Utan någon jävla "Great Reset" att se fram emot.
2020-11-06, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Nej, inte när det gäller brott. Då ska det utredas av polis, inte en själv. I det här fallet FBI /DHS

Som tur är har de redan utrett det här och kommit fram till att det stämmde. Biden har flera miljoner falska röster, bara 48% av hans röster var äkta.

Trump var för smart för honom. Vattenstämpel på de äkta. han blev ägd. Buras in idag.
Jag kan ju hävda att du är en skurk och ska kastas i fängelse men en åklagare kommer ändå inte ta i detta med tång så länge det inte finns något konkret att gå vidare med. På samma sätt här så saknas det konkreta belägg för ett övergripande systematiskt valfusk.
2020-11-06, 07:17
Medlem
Hur kan alaska inte ha hunnit mycket mer än häften av rösterna när dom har en befolkning i paritet med linköpings? är resten bara poströster å när kommer dom fram tror man?

valresultat klart nästa vecka typ?
2020-11-06, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det brukar vara den som ursprunglingen påstår någonting som får komma med beläggen om man vill bli tagen på allvar. Media gör helt rätt att ifrågasätta Trumps påståenden, sett till hans brokiga historiska väg av tvivelaktiga uttalanden och det faktum att han inte lyckats presentera belägg för något systematiskt valfusk.

Belägg kommer att komma ut för alla att se i sinom tid. Dessutom har det aldrig spelat någon roll vilken information han lagt fram tidigare för media är helt enkelt inte intresserad.
2020-11-06, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Attans vad Biden knappar in i den viktiga delstaten Pa. Och i alla ej färdigräknade delstater så räknar man med att det är är´till fördel för demokraterna.
Så det kan gå vägen för demokraterna och USA:s demokrati vilket ju Trump nästan bevisar och def. befarar genom sitt allt högre brölande om utbrett valfusk, vilket ju kanske är en normal reaktion hos en kanske förlorande narcissist, vad vet jag.
Och skulle Trump förlora så är det inte optimalt med att resultaten dröjer även om det säkrar upp att allt gått rätt till. Trumps alla fakeuttalanden om valfusk i stor skala kan ju utlösa mer våld ute i samhället från hans IQ-befríade stormtrupper. Det är ju inte gatans slödder som skall bestämma valutgången utan väljarna och ev rättsväsendet om något är oklart.

Vad har Trump egentligen mot USA eftersom han hela tiden underminerar nationen?
Dålig loser helt enkel.
Man ska inte förvänta sig annat än svammel om valfusk av Trump.
Det var förväntad.
2020-11-06, 07:18
Medlem
Medelkasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Helvetet är på jobbet kunde inte göra backup
Citat:
Ursprungligen postat av LynxBullpup
Pm till mig med tack för pastebin av 14000 bevis av röstfusk.

Jag tror jag hittade den: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xLfjFPvEL4BgLLpe1kFKqa2oujaQ1WaHGk61k__XHX4/htmlview#gid=2075906486

Se även detta: https://www.nationalistreview.net/2020/11/06/database-14000-people-born-over-100-years-ago-on-detroit-voter-rolls-check-for-yourself/
2020-11-06, 07:19
Moderator
pewpews avatar
Var ju tvungen att göra lite research om Steve Pieczenik och videon om ballots och hans meritlista är helt klart imponerande, tills man läser vidare:

Pieczenik has made several appearances on InfoWars, the flagship radio program of Alex Jones, where he has promoted various opinions; Pieczenik repeatedly claimed the Sandy Hook Elementary School shooting was a "false flag" operation[34] and that the September 11 attacks were conducted by CIA agents.

Så även om hoppet är det sista som dör så får man nog fundera på vem det är man lyssnar på.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag har verkligen tappat tålamodet i detta jävla mail in ballots-val. Nu så skiter jag egentligen i vem det än är som vinner skiten, bara vi får ett avklarande. Hur som helst, så kommer förhoppningsvis mail in ballots att förbjudas efter detta odemokratiska valet.

Ja, vi får förbjuda Joe Biden ifrån att släppa ut några fler coronavirus också.
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Innan shit hits the fan (och vad shittet än må vara) så har jag en fråga till vänsteranhängarna här i tråden.

Om Trump hade vunnit valet, eller om demokraterna förlorar p.g.a avslöjat valfusk, hur många av er skulle ge sig ut tillsammans med BLM + Antifa och börja kaoza direkt med upplopp, plundring, bränder, visselpipor, black-power-skyltar? Fuck da police?

Vågar ni ge er till känna?

Sirup skulle dundra ut direkt så fort att regnbågsmössan flög av huvudet. Förmodligen även Skallmaja_Zorro. Han skulle veva omkring sin egen skylt med sina hashtags från tråden. Samt palestinasjal och något slags tillhygge..

Någon fler här?

Jag tror inte det är så många här som skulle boka flygbiljett och hotell för att vara med och protestera. Här i svedala är det nog ingen risk för liknande scenario för ett val i ett fjärran land.
2020-11-06, 07:20
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Jag kan ju hävda att du är en skurk och ska kastas i fängelse men en åklagare kommer ändå inte ta i detta med tång så länge det inte finns något konkret att gå vidare med. På samma sätt här så saknas det konkreta belägg för ett övergripande systematiskt valfusk.

Jag orkar inte länka igen. Du får leta i min historik.

ångrade mig.
(FB) Flashbacks Valvaka 2020
Senast redigerad av NeoVain 2020-11-06 kl. 07:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in